Pelitietokone?!?
Minulla on siis älypuhelin jolla hoidan kaikki hommat, eli en tarvitse mitään työasemaa. Haluan aloittaa pelaamisen. Mikä parempi? Ostaa kallis yli 1000e pöytätietokone, tai ostaa vaikka ystävältä ps4 200e? Siis minä VAIN pelaan sillä, kuten mainitsin jo. Vain pelit. Ei mitään muuta.
Kommentit (7)
600-800€ valmis paketti kone jostain elisalta tjsp vaan. Kunhan järkevä näyttis niin niillä pelaa mitä vain räjäyttämättä budjettia. Joku Nvidian RTX niin riittää vuosia.
Ota pleikka se on normoille pc on tehopelaajille
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä olevan jokin uniikki lumihiutale? Olet vain ylimielinen kakara.
En ees omista älykännykkää kun en tartte sellaista mihinkään. Netti pilalla koska ap:n kaltaiset typeryksetkin pääsevät nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sinä olevan jokin uniikki lumihiutale? Olet vain ylimielinen kakara.
En ole tuo jolle vastasit mutta tää sun tietokonejankkaus on jatkunu jo sen verran monta viikkoa että kyseenalaistan mielenterveytesi.
Vierailija kirjoitti:
En ees omista älykännykkää kun en tartte sellaista mihinkään. Netti pilalla koska ap:n kaltaiset typeryksetkin pääsevät nettiin.
No minun työnantajani ei hirveästi tykkäisi, jos jollain flippiphonella hilluisin.
No harkitsisin kyllä sinuna, että kannattaako sitä pirun pelaamista edes aloittaa. Voit tietenkin pelailla korttipelejä ja lautapelejä, mutta videopeleistä ei mitään hyvää seuraa. Mutta jos aivan pakko... Pleikkari varmaan on se paras valinta.