Söin juuri litran vaniljajäätelöä lakritsikastikkeella...
Sekä kaksi Fazerin suklaalevyä yhteen menoon. Ja lopuksi tietenkin yhden ksylitolipastillin:) Mitä muut ovat syöneet päivälliseksi?:)
Kommentit (16)
Itsetehtyä tonnikalapastaa,tomaatteja, raejuustoa. Vihreää teetä ja juustovoileipiä, leivoskeksejä iltapäivällä.
Yök. Syömisesi alkoi ällöttää niin ettei tee enää mieli syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja painat ???????
...nappia kun haluat bussista pois.
Muistan kun itse söin vastaava ja olin todella läski! Nyt en vuosin enää syönnyt mitään missä sokeria,maitoa, maketus ainetta . Vihdoin voin hyvin .Veriarvot,kolestrooli, verenpaineet ok.
Vierailija kirjoitti:
Ja painat ???????
Painan 48 kg ja olen 170 cm pitkä. Sunnuntai on mun herkuttelupäivä. Silloin sanon piut paut terveelliselle ruokavaliolle ja syön, mitä tykkään:)
Kyllä minäkin syön kerralla litran paketin jäätelöä silloin kun syön sitä. En pidä makeisista. Jäätelöstä pidän. Syön toki norm. perusruokaa monipuolisesti. Olen kohta 60v nainen.
Kanakeittoa, ruisleipää juustolla & piimää. Keksejä jälkkäriksi.
Höh. Olipas hyvä kun tuli palsta avattua, olin tohkeissani unohtanut jäätelöt pakastimessa, mutta nyt valinnan vaikeus aloittaako tuutilla vai joko kerralla paketti jäätelö. Viikkoja jo odottaneet ottajaansa.
Katin kans syötiin pekonia.
mies54v
Olen taas napostellut pitkin päivää kaikkea mahdollista. Leipää, puuroa, vihanneksia, jogurttia, muutaman karkin, teetä, falafeleja ja perunaa...en muista edes kaikkea, mitä olen mussuttanut.
Mässyttämisestä teet ihan liian helppoa.
Esim. pehmeä leipä, jossa reilusti kaloreita.
Ateriointiajat kunniaan! Ja peruna sekä vihannekset vaikka pakasteista.
Riisit ja pastat vähemmälle.
Karkit nurkkaan tai pakkasen puolelle.
UppUppistakeikkaa