Nykyisin ihmiset on liian lihavia tai kukkakeppejä
Mun exä oli niin oikeassa. Hän sanoi että nykyisin on vaan liian lihavia tai kukkakeppejä. Tinderi on täynnä näitä kahta.
Kommentit (17)
Okei. Onko normaalin kokoisia hoikkia?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Onko normaalin kokoisia hoikkia?
Onko normaali koko jos tyhjän heinäseipään takaa näkyy vaan korvat?
Täh? Tänä saliurheilun aikakautena? Millaisia ihmiset sitten oli ennen? Aina lihaksikkaita?
Ite haluaisin jonkun söpön laihulin hippipojan. Sellainen jolla on tukka valtoimenaan ja ystävälliset silmät.
Mitä se sinusta sanoi? Kovin älylistä ajatusmaailmasi ja elämäsi ei ole! Kun tällä kerrot EX: säsi sanomisia.Ei ihme jätti sinut!
Eikun kaikki normaalipainoiset ja terveet haukutaan nykyisin kukkakepeiksi, laihaläskeiksi ja ties miksi.
Helsingissä ainakin suurin osa ihmisistä näyttää ihan normaalipainoisilta. Tinderistä en sitten tiedä. Lihavia näkee enenevissä määrin nuorissa, liian laihoja todella harvoin.
Normaalipainoinen on the normaalipainoinen. Kukkakepakko on lihaksiton hintelä mies.
Toiset välttävät sokeria ja hiilareita ja toiset syövät "normaalisti"
Aloin miettimään omaa tuttavapiiriäni (kaikki yli 30v) ja näinhän se on. Kaikki ovat joko lihavia/pulleita tai sitten kukkakeppejä. Itse kuulun valitettavasti niihin pulleisiin enkä ole vartalooni tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään omaa tuttavapiiriäni (kaikki yli 30v) ja näinhän se on. Kaikki ovat joko lihavia/pulleita tai sitten kukkakeppejä. Itse kuulun valitettavasti niihin pulleisiin enkä ole vartalooni tyytyväinen.
Minä taas olen lievästi ylipainoinen ja yleensä aina porukan isoin.
Niin ne ovat aina olleet. Tulevaisuudessakaan kaikki ihmiset eivät tule olemaan juuri teidän makunne mukaisia.
Ennen oli enemmän laihoja. Nykyään on paljon läskiperseitä, ja luullaan, että on jotenkin hienoa, että on muuten sopusuhtainen, mutta perse on kolme kertaa liian iso.
Ehkä ne keskiverron kokoiset ovat varattuja tai löytävät helpommin seuraa ilman tinderiä. Yleensäkin monessa asiassa on hyödyllistä olla keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli enemmän laihoja. Nykyään on paljon läskiperseitä, ja luullaan, että on jotenkin hienoa, että on muuten sopusuhtainen, mutta perse on kolme kertaa liian iso.
Ei kai sitä nyt mitään luulla. Sille ei voi mitään, jos rasva kerääntyy takapuoleen. Sen muodollekaan ei voi mitään. Luuletko, että kaikki muodokaspeffaiset ovat treenanneet pepusta ison?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt mitään luulla. Sille ei voi mitään, jos rasva kerääntyy takapuoleen. Sen muodollekaan ei voi mitään. Luuletko, että kaikki muodokaspeffaiset ovat treenanneet pepusta ison?
Muodokaspeffaiset eli läskiperseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että nykyään oletetaan, että hehtaariperse on hyvä juttu. Lisäksi oletetaan, että paino on ihan fine, kunhan yläkroppa on ok mitoissa, vaikka se oma vartalotyyppi on taipuvainen alakropan lihavuuteen. Eli töitä olisi tehtävänä.
En ole tullut aikaisemmin ajatelleeksi, mutta kukkakeppihän minä olen.
Nätisti sanottu, olen kuullut olevani luuranko, nälällä piinattu, hernekeppi, luuviulu.