Oletteko koskaan kokeneet NEW YORKIN hotellielämää?
Pierre, Sherry Netherland, Helmsley Palace jne. Missä paikoissa olette yöpyneet?
Kommentit (12)
Sellaisessa olen ollut kuin 3 west club. Löytyi ihan muutama budjettiin sopiva paikka, joissa oli twin-huoneita, kun ei haluttu matkakaverin kanssa jakaa sänkyä.
YMCA Harlemissa muutama yö. Sitten upper west sudella jossain vastaavanhintaisessapaikassamuutama yö, ja lopuksi olin Times squarella hotellissa mistä pystyi ikkunasta seuraamaan uuden vuoden aaton juhlallisuuksia. Tästä on yli 10 vuotta enkä muista muiden hotellien nimiä kuin tuon ymcan. Se jäi jostain syystä mieleen aika paljon on tasoeroja hotelleissa siellä. Hyvänkin näköinen hotelli voi olla ihan surkea. Jos haluaa varman päälle pelata niin kannattaa pysytellä tunnetuissa kerjuhotelleissa.
Luteita enemmän kuin missään muualla maailmassa <3 Suomalaiset eivät oireita ihmettele, joten tuovat luteet sitten koko kerrostalon riemuksi.
En muista hotellin nimeä. Työmatka. En muista hotellista paljoakaan. On tästä jo aikaa.
Kai nyt kaikki legendaarisessa New Yorkerissa on ollut.
Mikä siinä nykin hotellielämässä on niin ihmeellistä tai erilaista, että pitää oikein kysellä?
Mä en muista Nykin hotellieni nimiä, mutta sen muistan, kun näin Nykin hotellin telkusta ekan kerran Jim Carreyn leffan.
Roger Smith hotel, New York.
Vuonna 1997! Matkanjärjestäjä joutui järkkäämään jostain syystä uuden hotellin mulle ja säännöissä on että ylöspäin tasoa voi muuttaa. Muuten mulla ei tähän olisi ollut varaa.
Mutta varauksin siis suosittelen, koska tuosta matkasta on iäisyys.
Eeva kirjoitti:
YMCA Harlemissa muutama yö. Sitten upper west sudella jossain vastaavanhintaisessapaikassamuutama yö, ja lopuksi olin Times squarella hotellissa mistä pystyi ikkunasta seuraamaan uuden vuoden aaton juhlallisuuksia. Tästä on yli 10 vuotta enkä muista muiden hotellien nimiä kuin tuon ymcan. Se jäi jostain syystä mieleen aika paljon on tasoeroja hotelleissa siellä. Hyvänkin näköinen hotelli voi olla ihan surkea. Jos haluaa varman päälle pelata niin kannattaa pysytellä tunnetuissa kerjuhotelleissa.
Säkö yövyit YMCA:ssa nykissä? 😃
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nykin hotellielämässä on niin ihmeellistä tai erilaista, että pitää oikein kysellä?
Siks että se on hiukan eri asia kuin homeenlinnan Sokos.
Helmsley Park Lane, Waldorf Astoria. Pari pienempää design-hotellia, mitä ei varmaan enää ole.
Joku Hilton se oli, ihan hyvä hotelli. Ei muista kokemusta.