Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva katsoa kun muut perheessa rehkii.

Vierailija
19.06.2022 |

Istun ja juon punkkua. Muut pyyhkii pölykä, imuroi, siivoaa keittiötä, pesevät kylppärit, jätjestävät tavaroita jne.
Eli kaiken sen jonka minä olen tähän mennessä tehnyt eli asiat jotka vain tapahtuu.
Eilen loppui mun taloudenhoitajana oleminen. Olen tänään nukkunut kahdet päikkärit. Ruoan laitoin uuniin mut tiskit ja roskat jätin niille sijoilleen, kuten muutkin täällä tekevät.

Kauhee mutina ja valitus kuuluu koko ajan. Voi voi oppivat ehkä olemaan ja tekemään jotain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lopetit kotityöt ja nyt ne rehkii? Oot siis ihan turhaan rehkinyt, ennenkuin muilla on edes ollut mahdollisuutta tarttua imuriin.

Vierailija
2/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Miten sait muun perheen osallistumaan kotitöihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, ap! 🍷

Vierailija
5/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on asioita jotka tehtävä päivittäin kun iso perhe.

Eilen sanoin et nyt loppuu hotellissa eläminen. Pistin listan pöydälle mitä pitää tänään tehdä.

Valitusta kuulunut koko päivän ettei ehdi mitään muuta tehdä. No, voi voien minäkään ole muuta tehnyt kun tuota.

Huomenna lisänä vielä heillä pyykinpesu.

Ap

Vierailija
6/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotensakin uskomatonta, että supersiistissä kodissa nyt sunnuntaina kovasti rehkitään ja pestään kylppäriä. Miksi ihmeessä?

Vierailija
7/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen sanoin et nyt loppuu hotellissa eläminen. Pistin listan pöydälle mitä pitää tänään tehdä.

Valitusta kuulunut koko päivän ettei ehdi mitään muuta tehdä. No, voi voien minäkään ole muuta tehnyt kun tuota.

Ap

Miksi ne tekee siellä ihan turhaa työtä? Onko ne yhtä aivottomia kuin ap?

Vierailija
8/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ne tekee siellä ihan turhaa työtä? Onko ne yhtä aivottomia kuin ap?

Pitäähän jokaisen perheenjäsenen osallistua. Jos oppi ei mene perille kuin radikaalein keinoin, on niitä käytettävä.

Peukut ap:lle.

Vierailija
9/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai että päivittäin pölyjen pyyhintää imurointia ja vessan kuuraamista, joopa joo.

Vierailija
10/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte elää likaisessa ja pölyisessä kodissa niin siitä vaan. Minä en halua. Ja kun perheessä on 6 jäsentä, niin pölyä, hiekkaa ja likaa kertyy varsinkin kesällä kun rampataan edes takaisin sisään ulos. Ja kun 6 ihmistä käyttää kylppäreitä/vessaa niin niitä todellakin pitää siivota joka päivä. Keittiöstä puhumattakaan.

Ap