Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit näistä kahdesta, jos pakko valita; sairaanhoitaja ysin ulkonäöllä

Vierailija
19.08.2008 |

vai lääkäri seiskan ulkonäöllä? Ja jatkotesti; pystytkö yksinkertaisesti valitsemaan vain jomman kumman, vai onko tarve heti selitellä ja perustella valintaa? Siis nyt leikitään, et olis pakko valita...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitti, oln seiska jo nyt. Joten eihän tuo muuta merkkais ku ammatin vaihtoa ;-)

Vierailija
22/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sairaanhoitaja seiskan ulkonäöllä ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasi plussan tasoa nyt, joten en todellakaan halua seiskaksi ;)

Vierailija
24/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä ja kaunis- rikas ja ruma.

Vierailija
25/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se, joka kärjistin tuon kysymyksenasettelun, ja ihan huvikseni tein sen. Olisi vain kiva tietää, mitä ap ajoi takaa, minulle kun kumpikin ammatti on aivan vieras. Ja tunnen ihan fiksuja sairaanhoitajiakin.

Vierailija
26/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä näin, ammattia en vaihtaisi, koska pidän siitä

kasi puoleen olis kyllä helppo päästä näillä geeneillä, jos vain laihduttaisi

Vierailija
27/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitsuksi en meinaa enää palata ja olen aivan liian laiska jotta jaksaisin kohentaa ulkonäköäni tuon paremmaksi.

Vierailija
28/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä sanalla selittelemättä, tai pohtimatta ap:n motiiveja

- aika alussa hoitajaksi ilmottautunut

Vierailija
29/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin katsoa, ovatko pohtijat noita, jotka haluavat olla lääkäreitä vai hoitsuja.

Vierailija
30/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei mitään perustella?

Vierailija
31/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haki tosi moneen paikkaan opiskelemaan, ja ainoa, mihin pääsi, oli opiskelemaan sairaanhoitajaksi.

Vierailija
32/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaanhoitajaksikaan kuka tahansa valmistu, saati pääse edes opiskelemaan.

Oman kokemukseni kautta tiedän, että on helppo päästä. Itse hain "huvikseni" ja pääsin, en tietenkään ottanut paikkaa :-)

Vierailija
33/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole ikinä halunnut enkä halua lääkäriksi. Joten valinta oli helppo. Ei sairaanhoitajakaan kyllä kuulu mihinkaan top 10 ammatteihin itselläni.

Mutta jos kysymyksen taustalla oli joku parempi tulotaso / koulutus vastaan ulkonäkö, niin sitten kyllä valitsen mielummin paremman tulotason/koulutuksen kuin ulkonäön.

Vierailija
34/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon lähäri ja seiskan ulkonäöllä, ni olishan se parempi :)

Vierailija
35/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisillä on loputon tarve perustella valintojaan, vaikka ei ne kenenkään perustelut tee tuntemattomille yhtään mitään, ja ap tosiaan kielsi perustelemasta. Luulenkin, että hän on sosiaalipsykologi, joka tekee meistä nyt jonkinlaista analyysia.

- 26 tai jotain sinne päin

36/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viitosen ulkonäöllä

Vierailija
37/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri hoitaa tauteja.

Vierailija
38/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle älyllisyys työssä merkitsee todella paljon, vaikkei ulkonäkökään ole merkityksetön seikka.

Vierailija
39/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköään voi aina halutessaan kohentaa (kauneusleikkaukset ym), mutta tyhmää päätä on miltei mahdotonta muuttaa fiksummaksi.

Vierailija
40/53 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sairaanhoitajaksi helppo päästä opiskelemaan. Pienille paikkakunnille on, suurille ei. Suurin koetinkivi kuitenkin tulee sitten, kun pitäisi niitä töitä tehdä. Työ on useissa paikoissa sekä henkisesti että fyysisesti vaativaa. Kohdata jatkuvasti eritavoin kärsiviä potilaita. Hyviä puolia on se, että töitä on valtavasti, jos vain joku viitsisi tehdä sairaanhoitajan töitä. Toisin kuin monien alojen akateemisilla.

Onneksi sairaanhoitaja voi usein opiskella uuden ammatin ja jos taas rumuus johtuu lihavuudesta, voi laihduttaa.

t: sh, joka opiskelee maisteriksi (voin olla sitten työtön maisteri, kuten monet kaverini tai palata sairaanhoitajan töihin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän