Voinko olla raskaana?
Herkkä raskaustesti negatiivinen 4 pvää (kp 26) ennen oletettua kuukautisten alkamista. Kp 27 ja rusehtavaa vuotoa tulee vähän. Edelliset kierrot 28-33 pvää. Onko mahdollista, että on kiinnittymisvuotoa vai onko herkkä testi oikeassa ja nyt alko vaan menkat aiemmin kuin yleensä ja erilainen vuoto?
Kommentit (11)
Mä en noista kierroista tiiä mitään, vaikka oon 39v nainen. Joko olen raskaana tai en. Nyt en ole.
Voi olla, että olet raskaana tai sitten voi olla, että olit raskaana hetken ja nyt tulee vuotona ulos. Väärä negatiivinen tulos on mahdollinen.
Sikisi pyhästä hengestä, syntyi neitsyt Mariasta. Onko se uusi tuleminen nyt?
Minusta on normaalia pieni varoitus eli heikko punertava vuoto päivä, pari ennen kuukautisia. En tiedä, voiko tällä olla mitään yhteyttä raskautumiseen, itselläni ei ole.
Okei, itselläni ei ole koskaan aiemmin ollut mitään varotteluvuotoja ennen kuukautisia. Ja nytkin jää vaan paperiin pyyhkiessä, siteeseen ei mitään ja normaalisti menkat kyllä on ihan selkeät. No, täytynee seurailla tilannetta, ja varmaan tehdä uusi testi vielä menkkojen oletettuna alkamispäivänä
Älä anna ejakuloida sinne peppureikään! Niitä skenggereitä on jo aivan likaa!
Tällä palstalla ei ilmeisesti ole mahdollista saada asiallista keskustelua aikaan🤦
Olet oikeassa, tällä palstalla ei voi keskustella asiallisesti.
Aloitukseesi en osaa vastata muuta, kuin että jo viikon päästä olet viisaampi tässä asiassa. Malttia.
Eikö kenelläkään ole ollut vastaavaa?