Miksi juuri Kissin I Was Made for Lovin' You on keski-iän ylittäneiden tätien suosikkibiisi?
Aivan kauheaa kuunneltavaa kun ne luukuttaa sitå ennen mummotunneliin lähtöä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt 50v enkä tiedä ketään lähipiiristäni, joka kys biisiä luukuttaisi yhtään missään..
Mun kaverit luukuttaa Kaija Koota tai Haloo Helsinkiä.
Omat luukutukseni ovat lähinnä omalta euroviisut listaltani.
Sä oletkin yhä keski-ikäinen, et ylittänyt keski-ikää..
Hyvä biisi, tykkäsin siitä aikoinaan ja tykkään edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt 50v enkä tiedä ketään lähipiiristäni, joka kys biisiä luukuttaisi yhtään missään..
Otan ne Kiss-mummot koska tahansa ennen noita kavereita.
No, missä ne on? Mulla on suht laajat "piirit", enkä tiedä ketään, joka Kissistä edes tykkäisi. Tai muutenkaan sen aikalaisesti musasta.
Itsehän kuuntelen paljon kasarin sukkahousuheviä, muttei Kiss siihen lukeudu.
sama 50v
oli
kyse
keski-iän
ylittäneistä
naisista,
ei
keski-ikäisistä
No olisko siksi kun tuo oli meidän lapsuudessa/nuoruudessa melkoinen hitti?
Stanleyn falsetti saa veltommankin röntykän kiristymään edes hieman.
Mitä? kirjoitti:
Minun lempparibiisi on kylläkin Ed Sheeranin Shivers. Missä ja millä poppikoneella ne muut keski-ikäiset luukuttaa musiikkia ennen viihteelle lähtöä? Portsarin edessä kännykällä?
Ed Sheeran ei vaan toimi. Ikinä.
Minua jaksaa aina huvittaa nämä vanhempia naisia mollaavat aloitukset. Märkäkorvilta kun unohtuu sellainen fakta, että joskus he ovat itsekin vanhoja, jos elävät niin pitkään. Kiva sitten kuunnella, kun oman aikansa besserwissernuoriso pilkkaa.
Mutta joo, ei sytytä yhtään tuo biisi, raskas rock sen sijaan kyllä. Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikkilevyt Kissiltä on Creatures of the Night ja Revenge.
M28
Revenge on myös minun suosikki!
N34
Keski-iän ylittänyt, riittääkö 61v? IWannaRock on yks parhaimmista Kissin kappaleista. Lick it Up, sitäkin sopii luukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan ne Kiss-mummot koska tahansa ennen noita kavereita.
No, missä ne on? Mulla on suht laajat "piirit", enkä tiedä ketään, joka Kissistä edes tykkäisi. Tai muutenkaan sen aikalaisesti musasta.
Itsehän kuuntelen paljon kasarin sukkahousuheviä, muttei Kiss siihen lukeudu.
sama 50v
oli
kyse
keski-iän
ylittäneistä
naisista,
ei
keski-ikäisistä
No ei mun 30-luvulla syntynyt mummo kuuntele yhtään Kissiä. Vaikka noin muuten joraileekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Kiss-fani jo tuo ei kyllä ole edes TOP50-listalla. Mutta sehän on sen ajan discohitti.
N47
47-vuotias ei ole keski-iän ylittänyt. 1947 syntynyt sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
N34
Ja pidätte itseänne keski-iän ylittäneinä? Ovatko nuo siis syntymävuotenne 1928 ja 1934?
Mitä laadukasta ap itse aiot kuunnella keski-iässä?
Myös keski-ikäinen mieheni pitää ko. biisistä... Ihan hyvä menobiisi... rock rock 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
N34
Ja pidätte itseänne keski-iän ylittäneinä? Ovatko nuo siis syntymävuotenne 1928 ja 1934?
No en vastannut ketjuun aloituksen näkökulmasta. Halusin avautua että jonkun muunkin mielestä Revenge on parhaimmistoa.
Tietty jos olet autistinen niin ymmärrän että ahdistaa sääntöjen ulkopuolinen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
N34
Ai Kissin musa on kielletty alle keski-ikäisiltä?
No olisikohan vaikka siksi, että ko. biisi on ollut iso hitti silloin, kun nämä tädit ovat olleet teinejä? Itse olen syntynyt v. 1975, ja vaikka biisi onkin jo vuodelta 1979, oli se kova sana edelleen, kun minä aloin (koulun) diskoissa käydä. Oli muuten täyttä tanssilattialla, kun tämä pärähti soimaan!
Kasarikotka kirjoitti:
Ruohtalaasen ankie baggerin versio oli kova hitti työväentalon diskossa joskus 1989.
Meidän työviksellä soitettiin alkuperäistä. Jostain syystä silloin piti järjestäytyä semmiseen letkajenkkamaiseen jonoon ja hyppiä kömpelösti eteenpäin pitkin lattiaa. Kuka lienee keksinyt.
M28