Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet alistuvista naisista?

Vierailija
19.06.2022 |

Miten on?
Tykkääkö miehet, jos he saavat päättää useimmat asiat? Ja tyttöystävä / vaimo hymyilee ja nyökyttelee ja antaa aina periksi, sanoo että päätä sinä. Eikä koskaan lähde haastamaan miehen näkemystä ja inttämään vastaan tai nalkuttamaan. Sen sijaan pyrkii tekemään miehen elämän mukavaksi ja helpoksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Enemmänkin näyttäisi olevan niin, että miehet kertoo tykkäävänsä alistuvasta naisesta, mutta käytännössä halveksivat.

Tasa-arvo parantaa myös miesten elämää, mutta eivät sitä ymmärrä ajatella.

Ehkä 10 000 vuoden päästä kun evoluutio saa naiset pitämään tasa-arvosta myös romanttis-seksuaalisessa mielessä.

Siihen asti tasa-arvo pilaa suhteet, koska naiset eivät oikeasti halua sitä tunnetasolla.

Kannattaa ryhtyä harrastamaan kalastusta. Lahnakannat ovat päässeet lisääntymään suomalaisissa järvissä, ja kunnat saattavat maksaakin lahnankalastajille vesien siivouksesta. Samalla arvokalat saavat paremmin elintilaa ja incelit tekosyyn kurjalle olemassaololleen.

Vierailija
22/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä salaa haluaisin vaimon, jonka kanssa oltaisiin monella tavalla tasavertaisia mutta jos ollaan eri mieltä, niin sitten mennään minun päätöksen mukaan ennemmin kuin ruvetaan riitelemään. Mitään kotipiikaa en halua, arvostan että vaimolla on ammatillista kunnianhimoa, harrastuksia ja ystäviä, kunhan meillä on sopimus, että mies on perheen pää. Mutta ei tällaista saa 2020-luvulla toivoa tai ainakaan sanoa ääneen. Vielä jos vaimo käyttäisi hameita ja olisi aina hyväkäytöksinen, hillitty ja toiset huomioon ottava, olisin aivan myyty!

t. mies 32v

Mutta kun sinä teet niin paskoja päätöksiä että niihin menee molempien rahat, terveys, ja elämänilo. Sen jälkeen itket, etkä suostu ottamaan vastuuta näistä huonoista päätöksistäsi, vaan syyttelet toisia ja peseskelet käsiäsi, "ei ollut minun syy". Sinuun kun ei voi luottaa päätöksissä, niin niitä ei voi kukaan antaa sinun myöskään tehdä. Jos haluat sellaisen vaimon joka luottaa päätöksentekokykyysi ja vastuunkantoosi, niin sinun pitää ITSE olla sellainen mies johon näissä asioissa voi luottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kypsä mies haluaa tasapainoisen suhteen, jossa kumpikin osapuoli pystyy ilmaisemaan oman mielipiteensä vapaasti ja toista kunnioittaen. Keskenkasvuinen kolli, jolla huono itsetunto haluaa sellaisen suhteen, jossa hän määrää kaiken.

Vierailija
24/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Enemmänkin näyttäisi olevan niin, että miehet kertoo tykkäävänsä alistuvasta naisesta, mutta käytännössä halveksivat.

Tasa-arvo parantaa myös miesten elämää, mutta eivät sitä ymmärrä ajatella.

Ehkä 10 000 vuoden päästä kun evoluutio saa naiset pitämään tasa-arvosta myös romanttis-seksuaalisessa mielessä.

Siihen asti tasa-arvo pilaa suhteet, koska naiset eivät oikeasti halua sitä tunnetasolla.

Lukaise ne tasa-arvoisuusjutut vielä kertaalleen ja ala hyväksyä tosiasiat. Totta joo, ei halua naiset antaa pois sitä valtaa, joka heillä on luonnostaan tai mahdollisesti saavutettuna. Varmaa on, että ainakaan tälle palstalle kirjoittelevat naiset eivät kaipaa enempää surkuttelevia miesten itsesäälikirjoituksia lueskella, ainakaan jos ovat saaneet isoimmat agressionsa jo sille päivälle purettua. Muussa tapauksessa saattavat riemastua.

Kenelle oikeastaan haluat kertoa mitä?

M

Vierailija
25/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei.

Unelmanaiseni olisi tasavertainen, aktiivinen, vähän poikatyttömäinen ja mieluusti dominoiva sängyssä.

Sellaisia ei ole olemassa kuin saduissa. Törmäsin vain naisiin jotka väittivät olevansa itsenäisiä, vahvoja, jne. Ikinä eivät olleet, vaan miehen rooli jäi yhä minulle. Jatkuvaa riitelemistä, ja seksissäkin lähinnä provoamista että löytyisi se Äijä joka ottaa naisensa kunnolla.

Tosielämässä se sopuisa ja alistuva nainen taitaa sittenkin olla paras vaihtoehto.

Aikaisempi menneessä aikamuodossa, koska olen saanut naisen etsimisestä tarpeekseni.

Minä tykkään viedä sängyssä. Tulen myös toimeen ilman miestä ja kokoan itse Ikean-hyllyni. En pidä meikkaamisesta tai monesta muustakaan perinteisestä naisten jutusta, vaikka naiselta näytänkin. Usein tuntuu, etten kelpaa tällaisena, vaan minun pitäisi esittää jotain avuttomampaa. 

Vierailija
26/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti kypsä mies haluaa tasapainoisen suhteen, jossa kumpikin osapuoli pystyy ilmaisemaan oman mielipiteensä vapaasti ja toista kunnioittaen. Keskenkasvuinen kolli, jolla huono itsetunto haluaa sellaisen suhteen, jossa hän määrää kaiken.

ei koske pelkästään "kolleja".

Vierailija
27/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei.

Unelmanaiseni olisi tasavertainen, aktiivinen, vähän poikatyttömäinen ja mieluusti dominoiva sängyssä.

Sellaisia ei ole olemassa kuin saduissa. Törmäsin vain naisiin jotka väittivät olevansa itsenäisiä, vahvoja, jne. Ikinä eivät olleet, vaan miehen rooli jäi yhä minulle. Jatkuvaa riitelemistä, ja seksissäkin lähinnä provoamista että löytyisi se Äijä joka ottaa naisensa kunnolla.

Tosielämässä se sopuisa ja alistuva nainen taitaa sittenkin olla paras vaihtoehto.

Aikaisempi menneessä aikamuodossa, koska olen saanut naisen etsimisestä tarpeekseni.

Minä tykkään viedä sängyssä. Tulen myös toimeen ilman miestä ja kokoan itse Ikean-hyllyni. En pidä meikkaamisesta tai monesta muustakaan perinteisestä naisten jutusta, vaikka naiselta näytänkin. Usein tuntuu, etten kelpaa tällaisena, vaan minun pitäisi esittää jotain avuttomampaa. 

Tuo sitten vähän riippuu siitä että kenelle kelpaisit.

Minä tunnen naisen joka sopii kuvaukseen, paitsi seksitoiveistaan en tiedä.

Katselee vain hyvin miehekkäitä mehiä jotka kokee "veroisikseen" ja sellaisiksi "joista on vastusta". Ne miehekkäät sankarit tietysti katselevat omia vastakappaleitaan, eli feminiinisiä naisia.

Vierailija
28/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko patriarkaalinen yhteiskunta painanut minut tällaiseksi, mutta musta on aivan ihanaa kun ei itse tarvitse päättää mitään asioita. :'D Mies kysyy et mihin haluisin kesälomareissulle ja sanoin vaan että lämpimään ja rannalle järkkää sinä. Ei tartte, ku pakata laukut ja hypätä miehen tilaamaan taksiin kentälle ja löydän itseni jostain thaimaasta tai bahamalta.  Ei ikinä tartte inttää asioista tai väitellä mistään näkemyksistä, kun en ole niin kiinnostunut politiikasta yms.

Meillä on nykystandardeilla ehkä aika konservatiivinen suhde kuitenkin eli minä pyykkään, silitän, siivoan, tiskaan ja kokkaan. Käyn osa-aikatöissä silloin tällöin korukaupassa ja alan messuilla, lisäksi minulla on paljon omia harrastuksia ja teen vapaaehtoistyötä. Mies painaa töitä kansainvälisen firman johdossa ja varmistaa, että luottokortilla on riittävästi rahaa pitää jääkaappi ja viinikaappi täynnä, sekä sisustaa kotia ja kesämökkiä. Ei varmaan sovi kaikille, mutta itse nautin ja ajattelen että voisi pikkuhiljaa jotain lapsiakin tulla mukaan kuvioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi