Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet 35v naisesta joka tilaa kahden kuukauden välein H&M:ltä vaatteita?

Vierailija
19.06.2022 |

mitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitäkö ajattelen itsestäni? Kiitän isoäitiä joka muistaa minua H&M:n lahjakorteilla merkkipäivinä. Ja kiitän myös sitä että on laittaa vaatteita päälle. Olen ollut sellaisessakin jamassa että ihmisten ilmoille ei voinut mennä siinä mitä omistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleenkö?Minäkin tilaan aika usein, lähinnä lapselle kyllä.Tartun uutuuksiin ja tarjouksiin joten saatan tilata useamminkin.t.40v akka.

Vierailija
4/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tilasin pellavahousut.

N51

Vierailija
5/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisenä, joka ei välitä siitä miten tuhoaa luontoa ja tukee kaikenlaista epäeettistä köyhien riistoa.

HM:n toiminta ei kestä minkäänlaista lähempää tarkastelua. Firma käyttää viherpesua sen minkä ehtii, jotta vaikuttaisi ekologisemmalta ja humaanimmalta.

Vierailija
6/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikäs mitään. 

kalkkis mies

Vierailija
7/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ihmisenä, joka ei välitä siitä miten tuhoaa luontoa ja tukee kaikenlaista epäeettistä köyhien riistoa.

HM:n toiminta ei kestä minkäänlaista lähempää tarkastelua. Firma käyttää viherpesua sen minkä ehtii, jotta vaikuttaisi ekologisemmalta ja humaanimmalta.

Vihreille tulee lentokoneella ruokaa.

Vierailija
8/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaajan liian pieniä vaatteita. Minun vaimo vuosia tilasi liian pieniä vaatteita, että laihduttaa niihin. Meni pitkään, että sain sen lopettamaan sen. Nyt ei tilaa mitään ja kauniimpia vaatteita on. Kaikki tilatut vaatteet piti hävittää.

Vierailija
9/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa liikaa vaatetta ja ei ehdi käyttää vanhoja loppuun asti.

Vierailija
10/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM vaatteet on huonoja. Usein ovat ennen aikaansa venähtäneet minulla käyttökelvottomaksi. Säälin 35v., että ei tuohon ikään mennessä ole parempaa tapaa löytänyt. Sen takia niitä pitää niin usein tilata,että ne ei kestä käyttöä.

Vierailija
11/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa liikaa vaatetta ja ei ehdi käyttää vanhoja loppuun asti.

Jos tilaa 2 vaatetta kahden kuukauden välein, eihän se ole edes paljon vuodessa

Vierailija
12/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HM vaatteet on huonoja. Usein ovat ennen aikaansa venähtäneet minulla käyttökelvottomaksi. Säälin 35v., että ei tuohon ikään mennessä ole parempaa tapaa löytänyt. Sen takia niitä pitää niin usein tilata,että ne ei kestä käyttöä.

Mulla on kestänyt yks HM urheilutoppi varmaan 7 vuotta. Ostin sen teininä. hah :D

Vierailija
13/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kestänyt yks HM urheilutoppi varmaan 7 vuotta. Ostin sen teininä. hah :D

Sepä se, viimeisten noin 10 vuoden aikana vaatteiden laatu on laskenut. 

Melkein kaikilla HM:n tasoisilla merkeillä on myös muutamia hyviä ja kestäviä vaatteita, mutta kyllä sen suunnittelijoiden lähtökohtana on tuottaa halvalla ja nopeasti koko ajan uusia mallistoja. Niitä ei ole suunniteltu kestämään.

Vierailija
14/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä ostin vajaat kymmenen vuotta sitten kymmenen t-paitaa 4,99 euron kappalehintaan. Ovat edelleen kuin uusia, vaikka ovat olleet jatkuvassa käytössä.