Lihavana Lintsille?
Ihan ekana haluan sanoa että ei, laitteita ei pitäisi suunnitella lihavien ehdoilla. Ehdottomasti haluaisin laitteeseen vain jos se ei vähennä kenenkään muun käyttömukavuutta tai varsinkaan turvallisuutta. Hyväksyn täysin, jos lihavuuteni takia jään vaille tätä iloa, eikä se ole kenenkään muun syy. En valita mistään tai vaadi mitään. Ja jos joku haluaa kysyä miksi en vain laihduta, niin laihdutanhan, mutta matkaa on vielä jäljellä.
That said, kouluikäiset lapseni toivoisivat minua mukaan joihinkin laitteisiin. Minulla olisi mut mahdollisuus ostaa ennakkorannekkeet vähän edullisemmin, ja mietin, kannattaako ostaa itsellekin ranneke. Lintsin sivuilla lukee useimpien laitteiden kohdalla että turvakaari voi rajoittaa isokokoisen ihmisen pääsyä laitteeseen. Minun ei tietenkään kannata ostaa ranneketta, jos pääsen mukaan vain pariin laitteeseen (ihan pienten lasten laitteet on usein turvakaarettomia, mutta eipä ne enää koululaisia kiinnosta). Eli 165 cm, 110 kg, peräpainotteisesti, vaatekoko 50/52. Tyydynkö katselijan rooliin sovinnolla (tai pariin kertalippuun) vai onko tämän kokoluokan ihmisillä rohkaisevia kokemuksia laitteisiin mahtumisesta?
Kommentit (28)
Veikkaan, että joku HipHop ja Hypytin on sellaisia, mihin voi tehdä tiukkaa mahtua. Ne missä on kuppimainen istuin. Siihen pienten lasten ilmaiseen ei kannata yrittää itseään tunkea. Hurjempia en ole juuri kokeillut.
Voithan sitten viettää koko päivän vaikka Hurjakurussa kastelemassa itseäsi ja autoradalla ajellen. Rekkarallin takapenkillekin varmaan mahtuu.
165 cm ja 90 kg
Tukalaa ollut laitteissa mm. Lohikäärme
Maha ottaa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä sovi laitteisiin. PowerParkissa näin kun lihava nainen halusi vuoristorataan mutta turvakaidetta ei saatu kiinni edes kahden järjestysmiehen voimin. Nainen joutui poistumaan vuoristoradasta.
Tää ei nyt hirveästi auta ap:ta että joku nainen joskus jossain huvipuistossa ei mahtunut johonkin laitteeseen. Jos et huomannut, ap on tämän mahdollisuuden jo tiedostanut.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten päästätte itsenne tuohon kuntoon? Mulla jos paino ylittää 60 kiloa niin vähennän heti syömistä.
Tää on hei tosi mielenkiintoinen kysymys ja tulen mielelläni kertomaan mun tarinani jos perustat aiheelle oman asiallisen ketjun, mutta tänne se ei kuulu. Ja saat anteeksi!
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti onko aloitus totta? En voi uskoa.
Nyt voi olla myöhäistä kysyä, mutta mikä aloituksessa on uskomatonta? Että ihminen on lihava? Vai että haluaa Lintsille?
Aloittaja raportoi. Lintsillä käyty, koosta ei jäänyt mikään laite kiinni, mutta jotkut niistä kriittisistä piti skipata ihan siksi ettei lapsilla riittänyt moti jonotukseen (ne ei olleet laitteita jotka lapsia kiinnosti eniten). Kyllä me sen verran laitteissa käytiin että ranneke oli laitelippuja parempi vaihtoehto, mutta täytyy sanoa että petyin jonotuksen määrään.
Ensi vuonna pienempänä ja sadepäivänä 😁 Oli hauska päivä tälläkin kertaa!
Up
Saman ongelman edessä, mielellään kuulisi lisää kokemuksia ja vinkkejä. Muitakin kuin "laihduta!". Onko huvipuistojen välillä eroa miten on tarjolla valikoimaa isommallekin?
Mä olen 165cm ja 90kg, läskiä on tasaisesti joka paikassa. Perseenympärys 118. Olen mahtunut hyvin kaikkiin lintsin laitteisiin. Taiga on ainut jossa kaari ei mennyt ykkösellä kiinni, mutta kun korjasin asentoa suorempaan ja vedin pötsin sisään niin pääsin kyytiin.