Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavana Lintsille?

Vierailija
19.06.2022 |

Ihan ekana haluan sanoa että ei, laitteita ei pitäisi suunnitella lihavien ehdoilla. Ehdottomasti haluaisin laitteeseen vain jos se ei vähennä kenenkään muun käyttömukavuutta tai varsinkaan turvallisuutta. Hyväksyn täysin, jos lihavuuteni takia jään vaille tätä iloa, eikä se ole kenenkään muun syy. En valita mistään tai vaadi mitään. Ja jos joku haluaa kysyä miksi en vain laihduta, niin laihdutanhan, mutta matkaa on vielä jäljellä.

That said, kouluikäiset lapseni toivoisivat minua mukaan joihinkin laitteisiin. Minulla olisi mut mahdollisuus ostaa ennakkorannekkeet vähän edullisemmin, ja mietin, kannattaako ostaa itsellekin ranneke. Lintsin sivuilla lukee useimpien laitteiden kohdalla että turvakaari voi rajoittaa isokokoisen ihmisen pääsyä laitteeseen. Minun ei tietenkään kannata ostaa ranneketta, jos pääsen mukaan vain pariin laitteeseen (ihan pienten lasten laitteet on usein turvakaarettomia, mutta eipä ne enää koululaisia kiinnosta). Eli 165 cm, 110 kg, peräpainotteisesti, vaatekoko 50/52. Tyydynkö katselijan rooliin sovinnolla (tai pariin kertalippuun) vai onko tämän kokoluokan ihmisillä rohkaisevia kokemuksia laitteisiin mahtumisesta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitkänä ihmisenä (201cm) pääse oikeastaan mihinkään muuhun laitteeseen paitsi possujunaan. Hauskat laitteet on suunniteltu lapsille ja lyhytkasvuisille. Laitteet pitäisi päivittää 2020-luvulle. Joskus olen järjestysmiehelle valehdellut pituuteni mutta turvavaljaat eivät menneet kiinni.

Vierailija
2/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen itse sinua jonkin verran pidempi, 172 cm ja painavampi (120 kg), mutta sama vaatekoko. Paino on minulla isolta osin vatsassa ja rinnoissa. Olen mahtunut Lintsillä aina kaikkiin laitteisiin.

Kieputtimessa kaari ahdisti rintojen kohdalta jonkin verran, mutta ei liikaa. Ja kerran Ukkoon mennessä turvakaareni ei ollut mennyt jotenkin "pohjaan saakka" kiinni ja järjestelmä ilmoitti siitä, jolloin se piti laittaa uudelleen ennen kuin pääsimme lähtemään liikkeelle. Se on ainoa painoon liittyvä ongelma, mitä minulla on huvipuistossa ollut. Olen käynyt varmaan kaikissa Lintsin laitteissa.

Näitä samoja asioita pohdin itse paljon silloin, kun Lintsille oltiin menossa ekaa kertaa lapsuuteni jälkeen. Ahdisti ja pelotti, etten mahdu tai tulee nolo tilanne. Kaikki on kuitenkin aina mennyt hienosti. Toivon teille koko perheelle ihanaa huvipuistopäivää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap:n kokoinen ja jos malli on yhtä päärynä kuin minä, et tuu mahtuun persauksen kanssa niihin istuimiin.

Vierailija
4/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ap:n kokoinen ja jos malli on yhtä päärynä kuin minä, et tuu mahtuun persauksen kanssa niihin istuimiin.

Tiedän kysyväni hyvin henkilökohtaisia, mutta jos sattuisit tietämään lantionympäryksesi ja suostuisit jakamaan tiedon, se voisi auttaa arvioinnissa? Minun tuorein mittaus lantiolta taisi olla 126 cm.

Ap.

Vierailija
5/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vastanneille! Tälläkin on jo iso merkitys että joku viitsii vastata asiallisesti, oli lopputulos mahtumisesta mikä tahansa.

Ap.

Vierailija
6/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10kg kevyempi, 5cm pitempi ja mahdun ihan täysin ongelmitta kaikkiin. Mutta olen tasapaksu, paino ei ole peffassa. Sinuna ostaisin rannekkeen ja menisin kokeilemaan. Kertaliput joka tapauksessa niin hintavia.

Vierailija
7/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 172 cm ja painan n. 114 kg. Persus varsinkin on iso, mahakin aika suuri. Mä oon kyllä mahtunut lintsillä ongelmitta kaikkiin laitteisiin. Jotkut penkit on hiukan puristaneet lantiolta mutta muuten ei ole haitannut. Ja mun lantionympärys on ihan takuulla ainakin tuon 126cm, voi olla jopa enemmänkin.

Vierailija
8/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei onnistu,niin ens kesänä voit olla 70kg kevyempi, jos haluat.

Toki riippuen paljo sitä ylipainoa, mutta ton verran iha kevyesti vuodessa saa pois ,helposti.

Vierailija
9/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mahdut. Älä yhtään stressaa. Kivaa päivää!

Vierailija
10/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä sovi laitteisiin. PowerParkissa näin kun lihava nainen halusi vuoristorataan mutta turvakaidetta ei saatu kiinni edes kahden järjestysmiehen voimin. Nainen joutui poistumaan vuoristoradasta.

Vierailija
11/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taigaaan et mahdu siinä on kapeat penkit

Vierailija
12/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei onnistu,niin ens kesänä voit olla 70kg kevyempi, jos haluat.

Toki riippuen paljo sitä ylipainoa, mutta ton verran iha kevyesti vuodessa saa pois ,helposti.

Vuodessa on 52 viikkoa eli ihan kevyesti ei saa. Toki saa, jos itseään rääkkää.

Vierailija
13/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taigaan on testipenkki siinä ulkopuolella, ei tarvitse turhaan jonotella kun voi testata etukäteen mahtuuko kyytiin.

Vierailija
14/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue aloituksesta muuta kuin otsikon, mutta otsikko on hauska. Aivan kuin joku laiheliinien leiri, jonka päämäärä on mennä lihavana lintsille!

Vierailija
15/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihavana haluaa huvipuistoon ja on enemmän rahaa, niin kuulemma Disneyn puistot ainakin USA:ssa ovat siihen parhaat. Paljon laitteita missä leveät penkit yms. Muutenkin liikuntarajoitteisille tosi hyvä puisto ilmeisesti.

Vierailija
16/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä ylittää varmaan mun uskalluksen rajat ihan muutenkin :D Mut huippu juttu tuo jonkun toisen mainitsema "testipenkki", tuohan on kätevä ihan yleisen sujuvuuden kannalta kun ihmiset ei sitten venkslaa (mahdollisesti lastensa kanssa) ees ja taas sovittelemaan.

Ap.

Vierailija
17/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lihavana haluaa huvipuistoon ja on enemmän rahaa, niin kuulemma Disneyn puistot ainakin USA:ssa ovat siihen parhaat. Paljon laitteita missä leveät penkit yms. Muutenkin liikuntarajoitteisille tosi hyvä puisto ilmeisesti.

Tää on muuten varmaan totta! Mut ihan ei budjetti veny tuohon nyt tähän hätään, eikä olla niin innokkaita huvipuistokävijöitä, mutta jos nyt yleissivistyksen nimissä lapsille sen Lintsi-kokemuksen tarjoaisi :)

Ap.

Vierailija
18/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 165cm ja painan noin 115kg. Lantio 130-135cm. Oon mahtunu kaikkiin laitteisiin joihin oon menny.

Vierailija
19/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miten päästätte itsenne tuohon kuntoon? Mulla jos paino ylittää 60 kiloa niin vähennän heti syömistä.

Hyvät sulle, mutta jos ihminen, jonka aineenvaihdunta on häiriintynyt vähentää syömistä niin tuloksena ei ole laihtuminen vaan elintoimintojen heikentyminen/hidastuminen.

Vierailija
20/28 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti onko aloitus totta? En voi uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan