Mitä tarkoittaa kun psykiatri oli kirjoittanut "ikäistään nuoremman oloinen"??
Kommentit (10)
Että olet ikäistäsi nuoremman oloinen.
Ehkä käytös jotenkin kypsymättömämpää tai jopa lapsekasta ikäisiin verrattuna?
Vaikea sanoa.
Henkinen kehityksesi ei vastaa sitä, millainen sen pitäisi n. 30-vuotiaalla normaalisti olla.
Onko ymmärryksessä jotain vialla? Siksikö lääkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ymmärryksessä jotain vialla? Siksikö lääkärissä?
Menin sosiaalisista peloista
Vierailija kirjoitti:
Henkinen kehityksesi ei vastaa sitä, millainen sen pitäisi n. 30-vuotiaalla normaalisti olla.
Ja siis Itselläni oli nimenomaan noin. Ei kaikilla elämän osa-alueilla, mutta ihmissuhteissa toimin kuin joku 15-vuotias, vaikka olinkin sillon jo reilusti yli parikymppinen.
Ehkä niin, että et näytä kuluneelta. Voi ottaa kehuna tässä tapauksessa. Tai sitten tarkoittaa sinun olevan hieman naiivi, piirteittesi ja puheesi perusteella habituksesi ei vastaa yleisesti ikätasoista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin, että et näytä kuluneelta. Voi ottaa kehuna tässä tapauksessa. Tai sitten tarkoittaa sinun olevan hieman naiivi, piirteittesi ja puheesi perusteella habituksesi ei vastaa yleisesti ikätasoista.
Ei psykiatri/lääkäri ota ulkonäköön muutoin kantaa kuin että jaksaako huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin kaikki aina luulee että oon jotain 19v. Mutta olen myös sulkeutunut ja ujo joten sen takia olen lapsellinen..? t. AP
Olet lapsellinen,kehityksestä jälkeen jäänyt