Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia

Vierailija
19.06.2022 |

ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…

Kommentit (9094)

Vierailija
8941/9094 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tämäkin melkoinen juttu.

Vierailija
8942/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää selittää miehille  että Rydmanin käytös on ollut sopimatonta. 98% suomimiehistä on sitä mieltä että HEIDÄN on ok ahdistella naisia, myös nuoria tyttöjä kuten 11 vee. Vain ulkomaalaisten miesten ei ole sitä sopivaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8943/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää selittää miehille  että Rydmanin käytös on ollut sopimatonta. 98% suomimiehistä on sitä mieltä että HEIDÄN on ok ahdistella naisia, myös nuoria tyttöjä kuten 11 vee. Vain ulkomaalaisten miesten ei ole sitä sopivaa tehdä.

Höpöhöpö, suurin osa meistä miehistä tuomitsee Rydmanin käytöksen täysin. Ainoastaan muutama persunyhverö hyväksyy tuon sikamaisen käytöksen mutta itse en edes pidä persuja miehinä.

Vierailija
8944/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydmanin ministerinpalkan jatkumisesta päättää nyt Anna-Maja. Så är det. 😉

Vierailija
8945/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille Rydmanin avustaja Tuulia Alanko lähestyi Helsingin Sanomia sähköpostitse eilen ja pyysi poistamaan somenostot vuoden vanhasta jutusta, jolla ei ole mitään uutisarvoa.

Tuulia pyysi myös minua olemaan nostamatta tätä keskustelua, joten en enää nosta.

Vierailija
8946/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne A: n kumihuulet alkoivat olla liian häiritsevät. Ainakin itseäni ne häiritsivät haastattelussa niin paljon, etten muista mitään hänen horinoistaan kun piti keskittyä ihmettelemään, miksi joku vaivautuu sellaiset pumppauttamaan.

Vierailija
8947/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, suurin osa meistä miehistä tuomitsee Rydmanin käytöksen täysin. Ainoastaan muutama persunyhverö hyväksyy tuon sikamaisen käytöksen mutta itse en edes pidä persuja miehinä.

Lopeta tuo sovinismisi. Ne nimenomaan ovat miehiä. Sattuuko tajuta, että miehet ovat niin väkivaltaisia, aivottomia ja primitiivisiä, ja nyt yrität väistää asian kertomalla etteivät he ole miehiä? No ovathan :D He nimenomaan ovat miehiä, sinun pitämisesi ei asiaa miksikään muuta. Ei naisiakaan pelasteta kertomalla miten huonot yksilöt ei ole naisia, silloin tehdään päinvastoin, korostetaan miten NAINEN nyt teki väärin ja miten surkeita NAISET ovat.

EIpä paljoa pidä ääntä ne "normaalit miehet" joita pitäisi muka olla suurin osa miehistä :D

Vierailija
8948/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä ryyti luottamusäänestyksessä lentää pidemmälle lomalle. Eihän tämmönen voi olla meidän asioita päättämässä.

No ei todellakaan..... Eikä Purrakaan. Luotto on täysin mennyt.

Vierailija
8949/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissilapsen poliittinen tulevaisuus näyttää synkältä.

Vierailija
8950/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän koko keskustelun otsikko on jo virheellinen. Rydmania ei ole edes syytetty mistään ahdistelusta. Saavat medianlukutaidot olla terässä nykyään.

Vierailija
8951/9094 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko keskustelun otsikko on jo virheellinen. Rydmania ei ole edes syytetty mistään ahdistelusta. Saavat medianlukutaidot olla terässä nykyään.

Ai jaa...

Vierailija
8952/9094 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Vain yliksen piirirunkkarit ihailevat Rydmania.

Vierailija
8953/9094 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Vain yliksen piirirunkkarit ihailevat Rydmania.

Ilmeisesti juuri näin.

Vierailija
8954/9094 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuomitsee julkisesti aina ahdistelut ja dickpickit jne. mutta eivät jostain syystä näe mitään vikaa siinä että itse tekevät niin. Minua on puristellut ja lähetellyt kuvia elimestään miehet jotka tuomitsevat puheissaan muiden kopeloinnit ja kuvat, omia tekojaan puolustelevat etteivät tee niin tahallaan tai pahuuttaan. Eli ne muut miehet tekee pahuuttaan mutta itse tekevät ilmeisesti hyvyyttään tai vahingossa. Se on se mystinen muiden miesten joukko joka tekee noita asioita pahuuttaan, omaa toimintaa ei katsota pahana. Miesten logiikka on tässä todella kummallinen.

Vierailija
8955/9094 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuomitsee julkisesti aina ahdistelut ja dickpickit jne. mutta eivät jostain syystä näe mitään vikaa siinä että itse tekevät niin. Minua on puristellut ja lähetellyt kuvia elimestään miehet jotka tuomitsevat puheissaan muiden kopeloinnit ja kuvat, omia tekojaan puolustelevat etteivät tee niin tahallaan tai pahuuttaan. Eli ne muut miehet tekee pahuuttaan mutta itse tekevät ilmeisesti hyvyyttään tai vahingossa. Se on se mystinen muiden miesten joukko joka tekee noita asioita pahuuttaan, omaa toimintaa ei katsota pahana. Miesten logiikka on tässä todella kummallinen.

Niin onkin.

Vierailija
8956/9094 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Hesarin oikeudenkäynti alkaa kohta?

Vierailija
8957/9094 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiketju alkaa : Rydman ahdistellut nuoria naisia.

Olishan se outoa, jos vanhoja naisia ahdistelisi.

Eikö ihmiset mielly yleensä itseään nuorempiin. Okei Katri Helenan Tommi on tietysti asia erikseen!

Itse ainakin miellyn nuorempiin, en pappoihin!

14 v tet harjoittelija ei ole nuori nainen vaan lapsi

Kuka antaisi nyt oman tyttärensä TET-jaksolle Rydmanin ministeriöön. Persut tietysti.

Vierailija
8958/9094 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille vaikuttaa ihan kivalta. 😉😃😄😅😉 T.Ada

Vierailija
8959/9094 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkyä että Suomessa 14v tet harjoittelijat joutuvat häirinnän kohteeksi

Väitetysti. Väitteet eivät kestäneet lähempää tarkastelua.

Niinkö?

Vierailija
8960/9094 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään ole rasisti.

Eiku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä