Midsommar-elokuva
Mitä siinä alussa sen vaalean naisen vanhemmille tapahtui?
Kommentit (52)
Katsoin ehkä n. 15min ja luovutin. Vaikutti todella huonolta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin meni vähän ohi tuo alku. Siis tää blondi yritti soittaa vanhemmilleen, mutta ne nukkuivat. Sitten sisko teki it.sarin, mutta oliko niistä vanhemmista sitten sen enempää?
Kiitos kun vastasitte mun kysymykseen, en siis ole ap. Katselin eilen tuota ja olin tällä palstalla samaan aikaan, sen takia jäi hämäräksi mulle tuo. Siis se sisko tappoi vanhempansa ja itsensä, ohhoh.
Ihan hyvä elokuva. Olin kyllä odottanut sen olevan parempi.
Kuvauspaikka oli kaunis, samoin vaatteet ja koristeet yms. Esteettinen elokuva.
En oikein tiedä mikä elokuvan sanoma voisi olla. Keskeinen teema oli mielestäni yhteisöllisyyden ja yhteisöön kuulumisen tarve.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kuinka se loppui? Jaksoin katsoa siihen asti kun ne vanhukset hyppäsi alas kalliolta.
Kommenteista päätellen aniharva edes ymmärsi, mistä leffassa oli kyse. Ymmärrys ei ole riittänyt, kun ei kaikkea väännetty viittä kertaa rautalangasta...
Poikaystävä pääsi painamaan karvaista ruotsineitoa ja ympärillä alastomia ruotsimammoja.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen aniharva edes ymmärsi, mistä leffassa oli kyse. Ymmärrys ei ole riittänyt, kun ei kaikkea väännetty viittä kertaa rautalangasta...
Johan minä tuolla avauduin etten ymmärtänyt koko rainasta mitään 🥴
Torkahtelin niillä paikkeilla kun nainen näki poikaystävänsä toisen kanssa. Loppu jäi näkemättä, mutta ei se niin hyvä ollut että alkaisin jostain kaivelemaan. Pitkäveteinen enimmäkseen. Outo tunnelma oli jatkuvasti läsnä että jotain tapahtuu ja sitten mitään ei oikein tapahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäin ite miettimään että oliko se kaveripiirin ruotsalainen kundi järjestäny oikeasti sen naisen siskon ja vanhempien itsemurhan jotta tästä naisesta saataisi uusi jäsen siihen kulttiin.
Itse katsoin siitä näkökulmasta että kultit saalistavat ihmisiä jotka ovat irrallaan tai rikki.
Mutta mielenkiintoinen teoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uskottava. Ei ollut ruotsalainen, juoni huono ja kököt repliikit ja näyttelijät. 0,5 tähteä.
Ei se hyvä ollutkaan, tosi kuvottava kaikin puolin lähinnä. Jostain syystä jäin kuitenkin kattoon.
Ootko alas jo päässyt?
hyytävä ja hurja elokuva. naurattti ,että se sijoittui ruotsiin. ruotsalaisten pinnan alla jotain karmivaa pohjoista kauhua.
Miksi sitä ei kuvattu oikeasti Ruotsissa?
Outo ja vastenmielinen.
Katsoin ehkä ensimmäisen tunnin. Siihen adti pelkästään tylsä ja outo ja oudolla tavalla ahdistava.
Loppuosasta vilkaisin kerran kanavaa kääntämällä ja silloin oli oksettava.
No katsoiko joku loppuun. Oliko siinä mitään järkeen käypää loppua. Tai mihin se ylipäätään loppui.
Vierailija kirjoitti:
No mistä siinä oli kyse.
Jaksoin katsoa vähän yli tunnin, sitten riitti. Siirryin komisario Lewiksen seuraan.
Ei se hyvä ollutkaan, tosi kuvottava kaikin puolin lähinnä. Jostain syystä jäin kuitenkin kattoon.