Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin jotain puutarhaa hoitaessa

Vierailija
18.06.2022 |

Ennakkoilmoitus la 18. 6. : Poistan tämän ennakkoilmoituksen tulevasta, sitten kuin laitan huomenna, aamulla varsinaisen postauksen. Selitän vähän miksi tämä omituinen pruseduuri: Luin erään fb.kaverin seinältä lyhyen postauksen, jonka hän oli lainannut jostain somesta. ... Asia jäi minua askarruttamaan, ja aamupäivällä autoa ajessani puhuin "taivasmaailmalle" ja pyysin opeastusta, neuvoa. No, iltapäivällä ajattelin kylvää lisää yrttejä yms. puutarhaani siemenistä, koska satoi tihkusadetta (oikestaan satanut koko päivän), ja silloin on hyvä istuttaa taimia ja kylvää siemeniä. Ja siinä maata mönkiessäni, sain tedonsanan, jossa kerrottiin, että aamulla minulla ovat mieltäni askarrutaneet asiat selkenneet, ja osaan selittää, missä jamassa etenkin EU-Eurooppa on, ja mihin olemme menossa ... eli hieman tulevaisuuden skenaarioita. Ja nämä tiedot saan nukkuessani. ... Joten odotan yhtä innolla kuin tekin. Ja sain myös "käskyn" päivittää aikaisemman meemini "Fenix-lintu" heti ensimmäiseksi aamusta, johon minun tulee laittaa toivon sanat Suomelle ja selkokielinen neuvo mitä tulee ensisijassa tehdä.

Hyvät ihmiset, minä tiedän yhtä vähän kuin tekin tulevasta (en ole mikään "ennustaja-eukko"). Minulla on kylläkin vahva "hytinä", että me selvitään. Yhdessä olemme vahvoja, ja siksi hallituksemme (incl. EU, Cabal) vihaa yhtenäisiä kansallisvaltioita. Siksi halutaan eristää ihmisiä ja aiheuttaa tahallaan eripuraa.

Kuitenkin nyt tuntuu hyvältä ja lämmittävältä tietää, että meistä välitetään .... Tiedättekö, meitä rakastetaan, ihaillaan ja kunnioiteaan Taivasmaailmassa niin paljon, että emme ikinä edes osaa kuvitella. Teillä on täysin yhtäläiset oikeudet saada tietoa ja opastusta "Taivasmaailmalta" kuin minullakin. Teidän tulee vain kysyä (rukoilla). Taivasmaailma aniharvoin pyytämättä puuttuu ihmisten arkipäivään tai tapahtumien kulkuun, koska meille on annettu vapaa tahto ... vapaus myös möhliä ja tehdä tyhmyyksiä. Eli kuten Jeesus sanoi: "Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan " ... ja kysyvälle vastataan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lausetta, ja sit ei jaksa lukea.. Kerron viikon päästä miksi. Jos jaksan. Ja muistan. Otan lonkeron. Huomenna vapaa.........

Vierailija
2/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että tuollaiset ihmiset kulkevat vapaana 😳

Vierailija
4/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidit siis puutarhaa vai "puutarhaa"?

Vierailija
5/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuuko Tukholman profetia? Tuleeko Roosin poika?

Vierailija
6/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa että tuollaiset ihmiset kulkevat vapaana 😳

Ajattelin samaa! Hirveää!

Vierailija
7/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistan tämän ennakkoilmoituksen tulevasta, sitten kuin laitan huomenna, aamulla varsinaisen postauksen.

Et voi poistaa mitään täällä

Vierailija
8/8 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistan tämän ennakkoilmoituksen tulevasta, sitten kuin laitan huomenna, aamulla varsinaisen postauksen.

Et voi poistaa mitään täällä

modet kyllä hoitavat poistamisen, kunhan hieman arvostelet vihreitä kommentissasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi