Testi: mihin maahan persoonallisuutesi sopii?
https://brainfall.com/quizzes/which-country-best-fits-your-personality/
Mitä tuloksia saatte? Sopiiko sinuun?
Kommentit (38)
Jotain mätää Tanskan maassa. En mä kyllä siellä viihtyisi.
Thaimaa. Ei kiinnosta kyllä moinen ryysyranta yhtään.
Mitvit. Oon toooodella introvertti suorittaja työnarkomaani ja sain Thaimaan? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australia
Olen luonteeltani kapinallinen mutta ujo ja sen mukaan vastasin :DYou don't believe in following rules. You are wild and unrestrained. That's why people love you. You're the person people turn to when they need a laugh. Or a thrill.
Vastasit väärin. Ei pidä vastata millainen haluaa olla vaan sen mukaan millainen on! Teepäs uudelleen.
Tanska tuli, kun tein uudestaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Italia, ei yllättänyt.
Taidat olla siis äärimmäisen rasittavaa seuraa
Espanja ja juu, olen jotensakin vanha sielu.
Vierailija kirjoitti:
Tanska
"You are hard-working and shy. Getting things done efficiently is the most important thing in your life. To some you may appear passionless, but people who have seen you at work know otherwise."
Kai tuo jotenkin sopii minuun.
Tää sopii kans muhun.
T: Se ensimmäinen Thaimaa-vastauksen tähän viestiketjuun laittanut
Englanti testin mukaan. Erikoista.
Thaimaa. En ole koskaan käynyt siellä enkä luultavasti menekään. Tulos yllätti, mutta on looginen, kun ajattelee, mitä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Espanja ja juu, olen jotensakin vanha sielu.
Minullekin tuli Espanja ja olen myös vanha sielu.
Onko muita espanjalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Italia, ei yllättänyt.
Sama täällä
Jos tekee testin uudestaan ja vastaa samoin, saa eri maan. Joten turha koko testi, ei kerro sinusta mitään.
Englanti täälläkin. On totta, että olen sinänsä ihan fiksu ja reiluuteen pyrkivä mutta joskus huomaan olevani aika kärsimätön ja kriittinen tietyntyyppisiä ihmisiä kohtaan. Väsyn erityisesti möläyttelijöistä sekä pelletyypeistä, jotka eivät osaa ottaa mitään vakavasti. Tosin pyrin aina käyttäytymään asiallisesti heitäkin kohtaan, vaikka stressaantuneena saatan sanoa vähän liian kovasti takaisin.
Kummitäti asuuu sveitsissä varmaan sveiitsi ja saksa taii espanja taii ranska.