Perusmuotoinen turvallisuusselvitys
Voiko vanhat ulosottoasiat estää perusmuotoisen turvallisuusselvityksen läpimenon? Minulla oli pari vuotta sitten vaikea aika, kierrätin ikävä kyllä yhden ylinopeussakon ja kolme muuta maksua ulosoton kautta. Kaikki on maksettu pois, mutta näkyvät uo-rekisterissä.
Muuten olen nuhteeton, ei pysäköintisakkoja kovempia rangaistuksia ollut. Pelottaa nyt, että työ lähtee alta. Olen ollut jo 18 vuotta samassa tehtävässä, vanhat(suppeat) selvitykset ovat aina menneet läpi.
Kommentit (17)
Veikkaan, ettei merkitse, jos ei ole avoimia ulosottoka päällä, ja luottotiedot ok. Olisi hassua, että merkkaisi moinen.
Työnantaja muuten tekee loppujen lopuksi päätöksen, ei Supo.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä REF-merkintä?[/quot
Mikä on ref-merkintä?]
Ei ole ref-merkintää, kun luottotiedot kunnossa.
Ei mulla ainakaan estänyt läpimenoa, vaikka oli ulosotto menossa. Tästä tosin jo aikaa.
Jos ei ole kymmeniä tuhasin ulosotossa, niin tuskin vaikuttaa. Rikosterin pitää olla puhdas, eikä saa Supolla saa olla tutkintaa päällä sinusta. Eikä rikollisyhteyksiä
Tuskin jo hoidetut ulosotot vaikuttaa
Menee läpi. Olen käynyt läpi laajan turvallisuusselvityksen ja läpi meni vaikka nuorena hölmöilin ja sain jopa ehdonalaista (kadun todella paljon noita hölmöilyjäni), mutta nyt hyvä elämä ja hyvä työ, joten kyllä yhteiskunta näköjään kuitenkin antaa anteeksi ja hyvä näin.
Jos rekisteri muuten puhdas, eikä ole rikolliskytköksiä. Eikä vakoiluepäililyjä, niin miksei menisi. Varsinkin kerta olet maksanut ulosotot jo pois
Perusmuotoisessa katsotaan ulosototkin. Mutta en ole koskaan kuullut, että maksetut vaikuttavat. Kymmenien tuhansien päällä olevat voivat kyllä vaikuttaa
Uskon, että voit olla levollisin mielen. Kunhan luottotiedot on kunnossa, tuskin muutama maksettu ulosotto töitä estää.
No, kuka meistä on synnitön. Muutama ulosottoon joskus mennyt maksu(jos nyt kuitattu) tuskin tekee ihmisestä epäsopivaa tehtävään
Ei siinä ole mitään sellaista että menee läpi tai ei mene. Veikkaan ettei tuollaiset asiat oikeasti kiinnosta lainkaan.