Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoaikatyö ja bruttopalkka 2000€

Vierailija
18.06.2022 |

Kyllä sen vaan sanon että opiskelkaa korkeakoulututkinto vaikka henki menisi ja hakutukaa kunnon töihin joista myös maksetaan! Kyllä ottaa päähän kituuttaa lopun elämää. 37,5h viikossa ja käteen jää hikinen 1600€ just ja just.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on korkeakoulututkinto, ja olisin ihan iloinen, jos saisin työn josta saa tuon verran. Olisipa edes jotain töitä, mutta tuntuu että tutkinto juuri estää edes ns. hanttihommiin pääsyn. Toki ikä ja pitkä työkokemus vaikuttaa siinä myös.

Vierailija
2/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutkinto ja tällä hetkellä saan tuon verran. Kyllähän se on liian vähän eli muita hommia tähtäimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on korkeakoulututkinto, ja olisin ihan iloinen, jos saisin työn josta saa tuon verran. Olisipa edes jotain töitä, mutta tuntuu että tutkinto juuri estää edes ns. hanttihommiin pääsyn. Toki ikä ja pitkä työkokemus vaikuttaa siinä myös.

Kai nyt ravintola-alalle pääsee.

Vierailija
4/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta tosiaan. En ihmettele miksi osa ihmisistä makaa mieluummin kotona työttömänä.

Vierailija
5/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ottanut vielä vuosi sitten tuollaisen työn ihan mielelläni. Nyt kun olen monta kertaa av:lta lukenut, että muut eivät tee niin, vaan elelevät tuilla, en itsekään enää suostuisi muuhun kuin väh. 4000 euron kuukausipalkkaan. 

Näin keskustelupalstat muokkaavat asenteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä