Osaatko käyttää esim. parkkimittaria kännykällä?
Kommentit (12)
Kyllä, mutta raivostuttaa joutua lataamaan kertakäynnin takia joku sovellus. Vihaan ihan kaikkia sovelluksia. Niistä lähes mikään ei helpota asioiden hoitamista, monimutkaistaa ja pitkittää vaan. Tuntikausia menee johonkin sisäänkirjautumiseen jos olet unohtanut salasanan, (jonka pitää olla sata merkkiä pitkä ja siinä pitää olla kolme hieroglyfiä ja kahdeksan numeroa ja Iso Kirjain). Todella ottaa päähän tämä nykyajassa.
Ja kaikki te jotka tulette nyt kertomaan kuinka ei ole mitään ongelmaa - odottakaa kun olette yli nelkyt ja olette joutuneet vaihtamaan systeemiä kakskyt kertaa, ja kertaakaan mikään ei oikeasti helpotu, kyllä se alkaa väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki te jotka tulette nyt kertomaan kuinka ei ole mitään ongelmaa - odottakaa kun olette yli nelkyt ja olette joutuneet vaihtamaan systeemiä kakskyt kertaa, ja kertaakaan mikään ei oikeasti helpotu, kyllä se alkaa väsyttää.
No tuota, mä olen 58, eikä mulla on pienintäkään ongelmaa oppia uusia systeemejä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Sen kun lataa sovelluksen ja alkaa käyttää.
Osaan, mutta käytän kolikoita. Kännykkä on puheluita varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta raivostuttaa joutua lataamaan kertakäynnin takia joku sovellus. Vihaan ihan kaikkia sovelluksia. Niistä lähes mikään ei helpota asioiden hoitamista, monimutkaistaa ja pitkittää vaan. Tuntikausia menee johonkin sisäänkirjautumiseen jos olet unohtanut salasanan, (jonka pitää olla sata merkkiä pitkä ja siinä pitää olla kolme hieroglyfiä ja kahdeksan numeroa ja Iso Kirjain). Todella ottaa päähän tämä nykyajassa.
Ennen tämä oli helppoa, pudotti koloon kolikon niin sai lipun. Eihän näin helppo juttu voi tietenkään jatkua käytössä vaan pitää päästä nauttimaan "digitalisaation eduista".
Ei mahdollisuutta. peruskänny ilman kameraa,tietoinen valinta.Saa olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdollisuutta. peruskänny ilman kameraa,tietoinen valinta.Saa olla rauhassa!
Saan minäkin olla rauhassa. Älykännykässäni on mykistysnappula.
Osaan helposti, mutta samaa mieltä, että tosi ärsyttävää kun pitää eri paikkoihin olla eri sovelluksia.
Tietenkin osaan. Easy Park on päivittäisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain yksinkertainen. Minulla ei ole mitään ongelmaa käyttää puhelinsovelluksia.
M55
Mä inhoan kaikkia "superhelppoja ja käteviä" sovelluksia, jotka tarvitaan ihan kaikkeen. Puhelimet täynnä niitä sitten. Onneksi on työnantajan älykännykkä ja sillä verukkeella kieltäydyn useimpien sovelluksien lataamisesta.
Viittasin tällä aloituksella itse asiassa laajemminkin nykypäivään ja sen ihmeellisyyksiin. Että on uusia tapoja toimia, osaatteko te niitä miten paljon? Itse vihaan esim. sovelluksia. ap