Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firman uusi työntekijä on täynnä viiltelyarpia - uskallanko antaa hänelle teräviä saksia joilla hän voi vahingoittaa itseään?

Vierailija
18.06.2022 |

Vastaan kuitenkin firman työturvallisuudesta. Jos annan hänelle sakset joilla hän vahingoittaa itseään niin joudunko minä vastuuseen jostain laiminlyönnistä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdellä köydenpainaumat kaulassa mut silti se on tuolla paketoimassa paketteja. Pitää vähän tarkkailla.

Vierailija
22/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinäkin pösilö että joku viiltelee itseään työpaikalla?! Saitko reittä pitkin virkasi vai missä kuplassa olet elänyt?

Itsetuhoinen ihminen tunnetusti vahingoittaa itseään pelkästään vapaa-ajalla eikä koskaan töissä?!?! Sain työpaikkani ansioluettelollani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on sekopää joka on lukenut ja katsonut tämän päivän iltapäivälehdestä miten käsi täynnä viiltelyarpia oleva 18 v. tyttö on nyt kuollut kun ei saanut apua.

En tilaa maksullista plus liitettä.

Ap

Ei niihin kaltaisillasi TYÖTTÖMILLÄ varaa olekaan, viillelty käsivarsi ja ikä näkyy sinulle ilman tilaustakin, siitähän sinä sen katsoit.

Kiipeäpä takaisin puumajaasi heittämään kakkaa ohikulkevien ihmisten niskaan ja jätä meidät aikuiset hetkeksi keskustelemaan keskenämme.

Ap

Vierailija
24/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinäkin pösilö että joku viiltelee itseään työpaikalla?! Saitko reittä pitkin virkasi vai missä kuplassa olet elänyt?

Itsetuhoinen ihminen tunnetusti vahingoittaa itseään pelkästään vapaa-ajalla eikä koskaan töissä?!?! Sain työpaikkani ansioluettelollani.

Ansioluettelollasi joka on sivujen mittainen koska olet lentänyt ulos jokaisesta työpaikastasi. Taidan tietää kuka kusipääpomo olet ja missä firmassa. Ime munaa jos osaat edes sitäkään.

Vierailija
25/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuorena polttanu tupakalla käsivarteeni, siitä pyöreitä pieniä arpia. Mulle ei saa siis koskaan antaa tupakkaa!

Vierailija
26/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös hurjat arvet. Ne on kissan tekemät. Kerran olen joutunut näyttämään lääkärintodistuksen, kun asiakas luuli viiltelyksi. Sellanen kisulin raivokohtaus.

Vierailija
27/27 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko koskaan kokenutpakonomaista tarvetta löydä itseäsi saksilla silmään? Sellaista vastustamatonta ja pakottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi