Työhaastattelija suosi sukulaista/tuttunsa lasta! Oli päättänyt asian jo ennen haastattelua!
Työhaastattelija suosi tuttuaan, oli sen päättänyt jo ennen haastattelua. Huomasi hyvin siitä kun selitti vaan pakolliset asiat läpi eikä mitään suunvuoroa antanut,ei kysellyt eikä sitä kiinnostanut mikään mitä sanoin! Mietin että olipa outo haastattelu. olin kuitenkin hakijoista pätevin hommaan koulutuksen ja kokemuksen myötä. V**uttaa tälläinen.
Kommentit (9)
Niin, pikkuvirmat saa palkata sopivamman
Jos julkinen, tee valitus. Sopivuutta voidaan tietysti perustella Jos yksityinen, voi voi
Vierailija kirjoitti:
Kouluttamaton ja kokematon ei ole sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla. Esim. kyllä mun kaveri varmaan sua sopivampi on. Tai joku joka mielistelee mua, musta sää tunnut haastavan. Ei jatkoon.
Niin kamalaa kuin se onkin, niin yrittäjällä on sentään sen verran vielä valtaa, että saa itse valita kenet palkkaa. Potkujen antaminen onkin sitten hankalampaa.
Mielummin palkkaan ihmisen jonka kanssa viihdyn. Jos kaikki päivät hänen kanssaan hengaan. Miks ei kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla. Esim. kyllä mun kaveri varmaan sua sopivampi on. Tai joku joka mielistelee mua, musta sää tunnut haastavan. Ei jatkoon.
No etpä sä kenenkään työnantajaksi pääse, kun tuo kirjoittaminen ei oikein onnistu. Musta sää tunnut haastavan!!!! Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä sä kenenkään työnantajaksi pääse, kun tuo kirjoittaminen ei oikein onnistu. Musta sää tunnut haastavan!!!! Ääliö.
Ja tälläistä pitäisi kuunnella päivästä toiseen?
And? Varmaan sopivampi hommaan, kun luotettava.