Olinko todella kohtuuton?
Seksiasiaa. Mietin miltä tilanne vaikuttaa ulkopuolisen silmin. Sen verran taustaa että yhdessä on oltu kymmenisen vuotta. Libidot on aina olleet erilaiset mutta on pärjätty. Nyt lomaviikko ja seksiä kuusi kertaa viiden päivän aikana. Tänä aamuna kieltäydyin kun kertakaikkiaan ei huvittanut pätkääkään. Heti kriisi kuinka mulla ei kuulemma ole koskaan yhtään haluja. Olinko kohtuuton?
Kommentit (6)
Laita se terapiaan. Seksiaddiktihan tuommoinen on. Ja ärsyttävä vonkaaja.
Kohtuus kaikessa. Tosin seksiaddiktin ja haluttoman on hankalaa löytää kompromissia. Jos toinen haluaa joka päivä, kompromissi olisi joka toinen päivä. Kerran kuussa haluavan kompromissi olisi kahdesti kuussa. Ollaan vielä aika kaukana toisistaan.
Okei. Kiitos näkemyksistä. En ole ajatellut että hän olisi addikti. Ehkä tähän lomaan kohdistui paljon odotuksia. Normaalisti seksiä on 2-3 kertaa viikossa. Se on ollut mun käsittääkseni ihan ok kompromissi. Kuitenkin hän osaa nyt syyllistää mua tästä tänään. Puhuu kuinka hän vain haluaa mua niin kauheasti ja kokee riittämättättömyyttä kun minä en halua häntä samalla tavalla. Ehkäpä tää tästä.
Sanokaa jotain kun pyörin itse nyt vain ympyrää. Itse mietin että onkohan tää vain oire jostain syvemmästä tyytymättömyydestä. Siihenhän ei kumppanilta ainakaan just nyt vastausta saa kun jutut pyörii vain mun haluttomuuden ja hänen pettymyksensä ympärillä.