Kävin Lidlissä pitkästä aikaa ja petyin pahasti muihin asiakkaisiin
Ahtaat käytävät jossa ihmiset väistelee toisia ja törmäilevät, monet haisi hielle ja tupakalle, yskivät, köyhän näköisiä ihmisiä. En kokenut että kuulun siihen porukkaan.
Kommentit (23)
Missähän kaupungissa kävit? Oliko vika kaupungissa vai Lidlissä? Meillä ainakin käy ihan normaalia porukkaa ja mielellään en maksa ruoasta liikaa, vaikka olemme hyvintienaavia. Rahalle on muutakin käyttöä kuin ruoka.
pysy sitten kaukana! onpanahn mulle sitäkin enemmän!
Joo mä oon köyhä ja käyn Lidlissä. Työpäivän jälkeen saatan haista hiellekin, koska mun töissä hikoillaan. Mutta en tupakoi. Ehkä se tupakan haju tuli Lidlin myyjistä?
Vierailija kirjoitti:
Missähän kaupungissa kävit? Oliko vika kaupungissa vai Lidlissä? Meillä ainakin käy ihan normaalia porukkaa ja mielellään en maksa ruoasta liikaa, vaikka olemme hyvintienaavia. Rahalle on muutakin käyttöä kuin ruoka.
Kävin nimenomaan hintoja vertailemassa, osa tuotteista Lidlissä paljon kalliimpia ja valikoima kapea kuin verrattuna Prismaan, jos asioisin Lidlissä niin joutuisin myös käymään toisessa kaupassa. -ap
Lidl onlähikauppani, enkä ole havainnut moista.
T. Vattuniemestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin nimenomaan hintoja vertailemassa, osa tuotteista Lidlissä paljon kalliimpia ja valikoima kapea kuin verrattuna Prismaan, jos asioisin Lidlissä niin joutuisin myös käymään toisessa kaupassa. -ap
Pörrisman lpmautettu täti? LOL
Vierailija kirjoitti:
Ai et liikaa? Lähi K-Marketissa on esim suomalaista kalkkunaleikettä aina halvemmalla kuun Lidlissä.
Vertailin talvella ilmankostuttimien hintoja ja Lidlin tarjous ei todellakaan ollut mikään halpa. Samaa laitetta myivät monet paikat Puuilosta alkaen halvemmalla.
Käyn Lidlissä vihannesten laadun, en enää halpojen hintojen takia, sillä jälkimmäisiä ei ole.
Esimerkiksi edullisin mansikkahillo lidlissä muistaakseni 2,79e ja prismassa 2,18e.
Pistäppä ämpäri päähän ja sen kun kauppaan vaan lähin Saksalainen kauppa on itselläni ...
120km päässä.
( Isoin kauppa näistä Lidleistä on Oulun Toppilassa seuraavaksi idoos Ldl on ....Kemissä eli neljän tunnin matka olis tuonne!)
Kerkiäis maidot hyvinkin hapanta ,
lähiseudun Lidlit ovat näihin Ldl kauppoihin , verrattuna pieniä niihinkin matkaa on 80km eli ei kannatta lähtä Saksalaiseen kauppaan hakeen. " Halvempaa"
Mitenkähän se on oikeasti mahdollista, että siellä pystyy olemaan ns. " Halvinta"?
Tätä saa miettiä.
Ja minä en nkinkään kehtaisi mainostaa Ldliä, Että ostaisin näitä silmiin pistäviä vaatteita eihän niillä kehtaa mennä minnekkään kun vain tähän kauppaan!
Meidän kylän Citymarketissa on kapeammat käytävät kuin Lidlissä. CM -kauppias änkee käytävät täyteen mammutti tarjouksia ja muuta roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vertailin talvella ilmankostuttimien hintoja ja Lidlin tarjous ei todellakaan ollut mikään halpa. Samaa laitetta myivät monet paikat Puuilosta alkaen halvemmalla.
Tuotteesta riippuen mutta Lidlin tuotteet on halpis -tuotteiden kärkikastia laadun suhteen. Ei aina mutta useimmiten. 3 vuoden takuulla.
Meidän lidissä.Citymarket, Prisma, KKK kauppa on isot käytävät ja niiden välit!Hyvin pääsee ohittamaan vastan tulevan henkilön isolla ostoskäryllä tai 2 ihmisen juoruamisen hyllyjen välissä.Mutta asutaankin pää kaupunki setu.Jossa asiakkaita paljon koska pääkaupunki asuu enemmän ihmisiä kuin muualla Suomea!
Miksi Lidlissä joutuu aina jonottamaan pitkästi? Pitkät jonot puoleen väliin myymälää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et liikaa? Lähi K-Marketissa on esim suomalaista kalkkunaleikettä aina halvemmalla kuun Lidlissä.
===Vai niin. Katsoitko lihapitoisuuden, katsoitko proteiinipitoisuuden, suolapitoisuuden? Katsoitko valmistajankin?
Olen ostanut Lidlistä juuri kalkkunaleikettä, saksalaisen valmistajan tekemää, ...hetkonen, tarkistan pakastimesta...joo, 97% kalkkunan rintalihaa, 1,5% rasvaa, 21,6% valkuaisainetta eli proteiinia. Valmistaja the Family Butchers Germany GmbH. Suolapitoisuus unohtui, kun kiire, en halunnut pitää pakastetta huoneenlämmössä.
Jos joku suomalainen firma valmistaa kalkkunaleikettä, jolla on vähintään yhtä hyvä ravintoarvo ja jonka myyntihinta K-kaupassa on alhaisempi kuin tuon Lidlin myymän tuotteen, olen aidosti kiinnostunut tietämään siitä enemmän.
Itse en ole varakas, mutta olen silti sitä meltä, että on viisasta olla valmis maksamaan korkealaatuisemmasta tuotteesta hieman enemmän, kuin huonommasta tuotteesta.
Koskaan törmännyt tuollaiseen Lidlissä.
PERSUILLE RAIVOAMINEN SAATANAN
VIHAAN SPERMINCELEJÄ/MUUMEJA NIIN HELVETISTI
No voi harmi. Minäkin kävin, mutta en huomannut moista. Sen sijaan jäin miettimään, teinkö ison virheen kun jätin ostamatta LIDL-rantapyyhkeen, LIDL-sandaalit, LIDL-miniamerikkalaisen jalkapallon, LIDL-minijalkapallon ja LIDL-shortsit?