Korvan alla imusolmuke kipeä ja turvonnu. Mitä tehdä?
Eipä oo ikinä tainnu olla keski-ikään mennessä tuossa tommosta. Eikä siinä vielä mitään, mut kun mitään oireita ei ole. JA, mulla on pysyvänä ollu ainakin 10 vuotta 2 turvonnutta imusolmuketta siinä muutama sentti alaspäin leuan alla, ne ei siitä pienene, ne ei ole kipeitä ollenkaan, liikkuu ja muljahtelee, on kuvattu, mut eihän kuvista sisältöä tiedä, jätettiin siihen.
. Alkaa jo ihmeytyttää tää homma. voisko olla hammasperäistä mätää? en oo HL. käyny 20 vuoteen. Ei nyt kyllä hirveesti oo tavettakaan ollu.
En nyt halua ekana lymfoomia epäillä, epäilin sillon aikanaan enkä enää viiti aatella sitä. Ei ne siitä oo 10 vuoteen kasvaneetkaan ainakaan vaikkei pienenekään. Mut tää korvanalus imusolmuke (tai kaksi) on outo!! Mitä tehdä sille? joku antibioottikuuriko? EI vaan oo muita oireita niin ie tiedä missä vika?
Kommentit (4)
No varmaan kuolet mutta ei se nyt haittaa.
laitoin 2 päivää sitten hiusväri testerin kyllä sinne korvan taakse, mutta en jaksa uskoa että se olisi provosoinut tuota imusolmuketta noin ärtyneeksi...vai voisko se olla syy??? oon värjänny varmaan 20 kertaa sillä samalla ja aina tehny testerin eikä tuommosta ole tullut.
ap
Minulla oli myös kauan mutta jossain vaiheessa se on kadonnut. Käy näyttämässä läkärille, jos huolettaa.