Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt jotain vatsapöpöä liikkeellä joka aiheuttaa

Vierailija
17.06.2022 |

Aikamoisia vatsakipuja, öklöä oloa, voimattomuutta ja pyörrytystä?
Mitään sen kummempaa ei kuitenkaan ulos tule, ei oksennusta eikä selkeää ripulia.

T. Tälläkin hetkellä aikamoiset vatsakivut ja varsin heikko olo, alkoi eilen illalla, aamu ja aamupvä parempi kunnes taas puoliltapäivin tuli melko voimakas ällötys ja pääkipu, nyt pääoireena vatsakipu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla. Mietin just mitä kertoisin työterveyspuhelimeen kun ei ole niitä perinteisiä kurkkukipua ja nuhaa.

Vähån vaan kakattaa ja pyörryttää ja lämpöilyttää.

Vierailija
22/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti carolina reaper makkarasta siis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus, koronavirus, täsmää molempiin.

Vierailija
24/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri korona. Alkoi väsymyksellä ja ilmavaivoilla, seuraavana vuorossa ripuli, oksentelu ja kuume.

Vierailija
25/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi siis oli negatiivinen.

Olen aivan ventti, röhnötin tuossa sohvalla tovi sitten, kun sattui niin vatsaan, itkua väänsin, sellaista aivan outoa säteilevää kipua koko vatsan alueella joka hengityksellä n.10min ajan ja heikotusta.

Se meni ohi, on/off-tyyli josta mainitsin, ja nyt en jaksaisi oikein kynää edes pitää kädessä, aivan kuin olisi mankelissa ollut, totaalisen voimaton olo.

Pelkään jo uutta vastaavaa "kohtausta" ja yötä🤔😂

Ap

Vierailija
26/26 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönenkin on pääkaupunkiseudulta. Ehdin jo sanoa että vaiva on ohitse, mutta nyt iltaa kohti vatsassa alkoi taas tuntua oudolta, ei yhtä kivuliasta kuin muina päivinä mutta selvästi ei ole normaalia. Päätä kivistää vähän myös.