Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hups! Piti laihduttaa kesäksi 7 kiloa, laihduinkin yli 10!!!

Vierailija
17.06.2022 |

Mulla ei siis ole vaakaa kotona. Tänään kävin vaaalla kaverin luona ja sehän näyttikin 51,5 kiloa! Mun tavoite oli siis 55 kiloa. No ei kai tässä mitään, olo on ihan hyvä ja tänään meen sovittamaan kokoa 32/34 vaatteita tai xs:ää.
Hauska juttu et näin pääsi käymään, eka dieetti mulla kyseessä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista!

Ei vaan, hyvin dieetattu. :D

Vierailija
2/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva anorektikko?

Tuskinpa. Mutta mun päästä vetoo, että  sä oot l äski :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva anorektikko?

Tuskinpa. Mutta mun päästä vetoo, että  sä oot l äski :D

BMI 22, Mites sulla. Mikä on syömähäirön raja, jos ihanne vaatekoko 32 ja ehkäpä allekin sen? Ikävä, jos kommentti sattui sinuun!

Nii varmaa :D Ei mul mitää hätää oo :D

Vierailija
4/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
5/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiatakuu?

Vierailija
6/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko 11-vuotias?

Vierailija
7/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***n läski!

Vierailija
8/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti laihtua viime kesästä 30kg, mutta laihduinkin 39 kg. Ei toki ole mitenkään mairittelevaa, että oli niin massiivinen ylipaino. Olo on ihan huikean hyvä ja tunnen taas olevani oma itseni. Ozempic oli ja on edelleen tukena. Elintavat, ruokavalio, ruokarytmi ja suhtautuminen ruokaan on täysin muuttunut. Motivaatio on pysynyt koko ajan vahvana. Vaikka tuo tavoite on ylitetty, ei ole tarkoitus palata vanhoihin tapoihin.

Vierailija
9/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti laihtua viime kesästä 30kg, mutta laihduinkin 39 kg. Ei toki ole mitenkään mairittelevaa, että oli niin massiivinen ylipaino. Olo on ihan huikean hyvä ja tunnen taas olevani oma itseni. Ozempic oli ja on edelleen tukena. Elintavat, ruokavalio, ruokarytmi ja suhtautuminen ruokaan on täysin muuttunut. Motivaatio on pysynyt koko ajan vahvana. Vaikka tuo tavoite on ylitetty, ei ole tarkoitus palata vanhoihin tapoihin.

Onneksi olkoon! Sulla oli hyvä syy pudottaa painoa, onnea jatkoon!

Vierailija
10/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista!

Oli helppoa. Kaksi ateriaa päivässä. Aamulla kahvi ja hedelmä. Lounaalla kasviksia, salaattia ja valkoista kalaa tai kanaa. Päivällisellä noin kasilta hiilareita eli kokojyvä pastaa, riisiä ja kasviksia. Tein usein risottoa tai yksinkertaista esim tomaattipastaa.

Rasvan ja hiilareiden välillä pidin aina 6-8 tuntia väliä. (Vanha ranskalainen kikka).

Ap

Vierailija
11/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä sitä sen 4kg lihottaa itseään.

Vierailija
12/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti LIHOA kesäksi pari kiloa vaihtamalla prode- ja rasvapainotteinenn ruokavalio hiilareihin. Meinaan laihtua, vaikka kasvatin annoskokojakin.  T. BMI 14

Vierailija
13/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla syöpä? 😟

Vierailija
14/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen meni, kesä pilalla vähemmästäkin.

Vierailija
15/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap! Epäilen, että et noilla mitoilla kuitenkaan ole kokoa 32/34 tai XS. Katso kuitenkin peiliin siellä kaupassa vaatetta sovittaessa, eikä vaan vaatteen kokomerkintään.

Mutta taidat vielä olla teini-ikäinen.

Vierailija
16/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista!

Oli helppoa. Kaksi ateriaa päivässä. Aamulla kahvi ja hedelmä. Lounaalla kasviksia, salaattia ja valkoista kalaa tai kanaa. Päivällisellä noin kasilta hiilareita eli kokojyvä pastaa, riisiä ja kasviksia. Tein usein risottoa tai yksinkertaista esim tomaattipastaa.

Rasvan ja hiilareiden välillä pidin aina 6-8 tuntia väliä. (Vanha ranskalainen kikka).

Ap

Miksi valkoista kalaa? Punaset kalat terveellisempiä esim hyvien rasvojen ja proteiinin kannalta.

Vierailija
17/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti LIHOA kesäksi pari kiloa vaihtamalla prode- ja rasvapainotteinenn ruokavalio hiilareihin. Meinaan laihtua, vaikka kasvatin annoskokojakin.  T. BMI 14

Käy lääkärillä, jos osais auttaa. Ei kannata mitä tahansa moskaa itseensä tunkea lihomisen toivossa. Tsemppiä!

Vierailija
18/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista!

Ap

Tuo on kolme ateriaa

Vierailija
19/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko 11-vuotias?

Olen 33 : DDDD

AP

Vierailija
20/21 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lääkärillä, jos osais auttaa. Ei kannata mitä tahansa moskaa itseensä tunkea lihomisen toivossa. Tsemppiä!

Ravitsemusterapeutti on oikea osoite eikä lääkäri. Pähkinät ja mantelit ovat terveellisiä välipaloja ja niissä on energiaa.