Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys tauon jälkeen! Voiko limakalvo olla liian paksu??

16.10.2006 |

Olen koettanut pysyä poissa täältä ihan mielenterveyden takia... eli ajatella muutakin kuin keskenmenoa, surua ja vauvahaavetta!

Pitää varmaan kuitenkin pinoutua, kun piikitykset alkaa, sillä kysyttäväähän tässä taas alkaa nousta...

siis.

Voiko limakalvo olla liian(kin) paksu? Mulla on ollu tosi paksu limis (en tiedä paljon, mutta lääkäri naurahti, kun kysyin paksuutta että siitä ei ainakaa jää kiinni). Minähän olen yrittänyt olla tosta toosi iloinen ja postitiivinen, mutta keksin että voiko siitä olla haittaakin. Tarkoitus on taas piikkien lisäksi ottaa greippimehua ja punaviiniä :), kuten vuosi sitten onnistuneessa hoidossakin (joka siis päätyi ihan muista syistä keskemenoon viikolla 15).

Mulla on kamalan runsaat kuukautiset ja mukana tulee kamalia könttejä ja riekaleita. Voisiko viime aikoina alkanut tiputteluvuoto (ajoittain ennen menkkoja) johtua paksusta limiksestä? (caliendre KAI kirjoitti jotain tällaista)?

Siis juonko tänään(kin) greippini ja punkkuni turvallisin mielin ;) eli kasvattelen levollisesti limakalvoa.

Lämpöisiä ajatuksia minut muistaville ja uusille vauvakaipuun kanssa kulkeville!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen miettinyt aivan samaa; edellisellä gynekäynnillä tohtori sanoi, että limakalvo on huomattavan paksu, mutten osannut siinä tilanteessa asiasta kysellä lisää. Noin joka 3. kuukautiset ovat erittäin runsaat ja hyytymiä tulee aina.

Voiko paksuudesta olla haittaa? Periaatteessa eikös paksuus ole ainakin parempi juttu kuin kovin ohut limakalvo? Meillä on eka käynti ivf/isci-hoitojen aloittamiseen piakkoin, jolloin tämäkin asia selvinnee, mutta kun ei malttaisi odottaa sinne asti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä