Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu jäämään yöksi

Vierailija
17.06.2022 |

Olemme harrastaneet seksiä ja olleet yhdessä sängyssä, eikö sen jälkeen ole luonnollista jäädä yöksi. Kun makaamme sängyssä hän selailee vain puhelinta. Olisin halunnut jäädä hänen luo pidemmäksi aikaa mutta hän menee mieluummin pelaamaan ja sanoo että hänellä on rajoitetusti vapaa aikaa. Hän pistää minut myöhään yöllä kotia eikä kysele perään että tulinko turvallisesti kotia. Kun en suostunut harrastamaan seksiä yöllä ja ehdotin sitä aamuun hän puki päälle ja lähti kotia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies haluaa vain seksiä, ei mitään muuta.

Vierailija
2/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ehtiä vaimon luoksi, ennen kuin vaimo alkaa ihmettelemään missä mies viipyy. Ilmiselvä juttu. 

Varattu mies joka leikkii sinkkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehestä tulee sellainen että haluaa vain seksiä. Onko heillä huonoja kokemuksia naisista vai onko naisen seura muuten heille niin huonoa.

Hänen kavereidensa kanssa hän viettää mielellään aikaa. Ja vastailee heille. Minulle ei enään vastaile kun ei halua enään seksiä.

Vierailija
4/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää ehtiä vaimon luoksi, ennen kuin vaimo alkaa ihmettelemään missä mies viipyy. Ilmiselvä juttu. 

Varattu mies joka leikkii sinkkua. 

Olen ollut hänen luona monta kertaa eikä ole mitään merkkejä että siellä asuisi nainen.

Vierailija
5/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen hoito samaan aikaan toisaalla

Vierailija
6/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä homopetteri

Vierailija
7/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisi vakipanon viereen sen jälkeen kun on pussit tyhjennetty?

Itseäni ainakin alkaa se hikinen ihminen vieressä ahdistamaan.

Vierailija
8/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehestä tulee sellainen että haluaa vain seksiä. Onko heillä huonoja kokemuksia naisista vai onko naisen seura muuten heille niin huonoa.

Hänen kavereidensa kanssa hän viettää mielellään aikaa. Ja vastailee heille. Minulle ei enään vastaile kun ei halua enään seksiä.

Rehellisesti sanoen, harvan naisen seura on hyvää, kuten harvan miehenkin. Seksiin kelpaa nainen paljon laajemmalla skaalalla kuin seuraksi. Seksi ja hyvä seura ovat eri asioita ja jos ne molemmat yhdistyy, vasta silloin voi harkita parisuhdetta.

Vierailija
9/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on aina ollut sellainen.

Vierailija
10/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme ja olimme menossa naimisiin. Nainen ei koskaan jäänyt yöksi.

Ensimmäinen yhteinen yö oli hääyö.

Vierailija
11/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, kuka muka olisi noin röyhkeä ja kuka muka hengaisi tuollaisen miehen kanssa?

Täysin epäuskottava stoori taas kerran. En ymmärrä, miten tällä palstalla menee läpi toinen toistaan absurdimmat trollailut etenkin näihin mIeS sItÄ jA tÄtÄ-aiheisiin liittyen.

Vierailija
12/19 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin nuorempana pyrin jäämään yöksi koska sit aamulla sai vedettyä mä'llit ineen

Vierailija
13/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, kuka muka olisi noin röyhkeä ja kuka muka hengaisi tuollaisen miehen kanssa?

Täysin epäuskottava stoori taas kerran. En ymmärrä, miten tällä palstalla menee läpi toinen toistaan absurdimmat trollailut etenkin näihin mIeS sItÄ jA tÄtÄ-aiheisiin liittyen.

Tinder miehet ovat röyhkeitä ja minä hengasin. Olen aloittanut monta aihetta miehistä ja heidän "hyvistä käytöstavoista". Olen käynyt monilla treffeillä ja nähnyt miten paljon miehet naisia "arvostavat".

Vierailija
14/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..varattu?

pyydä näyttää puhelinta, että:

'mikä Siellä ON niin muka (sinua) tärkeämpää'?

..veikkaan: 'joku'puoliso? tai, 'joky'kumppani..

tai, 'jokumuu'hoito.

(ihan normi. Häntäheikin tyypillistä 'käytöstä'..)

jos Tiiät? ok.

Vierailija
15/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäisi vakipanon viereen sen jälkeen kun on pussit tyhjennetty?

Itseäni ainakin alkaa se hikinen ihminen vieressä ahdistamaan.

Hyvä onneksi niin: sinustahan ei saa (yhdenyhtä..) hien PISARAAKAAN! ir - ti vaikka. Munistapurist.. Eikö?

No voi. Taidat olla se, 'aika-ahdistava' ..ihminen?

Vierailija
16/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä pelimies, kyllähän nuo aika nopeasti keskimääräisellä älyllä varustetut oivaltaa. Ei kannata koskaan roikuskella toisessa, jos mikään epäilyttää, ihmetyttää, tuntuu huonolta. Parisuhteisiin johtavissa tutustumisissa on selvästi poditiivinen vire, asioista keskustellaan, toista huomioidaan. Itsetunnossa on yleensä vikaa, jos suostuu pidemmän aikaa tuollaiseen kohteluun.

Vierailija
17/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kannata tuohon tilanteeseen jäädä. Olet hänelle vain seksilelu. Joko hän on varattu, pyörittää useita suhteita tai muuten vaan et ole hänelle ykkösprioriteetti. Ehdotan siis tuon pelleilyn lopettamista, jos et ole pelkän seksin perässä.

Vierailija
18/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AntipanoMies kirjoitti:

..varattu?

pyydä näyttää puhelinta, että:

'mikä Siellä ON niin muka (sinua) tärkeämpää'?

..veikkaan: 'joku'puoliso? tai, 'joky'kumppani..

tai, 'jokumuu'hoito.

(ihan normi. Häntäheikin tyypillistä 'käytöstä'..)

jos Tiiät? ok.

Olen hänen vieressään ja katsoin hänen touhujaan puhelimella hän oli sen suhteen avoin. Kun tapasin hänet hän käyttäytyi kun ei olisi aikoihin nähnyt alastonta naista. Hän kertoi että oli nuorempana pannut hänen ystävänsä tyttöystävää ja haukkui naista psykoksi.Kun tapasimme ensimmäistä kertaa hän antoi ymmärtää että meistä voisi tulla pari mutta se muuttui myöhemmin täysin.

Vierailija
19/19 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä pelimies, kyllähän nuo aika nopeasti keskimääräisellä älyllä varustetut oivaltaa. Ei kannata koskaan roikuskella toisessa, jos mikään epäilyttää, ihmetyttää, tuntuu huonolta. Parisuhteisiin johtavissa tutustumisissa on selvästi poditiivinen vire, asioista keskustellaan, toista huomioidaan. Itsetunnossa on yleensä vikaa, jos suostuu pidemmän aikaa tuollaiseen kohteluun.

Mitäköhän mies minusta rehellisesti ajatteli kun kohteli noin?