Onko Mikko muka jo "vanhan" miehen nimi? Yksi 22v nainen mainitsi asiasta Tinderissä
Olen vasta 35v. Nainen vain ohimennen kommentoi että arvelikin minun olevan vanhempi nimen perusteella.
Mitä ihmettä? Onhan tuo vielä nykyisinkin ihan suosittu nimi!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän vaikka kuinka paljon Mikkoja omasta ikäluokastani mutta tyttäreni ikäluokasta tiedän vain yhden.
-v. 1975, tytär 200-luvulla syntynyt
Sulla on todella vanha tytär :0
Paljon olisi häneltä kysyttävää, jos muisti pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on uusi Kalevi.
Tosin Aaro on papan nimi ja Aada iso-isoäidin nimi 1800-luvun loppupuolelta.
Pappanimistä tuleekin uudet vauvannimet.
Mikko-vauvoja ei ole varmaan buumiksi asti tulossa vielä muutamaan vuosikymmeneen.
Meidän suvun mummo nimiä Helmi ja Esteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän vaikka kuinka paljon Mikkoja omasta ikäluokastani mutta tyttäreni ikäluokasta tiedän vain yhden.
-v. 1975, tytär 200-luvulla syntynyt
Sulla on todella vanha tytär :0
Paljon olisi häneltä kysyttävää, jos muisti pelaa.
haha, siis toki 2000-luvulla syntynyt
Ei 22-v muijille kelpaa enää kuin Danny.
no oisit sanonut että tää nimi onkin vintage-keräilykappale
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi Mikko-niminen esi-isä, joka eli 1600-luvulla.
Varmaan kirkonkirjoissa Michel tai Michael. Nykyään voi lapsella olla mikä tahansa nimi. Kaikki eivät ole Luca-, Aada- tai Neea-nimisiä eikä Jessejä, Jonneja tai Jameja tai Janicoja. Mikko-nimisiäkin on, mutta harvakseltaan. Hienoa, että nimissä on vaihtelua eikä kaikilla ole sen hetken muotinimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo, kuule kun olet todellakin jo ihan setämies sen 22-vuotiaan mielestä. Jos on susta kiinnostunut, niin voit olla varma, että opiskelijaneitosta kiinnostaa vain sun tilipussis ja vaihtaa sut nuorempaan sitten kun haluaa vakiintua.
35v sporttinen ja muodikas mies menee helposti kaksvitosesta.
Voin sanoa, että kun 22-vuotiaana mulla oli sutinaa 26-vuotiaan miehen kanssa, hän tuntui musta todella vanhalta. Varsinkin kun oli jo töissä ja mä vielä opiskelija. Joku 35v ois ollu ihan mahdoton ajatus. Nykyään ne sugabeibsit ottaa vaan rahat pois tuollaisilta.
Oli oikeasti 46, mutta valehteli olevansa 26 ja täydestä meni, näitkö syntymätodistusta?
Keskitasoisesti kehitysvammainen mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Kyllä suurin osa Mikoista on syntynyt 70 tai 80luvulla eli neli,viisikymppisiä ovat.
Sama juttu kuin joku Jaana tai Päivi,ei ole nuoren naisen nimiä.
Mieheni on Mikko synt.77
Veljeni on Mikko synt.82
Ala-asteella luokallani olivat Mikko K,Mikko S.. ja Pikku-Mikko,olen synt. 80
Päättele siitä.
Ennen oli Jorma, nykyään Mikko. Keksintäänkö kaksoismerkitys Mikollekin?
Mitäs sun Mikolles kuuluu ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei 22-v muijille kelpaa enää kuin Danny.
Dannyn nimi on Ilkka, mikä on pappanimi.
Suomen Mikoista vain noin 5% on syntynyt 2000-luvulla.
Mikon suosio oli suurimmillaan 1970- ja 1980-luvuilla.
Väestörekisterin etunimihaku
Ymmärräthän, että myös 35 tuntuu vanhalta 22-vuotiaasta?
Pappanimistä tuleekin uudet vauvannimet.
Mikko-vauvoja ei ole varmaan buumiksi asti tulossa vielä muutamaan vuosikymmeneen.