Onko epänormaalia, jos aikuinen poika saunoo yhtäaikaa 50v äitinsä kanssa?
Tiedän tapauksen, jossa aikuinen poika saunoo äitinsä kanssa. Itse saunoin jo 13-vuotiaana yksin. mitä mieltä asiasta ihmiset?
Kommentit (11)
Mielestäni on epänormaalia pohtia ko. asiaa.
No ei ole normaalia!!! Mulla on vähän tunne että nyt puhutaan mun todellakin ex-poikakaverista. Rikkaan perheen poika. Heillä tapana saunoa koko perheen kesken, edelleen.
Palstamiesten tapa. Jos ne naisen löytää, äiti on silti kolmantena saunassa.
Olen 70-vuotias. Jos poika on täällä käymässä ja lämmitetään sauna, saunomme yhdessä. En näe tässä mitään omituista.
Ehkä heille luonnollista, neutraalia ja ei-seksuaalista. En ymmärrä miksi pitää esitellä elimiä toisille, kun kaikki kuitenkin näkyy ja se on friikkiä. MIKSI.
Jo on aikoihin eletty, että saunominen oman äidin kanssa olisi muka jotenkin epänormaalia. Tempparit, seksiteippi Suomet sun muut sonnat on pervoilua, ei saunominen.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty, että saunominen oman äidin kanssa olisi muka jotenkin epänormaalia. Tempparit, seksiteippi Suomet sun muut sonnat on pervoilua, ei saunominen.
Kai säkin nyt näet että ihmiskropassa elimet pullahtaneet ulos, ei sisällä kuten hyönteisillä. Jolloin on tarpeen suojautua ja kainostella.
Onko normaalia? Siis maassa missä mennään tuntemattomienkin kanssa sekasaunaan alasti? On ihan normaalia. Teini-ikäiset häpeilee tuollaista.
Vanhempien kanssa on hyvä muistaa se, että ne on joskus vaihtanut sun vaipat. Ne on jo nähneet kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia? Siis maassa missä mennään tuntemattomienkin kanssa sekasaunaan alasti? On ihan normaalia. Teini-ikäiset häpeilee tuollaista.
Vanhempien kanssa on hyvä muistaa se, että ne on joskus vaihtanut sun vaipat. Ne on jo nähneet kaiken.
Hyi. Kai nyt aikuinen näyttää vähän erilaiselta.
Ihan normaalia on.