Köyhä, mistä sait viimeksi iloa elämääsi?
Jos nyt jätetään sellaiset itsestäänselvyydet kuten perhe ja ystävät mainitsematta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaista <3
Ai näitä ei saanut mainita. No sitten siitä, kun mietin juhannusmenua samalla, kun haistelin koivujen tuoksua ja kuuntelin lintujen laulua
Tuosta pitsan tuoksusta, joka uunista leijailee. Teen todella hyvää pitsaa :)
Olen ihan umpionnellinen kauniista kesästä ja luonnosta. Ja helpottunut toimivista lääkkeistä.
- Olen katsonut Viaplaystä vanhoja Frasierin jaksoja ja nauranut vatsani kipeäksi.
- Olen nauttinut viileästä säästä ja kauniista luonnosta.
- Olen tehnyt itselleni pari tosi hienoa korua.
- Olen syönyt hyvää suklaata.
- Olen suunnitellut yhtä taideprojektia, josta olen tosi innostunut.
- Olen kuunnellut paljon ihanaa musiikkia ja katsonut mielenkiintoisia tutoriaaleja Youtubesta.
Nämä nyt ainakin parina viime päivänä.
Pihassa pesivästä helmipöllöstä ja sen viidestä poikasesta.
Vierailija kirjoitti:
Köyhille syydetään rahaa valtiolta ja tuettuja lomia ja vaikka mitä! Heillä on kissanpäivät! Normaalit työssäkäyvät elävät paljon tylsempää elämää kuin köyhät!
On tää todellisuutta niille jotka saavat pientä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhille syydetään rahaa valtiolta ja tuettuja lomia ja vaikka mitä! Heillä on kissanpäivät! Normaalit työssäkäyvät elävät paljon tylsempää elämää kuin köyhät!
tuettuja lomia saa myös sosiaalisin perustein. Ei siis ole vain rahasta kiinni. JOs sinulla on vaikea tilanne ( esim. sairautta perheessä, olet yksinhuoltaja, teillä on vammainen lapsi , rankka tilanne muuten ) voit tuettua lomaa hakea ja sen saada.
Kävelin sateessa ja sen jälkeen nautin saunavuorosta.
Sain monen vuoden jälkeen työpaikan ja on uskomatonta, että odotan ensimmäistä palkkapäivää kelan rahojen sijaan.
Kummallista kun ei tarvitse kaivella laskuja ja tiliotteita ja jos teen ylitöitä ja saan muutaman kympin lisää, niin ei tarvitse stressata sitä, että se on jostain tuesta pois.
Siis eihän mulle käteen jää enempää kuin tuilla ja olen väsynyt, mutta on tää vaan erilaista.
Ehkä jopa hieman ylpeä itsestäni pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhillä edes pitäisi olla iloa elämässään. Ei se ole mikään välttämättömyys tai elinehto. Iloitkoon sitten kun rahat riittää.
No ihan sen köyhän mielenterveyden vuoksi. Jos mielenterveys menee niin rahatilanteen parantaminen on todella vaikeaa.
Kävin pizzeriasta pizzan ja kaupasta 6-packin
Tästä ketjusta. Kiva kuulla, että monet osaavat löytää ilon hetkiä vaikka rahallisesti elämä onkin todella haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain monen vuoden jälkeen työpaikan ja on uskomatonta, että odotan ensimmäistä palkkapäivää kelan rahojen sijaan.
Kummallista kun ei tarvitse kaivella laskuja ja tiliotteita ja jos teen ylitöitä ja saan muutaman kympin lisää, niin ei tarvitse stressata sitä, että se on jostain tuesta pois.
Siis eihän mulle käteen jää enempää kuin tuilla ja olen väsynyt, mutta on tää vaan erilaista.
Ehkä jopa hieman ylpeä itsestäni pitkästä aikaa.
Onneksi olkoon! Minulle sama ihme tapahtui vuosi sitten ja palkka on vain hitusen isompi kuin tuet, mutta kyllä elämänlaatu on parantunut ja tuntee olevansa edes vähän hyödyllinen.
Nyt työ loppui ja joudun jännittämään jatkuuko syksyllä.
Itse aiheeseen sanoisin, että letuista ja toimivasta kipulääkkeestä olen saanut tänään iloa.
Semivahva kipulääke on tänään tuonut iloa elämääni. Onhan näissä se viihdearvokin.
Itsepalvelukassasta. Kummasti helpottaa tässä taloustilanteessa, kun jää vahingossa tuote tai pari vahingossa piipauttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelukassasta. Kummasti helpottaa tässä taloustilanteessa, kun jää vahingossa tuote tai pari vahingossa piipauttamatta.
Mä olen kiitollinen siitä, että olen onnistunut pysymään rehellisenä vaikeasta taloustilanteesta huolimatta.
Aurinko ja puistojumppa.