IS: Sara Sieppi seurustelee Huuhkajien Pyry Soirin kanssa - tällainen on Saran uusi kulta
Kommentit (84)
Soirin ollessa 95, Sieppi on jo 99 ja tuskin elossa😱 Ei tule suhde kestämään tuon takia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää kelpaa kunnollisille miehille, kun alkoi matupatjaksi.
Roope Salminen oli kunnon mies! Miesten mies!
Feministinaisten suosikkimies. Tuollaisia ne naisten oikeuksia puolustavat miehet ovat.
Soiri on 63 kg ja Sieppi nykyään painavampi. Myös silikonit painavat.
Siepillähän on kovat tulot. Viime vuonnakin tais olla n. 800 000, josta jäi päälle 600 000 voittoa.
Ei kestä kauaa, sanokaa minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Siepillähän on kovat tulot. Viime vuonnakin tais olla n. 800 000, josta jäi päälle 600 000 voittoa.
Sieppi on huomattavasti fiksumpi kuin mitä moni tänne kirjoitteleva ja häntä haukkuva. Mitä enemmän häntä haukutaan, sitä enemmän hän tienaa ja sekös monia ottaa pattiin. Go Sara go.
Vierailija kirjoitti:
Soiri on 63 kg ja Sieppi nykyään painavampi. Myös silikonit painavat.
Mistä keksit, että Soiri painaa 63kg? Tuskinpa noin vähän.
Kaupungin kuumin ja tavoitelluin sinkkubabe Sofia B olisi ollut vapaana. Ei tainnut Pyryn tuloluokka riittää luksusbabelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppi laski tasoa melkoisesti, kun ei saanut jääkiekkoilija niin päätti tyytyä mamuun.
Kun edelleenkin Soiri on syntynyt Suomessa ja on Suomen kansalainen.
Ei ole perimältään suomalainen.
Mahtaako tämä suhde kestää edes yhtä kauan kuin roopen kanssa. Ja sitten saadaan taas lukea jostain myöämmistä kuinka pska mies tämä onkaan.
Ei nämä kyllä mitenkään perfect match ole.
Ei Soiri kuulu enää maajoukkueeseen.
Saran piti saada saman näkönen ukko ku bestiksellä chafakin saralla XDDD
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 34 ja mieheni 27.
Olemme aviossa ja meillä on lapsi.
Ketään teistä ei haittaisi tuo ikäero, jos Sara olisi pokannut neljä vuotta itseään vanhemman äijän.
Onko kiva olla puumatäti ja kaitsea keskenkasvuista poikaa?
Viimeistään ensi kesänä on jo uusi rakas kainalossa, molemmilla
Pyry Soiri on ollut vuosia mun suosikkipelaaja Suomen maajoukkueesta. Olin jotenkin pettynyt, että hän on Siepin kaltaisen tyypin kanssa.
Menikö siepolla montako kuukautta juosta perässä ennen kuin antautui 😄😄 Kesäp anot ei tunnetusti kesän yli kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 34 ja mieheni 27.
Olemme aviossa ja meillä on lapsi.
Ketään teistä ei haittaisi tuo ikäero, jos Sara olisi pokannut neljä vuotta itseään vanhemman äijän.Onko kiva olla puumatäti ja kaitsea keskenkasvuista poikaa?
En tiedä millaisia 27-vuotiaita tunnet, mutta mieheni on kyllä kaikkea muuta kuin keskenkasvuinen :D
Ja mites on, kun palstalla 27-vuotias nainen tuomitaan jo kolmeakymmentä käyväksi, keski-ikää lähestyväksi, eikö tämä sama päde miehiin?
Hienoa, että Sara on löytänyt itselleen seurustelukumppanin pitkän etsinnän jälkeen. Ikäkin on vain numeroita.
Kun sieppi on 67 ja jää eläkkeelle, niin sillä on varmasti tosi tylsää odotella Soirin eläkkeellepääsyä vasta neljän vuoden kuluttua siitä😱 Ei tule suhde kestämään tämän takia!!