Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatankohan silti olla raskaana vaiko en?

Vierailija
16.06.2022 |

Keskimääräinen kiertoni on 35 päivää, ja se on nyt kestänyt jo 44 päivää eli on vähän myöhästynyt. Tein tnä raskaus testin ja se oli negatiivinen. Onko silti mahdollista että olisin raskaana, vai pitäisikö vaan todeta että en ole ja minulla on vaan joku kuukautishäiriö? Ollaan poikaystävän kanssa käytetty vaan poisvetoa ehkäisyä, joten raskaus on mahdollinen. (Tosin ollaan käytetty jo vuosi poisvetoa ehkäisyä, enkä ole tullut raskaaksi joten olen vähän skeptinen) Vaikka olisi vähän etuajassa kun suunniteltiin että heinä-syyskuussa vasta aletaan tekemään vauvaa.

Poikaystävä sanoi, että hänen mielestään vaginani on vähän turvonnut ja epäilee sitä raskauden merkiksi, tosin voiskohan se olla myös joku PMS oire?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 26v

t: Ap

Vierailija
2/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari päivää ja tee uusi testi niin sillä kai se selviää.

Tosin jos jatkuvasti harrastatte seksiä ilman ehkäisyä etkä tiedä koska ovulaatio on niin koska tahansahan voi tulla raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota pari päivää ja tee uusi testi niin sillä kai se selviää.

Tosin jos jatkuvasti harrastatte seksiä ilman ehkäisyä etkä tiedä koska ovulaatio on niin koska tahansahan voi tulla raskaaksi.

Joo harrastetaan seksiä monta kertaa viikossa ja en tiedä milloin ovuloin. Teen joskus satunnaisesti ovulaatio testin, ja kerran kun tein se oli positiivinen. Eli tiedän että ovuloin, mutta en ole jaksanut seurata tarkalleen että milloin.

Vierailija
4/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettiin että teen testin viikon päästä uudestaan jos menkkoja ei vielä silloin ole tullut. Vielä se että mietin kun minulla on tyroksiini lääkitys, koska 18v oli kilpirauhassyöpä jossa kilpirauhanen poistettiin. Ja testin infossa luki että jos on ths hormoniin vaikuttava lääkitys, voi haitata testin tulosta. Ja minulla on ths hormoni mahdollisimman lähellä 0, koska ettei syöpä uudistu ja koska minulla ei ole kilpirauhasta. Voikohan se haitata testin tulosta?

Ja muistin että minulla viimekuussa muutettiin tyroksiini annosta, niin voikohan se olla sekoittanut kuukautiseni? Onko kokemuksia?

Vierailija
5/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oletetusta menkkojen alkupäivästä lähtien lievästi ruskeaa tuhruvuotoa, positiivisen tuloksen sain ehkä kymmenentenä päivänä, testasin muutaman päivän välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi