Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtsu76!

16.10.2006 |

Hei!

Laitoin viestin tälle puolelle, jos sattuisit vaikka lukemaan sen.

Tulin niin surulliseksi kun luin viestisi eilen tuolta toukokuisten pinosta. Älyttömän paljon haleja ja jaksamista! On tää niin epäreilua... Juuri sinä kun jaksoit valaa minuun uskoa kaiken ahdistuksen keskellä. Nyt pelkään itse ihan samaa kohtaloa, kun mitään oireita ei ole oikeastaan vieläkään. Jos jaksat vastata niin kysyisin, että olivatko ne sun yölliset kivut miten voimakkaita?

Vielä lähetän täältä voimia näin virtuaalisesti ja toivon, että jaksat lähteä vielä tarpomaan tällä kivikkoisella lapsettomuuden tiellä, vaikka sullahan taisi jo yksi lapsi ollakin, mutta se nyt ei vähennä tätä tuskaa yhtään. Ainakin itse koen niin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi...

Nyt on sitten kohduntyhjennykset tehty ja eilen tämä pikkuinen tuli ulos minusta iltapäivällä... :(

Koko tänä raskausaikana mulla noi kivut ei olleet mitään voimakkaita, enimmäkseen sellasia menkkakipuja ja välillä vihloi selänkin puolelta... ja tosiaan sitä vuotoa tiputteli 4 päivänä (ei peräkkäisinä, vaan muutaman päivän välein...)

Silloin pe-la yönä noi kivut oli vähän sellasia kunnon menkkakipujen tapaisia ja sen verran olin yöllä vuotanut, että pikkuhousunsuoja oli lähes täynnä...lähdin siitä samantien päivystykseen ultrattavaksi ja pikkuisen sydän ei enään sykkinyt, vaikka lääkäri melko pitkään ultralla sitä yritti katsoa...Viikot täsmäsivät rv 8+3 eli oli ihan juuri menehtynyt...silloin sain myös kuulla tältä päivystävältä lääkäriltä, että siellä mun rv 7+1 ultrassa oli tällä sikiöllä havaittu melko suuri ruskuaispussi, sen käsityksen mä sain, että siitä jotenkin olisi voinut ennustaa tämän keskenmenon...mutta tiedä sitä sitten...

Sain tuolta päivystyksestä cytotekit mukaani ja koko lauantain mä vuosin jonkin verran, mutta ei paljoa...sunnuntaina otin noi lääkkeet aamulla 2tabl, eikä mitään alkanut tapahtua, niin iltapäivällä toiset 2tabl, niin siinä sunnuntai illalla sitten 17-18 aikaan tämä kohduntyhjennys alkoi... eikä mulla ollut sunnuntainakaan mitään kovia kipuja, olin kyllä saanut kipulääkkeitä mukaani, mutta en niitä tarvinnut..

Eilen siinä 16-17 aikaan vessassa käydessäni, meidän pikkuinen oli tullut mun housuihini... :( Eilen mulla jonkin verran kohtu supisteli ja sen seurauksena pikkuinen sitten tuli ulos..

Jälkitarkastus mulla on 9.11 ja silloin suunnitellaan jatkosta... tottakai vielä lähdetään yrittämään lasta, tämä antoi silti toivoa, että mulla sentään on mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka näin tässä kävikin.. Meillä on pakkasessa odottamassa n.10alkiota (en tarkkaa lukua muista)..

Juu, ennestään mulla on tuo 4,5 vuotias tyttö ja kaiken tämän jälkeen osaa arvostaa, millainen aarre hän minulle onkaan... onneksi olen edes tämän tytön saanut pitää...

Mutta, toivon, että sulle ei käy näin kun minulle, vaan saat toukokuussa ihanan pienen vauvan!

-Mirtsu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä