Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotti-imuri kokemuksia

Vierailija
16.06.2022 |

Onko ollut kannattava ostos? Mikä imuri sinulla on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. IRobot ja Neato käytössä. Imuroin niillä miltei joka päivä, normaalilla imurilla n. kerran kuussa sohvan vuoksi. Moppaan robotti-imurin jälkeen kerran viikossa.

Vierailija
2/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on roomba i7, ihan pätevä vehje, ääni yllättävän kova eli ei ihan laiteta teams palaverin ajaksi taustalle pyörimään. Nurkista ei saa roskia kovin hyvin pois. Olen kuitenkin toivottoman laiska imuroimaan, niin tämän jaksaa kuitenkin laittaa 1-2krt/vko pyörimään ja ehtii samalla järjestellä muuta kämppää, siivota esim. keittiön tai wc:n. eli pystyisin olemaan ilmankin, mutta on tämä ihan kiva :) Mikäli on isoja karvaisia koiria niin sitten taitaa pölysäiliö täyttyä melko nopeasti ellei pyöritä sitä ihan joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin hyvä ostos! Ihan verrattavissa tiskikoneeseen tehokkuudeltaan. Mulla on jo toinen robotti. Kuluvat kovasti käytössä, joten kannattaa hankkia sellainen vuosien tuotetakuu näiden laitteiden kohdalla. Neato merkkinen on todella hyvä.

Vierailija
4/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Roborock 7 ja aivan fantastinen peli. Osaa väistää myös koiran vahinko kakat.

Vierailija
5/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin hyvä ostos! Ihan verrattavissa tiskikoneeseen tehokkuudeltaan. Mulla on jo toinen robotti. Kuluvat kovasti käytössä, joten kannattaa hankkia sellainen vuosien tuotetakuu näiden laitteiden kohdalla. Neato merkkinen on todella hyvä.

Meillä on tosi huonoja kokemuksia neatoista ja niiden hajoiluista. Sanoisin, että välttäkää.

Vierailija
6/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa.. täällä puhuttiinkin pölynimuereista. Jätänkin oman arvostelun toiseen ketjuun

Vierailija
7/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roborock S6 Vmax. Todella hyvä laite eikä mitään ongelmia.

Vierailija
8/8 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roborock S6 Vmax. Todella hyvä laite eikä mitään ongelmia.

Tätä voi suositella, kameran kautta voi myös katsoa kotiin etänä ja ajaa robottia ympäri kämppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi