Mikä/mitkä asiat saisivat sinut irtisanoutumaan?
Mitkä ovat sellaisia asioita, joiden takia irtisanoutuisit töistä? Entäpä jos uuttaa työpaikkaa ei olisi valmiiksi katsottuna, niin mitkä olisivat silloin syyt, joiden takia irtisanoutuisit?
Kommentit (4)
Irtisanouduin koska muutin ulkomaille.
Tosin otin ensin vuoden virkavapaan ennen muuttoa koska halusin varmistaa selustani. Aika pian kuitnekin selvisi että takuulla jään, ja lähetin irtisanutumiseni pomolle.
Siinä sai sitten sijaiseni työpaikan, ja oli varmasti iloinen.
Jos ulkomaille muuttoa ei olisi ollut, en todellakaan olis irtisanuotunut. Syy ei ollut työpaikassa vaan siinä, että halusin ainakin kokeilla ulkomailla ja juuri tässä nimenomaisessa maassa asumista jossa olin monta kertaa jo käynyt niin että ei ihan vieras ollut.
Olen ollut erittäin tyytyväinen päätökseeni enkä palaa enää Suomeen. Minula on nyt täällä koti ja perhe ja vakituinen työ sekä ystävät. Elämäni siis on täällä.
Enää ei mikään. Mulla 5v eläkeikään ja sen aion sinnitellä, vaikka päälläni seisten. Nuorena tuli lähdettyä monestakin syystä, yleensä paremman paikan ja palkan takia.
Irtisanouduin vakituisesta työstä koska minun piti toimia jatkuvasti omien arvojeni vastaisesti. Ei ollut uutta työtä odottamassa, mutta elämisen arvoinen elämä oli.
Jos oma mielenterveys olisi jotenkin uhattuna, niin lähtisin, vaikka ei olisi uutta paikkaa katsottuna.