Pentulive jälleennäkeminen
Kommentit (34)
Näin tämän ketjun vasta nyt ja voi että oli kiva nähdä tyttöset. Tuo Kipsu jäi kiinnostamaan kun asuu lounais-suomessa ja käy vanhuksia ilostuttamassa hoitokodeissa että missähän päin Lounais-Suomea sitten on. Itse kun olen vanhainkodissa töissä niin olisi kiva saada Kipsu kylään.
Vierailija kirjoitti:
Näin tämän ketjun vasta nyt ja voi että oli kiva nähdä tyttöset. Tuo Kipsu jäi kiinnostamaan kun asuu lounais-suomessa ja käy vanhuksia ilostuttamassa hoitokodeissa että missähän päin Lounais-Suomea sitten on. Itse kun olen vanhainkodissa töissä niin olisi kiva saada Kipsu kylään.
En tiedä näkeekö kommentoija tätä, mutta tästä linkistä voisi olla hyötyä hänelle ja muillekkin kiinnostuneille
https://www.kennelliitto.fi/koirat/kaverikoirat/loyda-lahin-kaverikoira…
Onkohan Kipsulla instagram sivua 🤔
Kivaa et uutta Pentuliveä suunnitellaan. Eka Pentulive oli parasta Yleltä koskaan! Oli niin haikeaa kun se loppui.
Iisakki esiintyi! Juhannuslahja ylessä.
Missä ja milloin Iisakki on esiintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin Iisakki on esiintynyt?
Juttua Iisakista löytyy sieltä yle.fi pentulive uusimmat sisällöt 🙂
Seuraavaks tulee juttua Ykästä,Allusta ja Gallesta 💕
Ihanaa että Iisakki sai pitää nimensä ja on edelleen iisakki. Vähän harmittaa että muiden nimet vaihtui vaikka onhan uusilla omistajilla oikeus se vaihtaa mutta kun kaikki muut vaihtui mutta onneksi iisakin nimi ei.
Olisi ollut kiva nähdä Iisakista video pätkäkin.
Allusta ja vinskistä tullu juttu ylen sivulle.
Hirveän ihmisystävällisiltä vaikuttavat. Ei ole tosiaan stressiä kun emo oli hyvä. Ja kasvattajat.
Äitiparka tuli kuolaiseksi, pennut nuolivat kauheasti suupieliä. Melua liikaa, ihmiset juttelivat, maa jääss, kylmää? Muuten varmaan kiva sisarusten tavata toisiaan ja juosta. "Vanha äiti" ei jaksa montaa rasavilliä junioria yhtäaikaa.
Riitu tunnisti Akan heti. Söpö, alimmainen kuva.