Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö shoppailla vaatteita yksiksesi vai mielummin joku seuranasi?

Vierailija
16.06.2022 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan shoppailua. Ostan vaatteeni netistä, yksin.

Vierailija
2/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Usein tykkään shoppailla tyttäreni kanssa, hänellä on sen verran hyvä tyylitaju, että tekee usein mahtavia löytöjä. Löytää siis minulle sen tyylisiä vaatteita, jotka pukevat juuri minua ja saa minut sovittamaan sellaisiakin vaatteita, joita en muuten kokeilisi (ja usein nämä ovatkin sitten erittäin hyviä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ehdottomasti. Ostan lähes kaikki vaatteeni verkkokaupoista. Mutta jos joskus menen kauppaan, haluan katsella vaatteita yksin. En erityisemmin pidä shoppailusta.

Vierailija
4/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailen homoystävieni kanssa, saan rehellistä palautetta ja välillä he tekevät tosi hyviä löytöjä mulle!

Vierailija
5/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tai tyttäreni kanssa. Yksin on yllättävän mukavaa kun ei ole riippuvainen kenestäkään.

Vierailija
6/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa. Kauppojen kiertely hyvän kaverin kanssa on mahtavaa. Samalla tulee  vaihdettua kuulumiset ja shoppailuun on helppo yhdistää myös lounaalla käyminen.

Vierailija
7/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, ei tarvitse kiirehtiä eikä odottaa ja saa mennä mihin liikkeisiin itse haluaa, tai jättää shoppailun sikseen ja mennäkin kahville.

Vierailija
8/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari ystävää, jotka rakastaa vaateshoppailua. Ne jaksaa luuhata kauppakeskusten jokaisen rättikaupan, joka ikisen rekin läpi, ja viettää tuntikausia lumppuja hypistellen ja sovituskopeissa rampaten. Mä en enää edes suostu niitten kanssa kauppakeskuksiin lähtemään, hermot on mennyt. Itse ostan kaikki vaatteeni ja kenkäni netistä.

Vierailija
9/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tai miehen kanssa. Mies voi hakea sovituskoppiin eri koon tai viedä vaatteita takaisin rekkiin.

Vierailija
10/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tai tyttären kanssa. Tilaan paljon myös netistä.

Vierailija
11/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja verkkokaupoista joskus kirpputoreilta. Hermot menee jos joskus pitää mennä vaateliikkeeseen, en nauti siitä yhtään vaikka pidän kyllä vaatteista.

Vierailija
12/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoin shoppailuseurani tarkoin, jos shoppailen muualla, kuin netissä. En jaksa syynätä joka rekkiä läpi, jos ei heti silmiin osui jotain kiinnostavaa, seuraava liike kiitos. Jokaista "voisiko tämä olla hyvä" -vaatetta en jaksa kokeilla, enkä seurata vierestä, kun toinen kokeilee, jos yhtään epäilyttää, jätän hyllyyn. Toivon shoppailuseuralta suurin piirtein saman tahtista toimintaa, siksi en shoppailemaan useiden kavereiden kanssa.

Vierailija
13/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin tai miehen kanssa. Mies voi hakea sovituskoppiin eri koon tai viedä vaatteita takaisin rekkiin.

Ei tuollainen ole mies, vaan Håkan.

Vierailija
14/26 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä seuralaisesta.

Minulla on aika varma oma maku, joten en kaipaa neuvoja, mikä minulle sopisi, tai kauhistelua, mikä ainakaan ei käy. Varsinkin tiedostan, että kulloinkin muodissa olevat värit ja leikkaukset eivät välttämättä ole minulle ne parhaat, joten en halua mitään turhan muotitietoista shoppailuseuraa, joka koettaa tyrkyttää niitä kauden muotivermeitä. Haen klassisempia ratkaisuja, joita voin käyttää useita vuosia.

Mutta sellainen seuralainen on kätevä, joka muistaa, mistä rekistä minkäkin sovitettavan vaatteen otin, ja kipaisee hakemaan eri koon, jos ensin ottamani ei olekaan hyvä. Näin etenkin huosuja etsiessäni.

Vierailija
15/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu on kivaa netissä ja juurikin yksin omassa rauhassa :D 

Vierailija
16/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekauppoissa en ole ikinä tykännyt käydä. Vielä hermoja raastavampaa jos joku toinen on mukana ja hidastelemassa. Nykyään ostan kaikki vaatteet kirpputorilta (alusvaatteita lukuunottamatta) ja käyn siellä mieluiten yksin.

Vierailija
17/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, aina. En juurikaan enää jaksa pyöriä kaupoissa eli kun kyllästyn niin voin lähteä heti pois.

Vierailija
18/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaverissa se, että se on aina sellain että Hei tää sopis sulle tosi hyvin! Joku vaate mitä en ite kattois jos olisin yksin.

Joku vaate josta en tykkää  eikä oo mun kaltainen vaate. Mite sanot nätisti että keskity sinä vaan omaan shoppailuusi.

Kyse on hänen mielipitestään jota pakko tyrkyttää.... "yrittää auttaa", joo tiiän. Parempi mennä yksin ni saa kattoo rauhas mitä haluaa ja toinen ei kommentoi jatkuvasti kaikkea... ja yritä tyrkyttää hänen mielestään mulle sopivia vaatteita... en jaksa että hän kulkee juuri koko ajan perässä kommentoimassa kaikkea ja kommentoi kaikkea mitä minä katson. Ei voi yhtään itsekseen katella 

Vierailija
19/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhdessä enkä yksin, mutta yksin shoppailen silloin kun on pakko. Vihaan vaatteiden etsimistä niin paljon, etten ole silloin hyvää seuraa.

Vierailija
20/26 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kaverissa se, että se on aina sellain että Hei tää sopis sulle tosi hyvin! Joku vaate mitä en ite kattois jos olisin yksin.

Joku vaate josta en tykkää  eikä oo mun kaltainen vaate. Mite sanot nätisti että keskity sinä vaan omaan shoppailuusi.

Kyse on hänen mielipitestään jota pakko tyrkyttää.... "yrittää auttaa", joo tiiän. Parempi mennä yksin ni saa kattoo rauhas mitä haluaa ja toinen ei kommentoi jatkuvasti kaikkea... ja yritä tyrkyttää hänen mielestään mulle sopivia vaatteita... en jaksa että hän kulkee juuri koko ajan perässä kommentoimassa kaikkea ja kommentoi kaikkea mitä minä katson. Ei voi yhtään itsekseen katella 

Sama myös niinkin päin, ettå kun alkaa katsomaan jotain omasta mielestä kivaa vaatetta niin kaveri naureskelee heti että ihan hirveä. Siihenpä sitten jääkin katselu.