Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää ötökkäyllätyksiä Jalostajan hernekeitossa! Eivätkä vieläkään vedä myynnistä

Vierailija
16.06.2022 |

Montakohan purkkia on myyty edellisen uutisen jälkeen? Ja edelleen ötököitä keitossa.

Ei mene Jalostajalla hyvin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You will eat ze bugs

Klaus Schwabin perinteinen hernekeitto köyhille.

Vierailija
22/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, onko noita löytynyt Lidlin hernekeitosta, joka on myös Jalostajan valmistama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hamstrattua hernekeittoa huhti-toukokuussa. Kaksi purkkia oli ko. sarjaan kuuluvia, ja nyt meni avaamattomina roskiin. Onneksi otin myös kahden muun valmistajan keittoja, ei ole kaappi ihan tyhjä. 😎👍

Kai sitä vois Jalostajaa testata taas ensi vuonna. 😁

Meillä on valitettavasti kolme purkkia Jalostajan hernekeittoa, alkuvuodesta ostettu. Täytyy heittää pois avaamattomana.

Tarkista nyt ne päiväys ym merkinnät ensin hömelö

Vierailija
24/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko noita löytynyt Lidlin hernekeitosta, joka on myös Jalostajan valmistama?

Tarkista päiväys ym merkinnät sillähän se selviää

Vierailija
25/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vasta syksyllä hernekeittoa. Eiköhän noi erät ole silloin jo muutu vai kauan tässä pitää odottaa.

Melko törkeää ettei noita eriä vedetä pois myynnistä.

Vierailija
26/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa tölkkihernaria, kun itse tehty on hyvää, ja todella helppo tehdä..

Vierailija
27/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut kaksi tölkkiä vähän ennen ensimmäistä ötökkäilmoitusta, mutta onneksi niissä ei ollut kuoriaisia.

Vierailija
28/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antavat lahjakortin hyvitykseksi ja lahjakortilla saa ostaa ainoastaan Jalostajan hernekeittoa.

TERVEISIÄ JALOSTAJALLE, EN TULE KÄYTTÄMÄÄN MITÄÄN TUOTTEITANNE ENÄÄ!

-Muut toimikaa samoin, loppuu sikailu ja ihmisten terveydellä leikkiminen, saa vierlä jonkun loisen Jalostajan tuotteista.

En muista miten on Jalostajan lahjakorttien kanssa (jos sellaisen olen joskus saanut), mutta vuosien mittaan erinäisiä reklamaatioita useaan eri paikkaan tehneenä voin kertoa, että harvoin niitä on rajattu mitenkään. Joskus on ollut, että saa vain kyseisen valmistajan tuotteita (myös muita tuotemerkkejä, joita en ollut koskaan tuon ison valmistajan tuotteiksi mieltänyt), mutta useinmiten ne ovat ihan avoimia lahjakortteja ruokakauppaan (yleensä olen saanut K-ketjuun) ja arvo on 2(-5)xtuotteen arvo. Jostain saa jopa rahana tilille, yksi suuri brändi yllätti.

Ei mitään viallista kannata heittää suoraan roskiin, vaan reklamaatio valmistajalle. Nettisivuilta löytyy yleensä ohjeet siihen, yleensä on helpointa täyttää lomake ja laittaa kuva liitteeksi. Yleensä siitä saa korvauksen (esim. sen lahjakortin tai valmistajan tuotepakkauksen). Valmistaja saa puolestaan arvokasta tietoa laadunvalvonnalleen. Joskus saattavat pyytää lähettämään näytettä, etttä voivat tutkia asiaa. Lähettäminenkin on silloin ilmaista, joskus olen saanut palautuskuoren, useinmiten antavat asiakaspalautusosoitteen, riittää että vie postiin joskus ohi mennessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi