Mitä tarkoittaa takapimppi?
Onko se pillureikä jotenkin takana, kun nainen seisoo? Mulla se on suunnilleen keskellä, siis szuoraan alaspäin. voiko joillakin olla edessä?
Kommentit (30)
Ero on minustakin lähinnä siinä, että eri malleille sopii eri asennot. Takapilluisen kannattaa laittaa esim lähetyssaarnaajassa tyyny pepun alle, niin tuntuu paremmalta. Yksinkertaista mutta toimivaa!
takapilluinen saa hyvän vemputuksen aikaan tuossa mainitussa lähetyssaarnaaja asennossa kun taivuttelee työntöjen tahdissa takapuoltansa vielä enemmän alas(taakse)päin. Tuntuu kalussa aikas makealta kun se hinkkaa häpyluuhun ja ehkä myös klitorikseen jolloin sekin saa osansa siinä samalla.
2
Vierailija:
Ero on minustakin lähinnä siinä, että eri malleille sopii eri asennot. Takapilluisen kannattaa laittaa esim lähetyssaarnaajassa tyyny pepun alle, niin tuntuu paremmalta. Yksinkertaista mutta toimivaa!
Onkohan mulla, kun minun kannattaa. Sitten ei ainakaan sellainen asento onnistu, että kasvotusten sivuttain... Pimppi on liian " piilossa" vai miten sen sanois...ap
Takapillu, lyhyt muna, vähemmän notkea lantio tai vastaavaa.
Vierailija:
Onkohan mulla, kun minun kannattaa. Sitten ei ainakaan sellainen asento onnistu, että kasvotusten sivuttain... Pimppi on liian " piilossa" vai miten sen sanois...ap
suoraan taaksepäin, kun olen kontillani " perse hieman pystyssä" .. Kohoaa hieman ylöspäin... syvemälle mentäessä. ap
muna noin 14 cm ( eli ei mikään hehtokyrpä ) siis tällä partenerilla, jonka kanssa eestä sivuttain ei onnistu... Lantion notkeus on OK
on suorassa, siis tikku suorassa. Kyllä lantiota pitää nostaa. ap
Kyllä, minulla on tuossa aika navan alapuolella.
Takapimppi tarkoittaa sitä. kun pinppiä katsotaan takaapäin. edestäpäin katsottuna se taas on etupimppi tai pelkkä pimppi. kun nainen on kontillaan silloin takaapäin katsottuna näkyy takapimppi.
Takapimppi tarkoittaa sitä. kun pinppiä katsotaan takaapäin. edestäpäin katsottuna se taas on etupimppi tai pelkkä pimppi. kun nainen on kontillaan silloin takaapäin katsottuna näkyy takapimppi.
yksinkertaisuus on kaunista...ja helppoa;)))!!
Takapilluun helppo työntyä sisään kun nainen on takapuoli pystyssä:)
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lwwyf9fqGP1qlt41so1_1280.jpg
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lw009kqd101qgncuto1_1280.jpg
Olettekos huomannut jalkaterän asennosta kävellessä. Sisäänpäin suuntautunut = takapillu. Ulospäin = etupillu
mulla selkeästi ns takapillu, kun olen kontillani niin miehen on todella helppo tulla sisään. Nautin myös enemmän takaa otettaessa, kuin vaikka lähärissä.
N37
Minulla on etup. Doggyssä mies ei saa helposti sisään. On maattava rinnat patjassa ja selkä notkolla, että onnistuu. Sitten taas onnistuu helpostikin seistessä edestäpäin. Takaa ei seistessä onnistu, jos en seiso jakkaralla, joka on taas vaarallista, kokeiltu on.
Uuteen ihmiseen tutustuessa voisi deitti-ilmossa kertoa, onko takapillu vai ei, niin ei haaskais aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Uuteen ihmiseen tutustuessa voisi deitti-ilmossa kertoa, onko takapillu vai ei, niin ei haaskais aikaa.
Samoin myös viivapillullisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Takapilluun helppo työntyä sisään kun nainen on takapuoli pystyssä:)
Ei kun just päinvastoin.
Takapilluiseen on helppo työntyä takaa vaikka se makaisi mahallaan ilman että mahan alla on mitään mikä nostaa takapuolen on pystyyn.
Oikein etupilluiseen on vaikea työntyä takaa vaikka se olisi nelinkontin ellei se taivuta selkäänsä koveraksi.
On teillä jutut, eläkeukoilla, saatana!
Takapimppi on sellainen, että peräaukko ja vagina on vaihtanut paikkaa.
Tästä juuri on kysymys eli sen paikka vaihtelee jonninverran. Lisäksi lantion malli vaikuttaa asiaan. Pillu on minusta takapillu silloin kun nainen on kontallaan takapuoli pystyssä ja pillu osoittaa joko suoraan taaksepäin tai jopa ylöspäin. Siihen onko etu- vai takapillu parempi, en ota kantaa. Kokemus on osoittanut että molemmissa on hyvät ja huonot yksilönsä ja eri asennot sopivat ihan tapauskohtaisesti.