Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutteleeko miehet kavereilleen ja isälleen naisista, joita tapailevat?

Vierailija
15.06.2022 |

Mitä kaikkea kertovat? Naisethan kertoo yleensä KAIKEN läheisilleen!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman pitkän ajan kokemuksen mukaan miehet hivuttavat uudet tuttavuudet pikkuhiljaa puheisiin, josta kaverit sitten alkavat oman persoonansa mukaan kyselemään lisää. Joku naljaillen, joku vitsaillen, joku ylikiinnostuneena "kerrokerro jo"-tyylisesti. 

tämä siis mikäli suhteentyngästä on tulossakin jotain, pelkkiä treffejä harvemmin puidaan. 

Makkariasioista sitten kertoilee ne mulkerot, jotka kuvittelevat että heidän kullijuttunsa kiinnostelee ketään.

Eli melko huoletta voit olla saman kaveripiirin miesten kanssa samaan aikaan, ainakin hetken ;)

Miks vain hetken?

Vierailija
42/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juttelee jopa kaverin/sukulaisen kaverit uusista naisistaan. Ei mitenkään leuhkana, vaan kertovat innoissaan mitä se ja se on taas tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat jos kyselevät että mitäs naisrintanmalla, niin kerron pintapuolisesti että on ollut nyt yksi Minna jonka kanssa ollaan tapailtu. Vähän ehkä että mitä Minna tekee ja sellaista.

Hyville ystäville sitten tarkemmin, että minkälainen tapaus. En kerro mitään seksijuttuja.

Vierailija
44/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän ja vain kehuja olen kuullut, en koskaan väheksyviä tai kehoa arvioivia mielipiteitä.

M

Vierailija
45/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi jutella ystäville ja kavereilleni tapailunaisista? Valtava RED FLAG, kun nainen näkee miehen kaverit ja ystävät vihollisina.

Omalta osaltani vastaan että siksi, etten usko olevani ihminen, josta miehellä voisi olla mitään hyvää sanottavaa. Olen sitä tyyppiä jota tapaillaan kun ei parempaakaan just silloin ole tarjolla, eli ei tosissaan.