Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutteleeko miehet kavereilleen ja isälleen naisista, joita tapailevat?

Vierailija
15.06.2022 |

Mitä kaikkea kertovat? Naisethan kertoo yleensä KAIKEN läheisilleen!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät puhu. Naiset kertoo kavereilleen kaiken miehen kullin koosta ja käyryydestä lähtien. Mies SAATTAA kiertoteitse ilmaista, että ollaan edetty intiimille asteelle. Mut ei mielellään sano sitäkään, ellei joku kysy.

Ei todellakaan kerro, ei ainakaan yhdessäkään kaveriporukassa jossa minä olen tähän mennessä ollut.

Oletko kuullut fraasin "poikkeus, joka vahvistaa säännön"?

Moni varmasti pystyy samaistumaan kokemukseen, että naiset kertovat yleensä tässä yhteydessä ystävilleen huomattavasti enemmän.

Olen sitten onnistunut valitsemaan seurani hyvin.

Vierailija
22/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät puhu. Naiset kertoo kavereilleen kaiken miehen kullin koosta ja käyryydestä lähtien. Mies SAATTAA kiertoteitse ilmaista, että ollaan edetty intiimille asteelle. Mut ei mielellään sano sitäkään, ellei joku kysy.

Ainakin eksän kaveri kertoi ihan kaiken ja sitten eksä kertoi minulle. Minun piti sanoa, etten halua kuulla näitä juttuja, joten voisitteko pitää nämä teidän keskenänne. Ihan varmasti eksä kertoi minustakin kaiken kaverilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa joskus yritettiin yhteenpaluuta ja hän oli mennyt heti kertomaan isälleen kaiken.

Siihen jäi sitten se lämmittely muistakin syistä mutta tuo yksi suurimmista.

Vierailija
24/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat hädissään, kun kuvittelevat miesten juoruavan samoin kuin naiset itse tekevät

Vierailija
25/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kerro, ei ainakaan yhdessäkään kaveriporukassa jossa minä olen tähän mennessä ollut.

Juu näin on. Naiset ei puhu vehkeen koosta ja käyryydestä kavereilleen jos suhde on vakavalla pohjalla ja nainen on oikeasti rakastunut ja arvostaa miestä sekä suhdetta. Jos kyseessä on tapailusuhde/seksisuhde niin silloin kyllä saatetaan kertoa kaikki pallikarvojen väristä lähtien.

Vierailija
26/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut fraasin "poikkeus, joka vahvistaa säännön"?

Moni varmasti pystyy samaistumaan kokemukseen, että naiset kertovat yleensä tässä yhteydessä ystävilleen huomattavasti enemmän.

Olen sitten onnistunut valitsemaan seurani hyvin.

Eittämättä.

Pakko sanoa, etten ihan täysillä osta, että miehillä se johtuisi pelkästään kunnioituksesta toisen yksityisyyttä kohtaan, tai että naisilla se olisi pelkkää kyvyttömyyttä olla juoruilematta. Liittynee miehiseen puhumattomuuden kulttuuriin ja naisten avoimuuteen noin raa'asti yleistäen.

Mutta noin yleisesti naiset puhuvat näistä(kin) asioista paljon enemmän.

Vierailija
27/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näin on. Naiset ei puhu vehkeen koosta ja käyryydestä kavereilleen jos suhde on vakavalla pohjalla ja nainen on oikeasti rakastunut ja arvostaa miestä sekä suhdetta. Jos kyseessä on tapailusuhde/seksisuhde niin silloin kyllä saatetaan kertoa kaikki pallikarvojen väristä lähtien.

Tosi epäasiallista, kakaramaista käytöstä tuollaisten intiimiasioiden kertominen. Kertoo kaiken olennaisen puhujasta.

Vierailija
28/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kavereilleni naisista, joita tapailen, koska se tarjoaa heille tilaisuuden kertoa ketä muita nämä naiset ovat aikaisemmin tapailleet ja joskus jopa miksi ovat eronneet. Avoimuus on hyvästä.

Vierailija
29/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä paljoa enää lämmitä kun suhteet alkaa tapailusta. Sit ku suhde on vakaalla pohjalla niin sama se ettei enää kerrota, kun ystävät on kuulleet jo tapailuvaiheessa kaiken. 😄😄

Vois vähän miettiä voisiko miestä vähän yrittää arvostaa etukäteen, jos kokee että sit vakavassa suhteessa se on merkki arvostuksesta ettei puhu kavereille.

Vierailija
30/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron kavereilleni naisista, joita tapailen, koska se tarjoaa heille tilaisuuden kertoa ketä muita nämä naiset ovat aikaisemmin tapailleet ja joskus jopa miksi ovat eronneet. Avoimuus on hyvästä.

Taitaa olla aika pienet piirit siellä.

Vierailija
31/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun miehet retostelee ja puhuu keskenään panojuttuja, niin ne ei puhu naisista nimillä. Ja jos puhuvat tietystä naisesta, niin jättävät yksityiskohdat pois.

Vierailija
32/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika pienet piirit siellä.

Niin on. Tunnen yhden entisen tapailukumppanini kolme eksää. Tämän takia entisen.

Vierailija
33/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä paljoa enää lämmitä kun suhteet alkaa tapailusta. Sit ku suhde on vakaalla pohjalla niin sama se ettei enää kerrota, kun ystävät on kuulleet jo tapailuvaiheessa kaiken. 😄😄

Vois vähän miettiä voisiko miestä vähän yrittää arvostaa etukäteen, jos kokee että sit vakavassa suhteessa se on merkki arvostuksesta ettei puhu kavereille.

Yksikään vakava suhde ei ala tapailusuhteena. Tapailusuhteella ei tarkoiteta ensimmäisiä treffejä, vaan suhdetta, jossa tapaillaan ilman aikomusta edetä suhteen kanssa yhtään mihinkään (joskus vain toinen osapuoli tietää, että kyseessä on tapailusuhde, joskus molemmat tietää ja niin on sovittukin).

Vierailija
34/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli kertonut minusta ystävilleen kun olimme käyneet toisilla treffeillä. Hän oli sanonut minua ihanaksi :) (Kuulin tämän näiltä ystäviltä myöhemmin).

Isälleen hän oli näyttänyt kuvaani muutaman viikon tapailun jälkeen.

En pitänyt näitä huonoina asioina.

Vierailija
35/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään vakava suhde ei ala tapailusuhteena. Tapailusuhteella ei tarkoiteta ensimmäisiä treffejä, vaan suhdetta, jossa tapaillaan ilman aikomusta edetä suhteen kanssa yhtään mihinkään (joskus vain toinen osapuoli tietää, että kyseessä on tapailusuhde, joskus molemmat tietää ja niin on sovittukin).

Tällaiset typerät heitot takaa vain sen, ettei kukaan ota loppua viestistäsi vakavasti.

Vierailija
36/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naiset ne juoruaa.

Vierailija
37/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kerro ettei kaverit kiinnostu.

Vierailija
38/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälleen en ole kuullut kenenkään puhuvan, ellei ole joku äärimmäinen kriisi parisuhteessa ja hyvä isäsuhde. Luotetulle kaverille voi moni puhua oikealla hetkellä. Pikkupojat voi toisilleen leveillä väritetyillä valloituksillaan.

Näin saattaisi naisilta päänsilityksiä toivova, ensimmäistä naiskontaktia keski-iässä vieläkin odottava "mies" kirjoittaa.

Vierailija
39/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pitkän ajan kokemuksen mukaan miehet hivuttavat uudet tuttavuudet pikkuhiljaa puheisiin, josta kaverit sitten alkavat oman persoonansa mukaan kyselemään lisää. Joku naljaillen, joku vitsaillen, joku ylikiinnostuneena "kerrokerro jo"-tyylisesti. 

tämä siis mikäli suhteentyngästä on tulossakin jotain, pelkkiä treffejä harvemmin puidaan. 

Makkariasioista sitten kertoilee ne mulkerot, jotka kuvittelevat että heidän kullijuttunsa kiinnostelee ketään.

Eli melko huoletta voit olla saman kaveripiirin miesten kanssa samaan aikaan, ainakin hetken ;)

Vierailija
40/45 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei.