Nainen, kuinka miehesi hemmottelee sinua?
Kuinka suhtaudut niihin vai suhtaudutko mitenkään?
Kommentit (21)
Mun mies tuo aamupalan joka päivä sänkyyn ja hieroo melkein joka ilta mun jalkoja. Ihan parasta.
Joskus eksä osallistui kotitöihin.
Se oli hänen mielestään minun hemmottelua. Minusta se oli normaalia, hänelle kuuluvaa hommaa.
Hän on tosiaan ex.
Ei ole ikävä.
Minun mieheni saumasi neuvostokuutioni elementit uudelleen.
No eipä tuo kyllä mitenkään erityisesti hemmottele. 🤔
Ei kovin usein, mutta valmistaa ne ruuat, jotka tietää olevan suosikkejani
Tietää, että nautin suurettomasti matkojemme valmisteluista ja suunittelusta joten ei juuri niihin puutu, mutta toteuttaa ne.
Henmottelee minua seksillä, pitkään, tietää tarkalleen mistä tykkään. Antaa lapsivapaata tehden jotain kivaa lapsen kanssa (ei ole hänen lapsensa), vie vaateostoksille (tästä en itse niin kauheasti välitä, mutta hän tykkää katsoa kun sovittelen ja vie minua kauppoihin, joihin itse en uskaltaisi astua sisälle. Hän on minua huomattavasti varakkaampi). Itseasiassa mies hemmottelee minua ihan jatkuvasti, rakastunut höpsö. Ihana höpsö.
N49
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoittaa hemmottelu[/quote
]
Ihan pieniäkin asioita, joilla voit osoittaa että toinen on tärkeä, välität hänestä ...hän on mielessäsi.
Meillä ei ole ollut vuosiin seksiä, koska miestä ei kiinnosta, mutta kyllä hän hemmottelee itse asiassa aika paljonkin. Haluaa tehdä yhdessä asioita. Suunnittelee lomareissuja ja retkiä. Suhtautuu ymmärtäväisesti harrastukseeni, joka vie tilaa ja johon kuluu rahaa.
Kävi kaupassa kun olin oksennustaudissa
Pitää lähellä, silittelee, suukottelee, juttelee mukavia, on hellä sängyssä, joskus hieroo hartioita.
Tämä kaikki on ihanaa, mutta oikeastaan vielä tärkeämpää on kaikki se, mitä hän ei tee. Ne arjen pienet itsekkyydet ja kusipäisyydet puuttuvat. Niitä ei voi millään lahjomisilla eikä hemmotteluilla paikata.
Hyvään parisuhteeseen kuuluu molemminpuolinen hemmottelu. Kyllähän miehetkin tykkäävät, kun heitä hellitään ja huomioidaan. Näin ainakin meillä.
Mieheni hemmottelee minua joka päivä. Jos hän huomaa minulta puuttuvan jotain, hän hankkii sen. Hän puhdistaa pleikkarini ja korjaa tietokoneeni. Hän terottaa veitseni ja pumppaa ilmaa pyöräni renkaisiin.
Hän varaa meille yhteistä aikaa, mökkireissuja, telttaretkiä ja hotelliöitä.
Hän vie minut elokuviin ja ulos syömään.
Hän lämmittää saunan ja laittaa sinne saunatuoksua ja lyhtyjä koska minä pidän niistä.
Hän suutelee, koskettelee, hyväilee ja rakastelee minua joka päivä.
Rakastan häntä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni hemmottelee minua joka päivä. Jos hän huomaa minulta puuttuvan jotain, hän hankkii sen. Hän puhdistaa pleikkarini ja korjaa tietokoneeni. Hän terottaa veitseni ja pumppaa ilmaa pyöräni renkaisiin.
Hän varaa meille yhteistä aikaa, mökkireissuja, telttaretkiä ja hotelliöitä.
Hän vie minut elokuviin ja ulos syömään.
Hän lämmittää saunan ja laittaa sinne saunatuoksua ja lyhtyjä koska minä pidän niistä.
Hän suutelee, koskettelee, hyväilee ja rakastelee minua joka päivä.
Rakastan häntä
Entäpä sinä; hemmotteletko sinä miestäsi millään lailla?
Ei lyö. Olen kiitollinen.