Onko se totta, että kaikille miehillä ei vain ole naista naimaiässä johtuen epäsuhdasta sukupuolijakaumassa? Eivät voi saada vaikka päällään seisoisivat
Tällaista olen kuullut, pitääkö paikkansa?
Matemaattisen faktan takia kymmenet tuhannet miehet jäisivät yksin väkisin.
Kommentit (53)
Kaikki ihmiset eivät halua parisuhdetta joten miehien ja naisten kokonaismäärällä ei ole merkitystä vaan parisuhteeseen haluavien määrällä.
Kenenkään ihmisen "markkinat" eivät ole käytännössä koko maailman ihmiset joten koko maan sukupuolijakaumalla ei ole juurikaan merkitystä yksilön kannalta. Ratkaisevaa on se paljonko sen kiinnostavan sukupuolen tarjokkaita on siinä juuri sinun ympäristössäsi.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet on kuin tuolileikki. Joka kierroksella joku jää yli, mutta ei se ole sama tyyppi aina. Ymmärtäisitköhän tällaisen konkreettisen vertauksen?
Ja se joka musiikin loputtua (ja valomerkin tultua) vaan nappaa jonkun tuolin, minkä tahansa, mikä seistä tönöttää lähinnä, on koko pelin voittaja?
Vierailija kirjoitti:
Käytännön kokemus kyllä tuo sellaisen vaikutelman että naisista on hirvittävän kova kilpailu.
Pelkästään se että nainen on hoikka tuntuu olevan joku sellainen ominaisuus joka tekee naisesta mahdottoman saada kiinnostumaan.
https://www.eurogirlse scort.com/e scorts/poland/
Yhdistele
Rumasti sanottuna akkojen (ja äijien) metkuja sietävät
-läheisriippuvaiset
-narsistit
-lisääntymishaluiset
Noista sit miettimään, minkälainen kombo kuvaa itseä parhaiten. Vaikka niin, et kaks kolmesta on pakko olla.
Mutjoo. Ei se homous tyttöjä panemalla korjaannu, ap 🙂
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47 v mies ja nykyinen naiseni on 27 v. Ikä on vaan numero, mikä nyt keski-iässä on tullut yhä selkeämmäksi. Naisia olen kuitenkin katsonut 25- 39 v ikähaarukassa.
Tuossa ikäerossa n. 25 v. myöhemmin saattaa ukko olla raskas (omais) hoidettava ja myös taipuva jääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä jää yksin, koska eivät osaa käyttäytyä, vihaavat naisia ja oma elämänhallinta on täysin hukassa.
Eivät sen matemaattisen faktan takia, että miehiä on 55 000 enemmän kuin naisia?
Merkillistä
Vierailija kirjoitti:
Käytännön kokemus kyllä tuo sellaisen vaikutelman että naisista on hirvittävän kova kilpailu.
Pelkästään se että nainen on hoikka tuntuu olevan joku sellainen ominaisuus joka tekee naisesta mahdottoman saada kiinnostumaan.
Eli naisessa in tärkeintä ulkonäkö- saat hienon näyttelyesinern ja panopuun?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Pitäisi eläkettä maksaa näille miehille, koska ei ole järkeä elää osana yhteiskuntaa.
Toisi outo lause. Eläkkeensaajat ja tuilla eläjät ovat enemmän osa yhteiskuntaa kuin työssä käyvä.
Miehillä on keskimäärin huonommat prososiaaliset taidot kuin naisilla. Tämä voi vaikeuttaa seuran löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47 v mies ja nykyinen naiseni on 27 v. Ikä on vaan numero, mikä nyt keski-iässä on tullut yhä selkeämmäksi. Naisia olen kuitenkin katsonut 25- 39 v ikähaarukassa.
Ikä on vain numero ja tärkeintä on, että naisen numero on selvästi pienempi :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa
Intiassa on 108 miestä 100 naista kohden ja Kiinassa on 105 miestä 100 naista kohden. Toisin sanoen intialaisia miehiä noin 54 miljoonaa enemmän kuin intialaisia naisia ja kiinalaisia miehiä on noin 37 miljoonaa enemmän on kiinalaisia naisia. Pohjimmaisena syynä tuohon vinoumaan on ollut poikalasten suosiminen, niin että Kiinassa syntyy 113 poikalasta 100 tyttölasta kohden.
https://statisticstimes.com/demographics/country/china-sex-ratio.php
Suomen tilanne on aivan toisenlainen.
Tilastokeskuksen väestöennusteessa miesten määrä ohittaa naiset vasta 25 vuoden kuluttua. Käännepiste olisi ennusteen mukaan siis vuosi 2044, jolloin miehiä olisi ensimmäistä kertaa Suomen itsenäisyyden aikana enemmän kuin naisia.