Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa kehityskeskusteluun

Vierailija
15.06.2022 |

Ei huvittaisi ollenkaan, mutta pakko se on oksentaa kaikki kökkö pöytään, kun kerran tilaisuus koittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, turhanpäiväistä löpinää nämä keskustelut.

Vierailija
2/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas mieleen, kuinka mukavaa on olla yrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jokavuotinen työntekijöiden kiusaamistilaisuus, voi V!

Vierailija
4/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä pyllynnuolentatilaisuus, mutta tuskaa niille, jotka eivät tahdo edetä urallaan. Ei koskaan pitäisi kouluttautua mihinkään, koska edetäksesi tarvitset uuden koulutuksen. Ylipätevää kun ei koskaan valita, koska hänen ei uskota pysyvän. Samalla työpaikkaansa sitoutunutta ei arvosteta, koska hän ei halua edetä. Miettikää vähän konsultit ja työnantajat(=apinat).

Vierailija
5/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on helppoa. Tavoitteet joka vuosi samat, kritiikin kohteetkin suunnilleen.

Yhtä tyhjän kanssa kehityskeskustelut kun palkkakin perustuu tulokseen. Aina voi kehittää itseään ja opiskella asiaa ja suunnilleen joka vuosi samat palautteet työnantajan suuntaan.

Selkeämääritteinen  ojankaivuuhomma mulla ja tosi asiallinen ja kiva pomo, vaikka nuori mies onkin

Vierailija
6/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina kehun itseäni maasta taivaisiin, ja ihan hyvin olen saanut ylennyksiä. 

Vierailija
7/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina kehun itseäni maasta taivaisiin, ja ihan hyvin olen saanut ylennyksiä. 

Laitan vähänkin erikoisemmat asiat ylös muistivihkooni vuoden aikana ja sitten kehityskeskustelussa otan kaikki asiat esille ja puhun pomon ihan pyörryksiin. Toistaiseksi on toiminut kyllä hyvin. Onneksi on nämä kehityskeskustelut. 

Vierailija
8/8 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan vähänkin erikoisemmat asiat ylös muistivihkooni vuoden aikana ja sitten kehityskeskustelussa otan kaikki asiat esille ja puhun pomon ihan pyörryksiin. Toistaiseksi on toiminut kyllä hyvin. Onneksi on nämä kehityskeskustelut. 

Työkaverit tekevät ihan samoja hommia, mutta saattavat olla vaatimattomampia tekemisistään eikä niillä palkankorotuksia tipu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän