Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa on löytää pelkkä seksisuhde/fwb varattuna naisena?

Vierailija
15.06.2022 |

Eli kivittäkää jos haluatte, mutta kysyn silti.. Onko täällä kellään varatulla naisella ollut seksisuhdetta tai friends with benefits -järjestely ja kuinka päädyitte siihen? Onko tällaisen löytäminen ja ylläpitäminen vaikeaa? Oman kokemukseni mukaan halukkaita miehiä kyllä löytyisi, mutta monen kanssa muodostuu ongelmaksi se, että haluaisin pelkkää seksiä ilman tunteita, treffejä ja suhdevirityksiä.

Toisaalta fwb-suhteessa olisi mahdollista tapailla myös muutoin kuin sekasin merkeissä, jos suhde pysyisi siltä osin platonisena + seksiä silloin kun molemmille sopii. Ongelmana on siis se, että miehet päätyvät aina haluamaan jotain enemmän. Yhden illan juttuja en haluaisi harrastaa, mutta seksiä tekisi mieli useammin kuin nykyisessä avioliitossa (pari kertaa vuodessa).

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus nettiin ja pääset halutessasi tunnin sisään panemaan

Vierailija
2/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitus nettiin ja pääset halutessasi tunnin sisään panemaan

Sanoinhan etten halua yhden illan juttuja. Haluaisin seksi_suhteen_. Haluan myös tutustua vähän ensin, en panna tunnin päästä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin löytyy sinulle seuraa vaikka tämän kautta. Olen itse ollu 2 kertaa tuollaisessa suhteessa. Molemmat kesti melkein kaksvuotta. Molemmat nauttii ja molemmilla suhde jopa korjaantui. Oli iloa ja nautintoa.

Tavattiin aina kun molemmille sopi ja nautittiin elämästä. Olisitko sinä minun ihana halikumppani?

sportlauri81@gmail.com

42v Hki pitkä ja tumma suomalainen.

Vierailija
4/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin löytyy sinulle seuraa vaikka tämän kautta. Olen itse ollu 2 kertaa tuollaisessa suhteessa. Molemmat kesti melkein kaksvuotta. Molemmat nauttii ja molemmilla suhde jopa korjaantui. Oli iloa ja nautintoa.

Tavattiin aina kun molemmille sopi ja nautittiin elämästä. Olisitko sinä minun ihana halikumppani?

sportlauri81@gmail.com

Etkö missään vaiheessa alkanut itkemään naiselle että jättäisi miehensä? Kuulostaa harvinaisuudelta, vaikka juuri noin sen pitäisikin olla. Pidän sut mielessä..

Ap N30

Vierailija
5/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on korkeatasoinen ja hänellä on paljon vaihtoehtoja, niin on todennäköisempää, että hänelle on täysin ok tuollainen suhde, jossa ei ole romantiikkaa mukana.

Voi olla että valinnanvaraasi rajoittaa se että olet varattu. Mies jolla on valinnanvaraa, valitsee ehkä mielummin fwb:ksi ei-varatun naisen.

Jos saat korkeatasoisen miehen fwb:ksi, saattaakin käydä niin, että sinä olet se jolle kehittyy tunteita. Ja jos ne ovat yksipuolisia niin pahaa mieltä on tiedossa.

Fwb suhde voi olla onnistuessaan tosi hyvä, mutta se on vähän hankala ja riskialtis yhtälö.

Vierailija
6/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sportlauri81@gmail.com

Etkö missään vaiheessa alkanut itkemään naiselle että jättäisi miehensä? Kuulostaa harvinaisuudelta, vaikka juuri noin sen pitäisikin olla. Pidän sut mielessä..

Ap N30

Lyhyt ja tumma suomalainen :D

Ap

Vierailija
7/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on korkeatasoinen ja hänellä on paljon vaihtoehtoja, niin on todennäköisempää, että hänelle on täysin ok tuollainen suhde, jossa ei ole romantiikkaa mukana.

Voi olla että valinnanvaraasi rajoittaa se että olet varattu. Mies jolla on valinnanvaraa, valitsee ehkä mielummin fwb:ksi ei-varatun naisen.

Jos saat korkeatasoisen miehen fwb:ksi, saattaakin käydä niin, että sinä olet se jolle kehittyy tunteita. Ja jos ne ovat yksipuolisia niin pahaa mieltä on tiedossa.

Fwb suhde voi olla onnistuessaan tosi hyvä, mutta se on vähän hankala ja riskialtis yhtälö.

Minä en ihastu miehen "tasoon" joten siitä ei ole pelkoa. Ja minulla on toisaalta ollut tunteita kavereitani kohtaan ihan platonisissakin suhteissa, enkä ole kokenut pieniä ihastumisia ongelmaksi. Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun toinen haluaa aloittaa yhteisen elämän ja minä en. Koska minulla on jo elämä toisaalla..

Ap

Vierailija
8/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihastu miehen "tasoon" joten siitä ei ole pelkoa. Ja minulla on toisaalta ollut tunteita kavereitani kohtaan ihan platonisissakin suhteissa, enkä ole kokenut pieniä ihastumisia ongelmaksi. Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun toinen haluaa aloittaa yhteisen elämän ja minä en. Koska minulla on jo elämä toisaalla..

Ap

En usko että tuo muodostuu ongelmaksi. Päin vastoin, omien havaintojeni pohjalta selkeästi yleisin kompastuskivi fwb suhteissa on se, että nainen ihastuu/rakastuu yksipuolisesti.

Vierailija
9/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Minulla ollut kolme fwb suhdetta ja kaikki ovat kaatuneet siihen että nainen rakastuu jonka jälkeen suhteen jatkaminen on vaikeaa.

Vierailija
10/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minulla ollut kolme fwb suhdetta ja kaikki ovat kaatuneet siihen että nainen rakastuu jonka jälkeen suhteen jatkaminen on vaikeaa.

No minulla on ollut kaksi fwb:tä jotka kaatuivat siihen että mies rakastui. Yhden kanssa en ehtinyt edes sänkyyn asti, kun alkoi vaatia että eroan puolisostani ja ryhdyn vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. Siksi mietityttää kannattaako enää edes yrittää, mutta samalla puute on kova..

Ap

Vierailija
11/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille miehellekin niitä tunteita voi tulla yhtä hyvin. Minulla on ollut fuckbuddy nyt 1,5v. Aika hyvin olen pitänyt tunteeni kurissa, mutta miehellä lipsuu pahasti. Vuosi sitten jo aloin vähän epäilemään, mutta etenkin nyt tämän vuoden aikana olen huomannut että selvästi niitä on ja osin sen myöntänytkin. Ja vähän tuo on toki itselläkin lipsunut, kun huomannut toisen tunteet. Kumpikaan vaan ei halua parisuhdetta. Seksi on vaan parasta ikinä, sovitaan niin hyvin yhteen. Joten lopettaa en haluaisi. Ja toisaalta jos molemmilla on niitä tunteita, ei kai sitä tarvitsekaan lopettaa, jos molemmille käy avoimempi suhde.

Vierailija
12/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin. Fwb suhteissa seksi on ollut mahtavaa+rentoa yhdessäoloa ilman arjen huolia. Kun tunteet tulee mukaan tunnelmaa on vaikeaa enää tavoittaa.

Vierailija
13/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuollaisen suhteen löytyminen ei ole mikään ongelma. Kun vihjaat aiheesta, niin saat jakaa jonotusnumeroita ja vallata parhaat päältä.

Mikäli tarkoitus olisi, että miehesikin saisi vaihtelua, niin siinä on sitten isompi ongelma varsinkin, jos hän kertoisi avoimesta suhteesta. Kokemuksesta tiedän, että tuo on noin päin hyvin tehokas naisten karkoittaja.

Vai oliko sinulla tarkoitus unohtaa kertoa miehellesi suhteen avaamisesta.

Vierailija
14/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii jos vaikka eroat siitä miehestäsi ja sit sen jälkeen hommaat niitä seksisuhteita? (et ainakaan sanonut, että olisi avoin suhde tai lupa olla muiden kanssa tai mitään tällaista)

Vierailija
15/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ollut kaksi fwb:tä jotka kaatuivat siihen että mies rakastui. Yhden kanssa en ehtinyt edes sänkyyn asti, kun alkoi vaatia että eroan puolisostani ja ryhdyn vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. Siksi mietityttää kannattaako enää edes yrittää, mutta samalla puute on kova..

Ap

Ei voi tietää etukäteen miten käy. Fwb suhteissa on isot riskit. Mutta jos itse ongelma on seksin vähäisyys avioliitossa ja aiot kuitenkin siinä liitossa pysyä niin eikö järkevintä olis nostaa kissa pöydälle ja yrittää ratkoa asiaa yhdessä puolison kanssa?

Vierailija
16/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ratkaistu asia niin että seksiä saa hakea muualta. En aio erota.

Ap

Vierailija
17/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tuollaisen suhteen löytyminen ei ole mikään ongelma. Kun vihjaat aiheesta, niin saat jakaa jonotusnumeroita ja vallata parhaat päältä.

Mikäli tarkoitus olisi, että miehesikin saisi vaihtelua, niin siinä on sitten isompi ongelma varsinkin, jos hän kertoisi avoimesta suhteesta. Kokemuksesta tiedän, että tuo on noin päin hyvin tehokas naisten karkoittaja.

Missä siitä pitää vihjata että löytyy? Lähipiiristä en uskalla noiden aikaisempien ihastumistapausten vuoksi, mutta haluan kyllä tuntea vähän etukäteen.

Mieheni saa miettiä itse kuinka löytää oman seuransa. Hän ei ole kovin naisiin päin.

Ap

Vierailija
18/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siitä pitää vihjata että löytyy? Lähipiiristä en uskalla noiden aikaisempien ihastumistapausten vuoksi, mutta haluan kyllä tuntea vähän etukäteen.

Mieheni saa miettiä itse kuinka löytää oman seuransa. Hän ei ole kovin naisiin päin.

Ap

Tinderissä

Vierailija
19/22 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ei aikuinen nainen itse keksi mistä seksiseuraa löytäisi , niin anna olla koko juttu.

Vierailija
20/22 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen nainen ei löydä panoseuraa muualta kuin netistä, kannattaa unohtaa koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi