Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus törmännyt ihmiseen joka kehuu ylitsevuotavasti ja

Vierailija
15.06.2022 |

saa sillä tavalla ihmiset pomppimaan oman pillinsä mukaan? Tutustuin ihmiseen joka antoi minun ymmärtää itseni olevan niin ainutlaatuinen ettei hän ole koskaan tavannut. Paras ystävä. Yllättäin alkoi selvitä että meitä taitaakin olla enemmänkin joille hän hokee samaa. Mietin että tällä hän saa koukutettua ihmisiä ja hyväuskoiset menee halpaan. Onhan se imartelevaa kuulla olevansa taivaasta tullut ja kuinka niin on tarkoitettu tämä kaikki ja vaikka ja mitä.

Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan sama henkilö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros jotain

Vierailija
4/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse nuorempana tuota. Se johtui siitä että olin hyvin yksinäinen, ja innostuin aina silloin harvoin kun löytyi joku, jonka kanssa koin löytäneeni henkisen yhteyden. Pettymyksiinhän se sitten aina lopulta johti, kun toinen osapuoli ei halunnutkaan olla niin läheinen kuin olisin toivonut.

No, nyt kun tiedostan sen johtuneen yksinäisyydestä, huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta, niin en enää tee samaa. Kehun toki uusia tuttavuuksia joiden kanssa synkkaa, mutta en ala välittömästi kutsua parhaaksi ystäväksi. Enkä odota saavani uudesta tuttavuudesta itselleni mitään 24/7-ajanviettoa. Mutta osaan nähdä, miksi jotkut toimivat noin.

Vierailija
5/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse usein tykkään kehua ihmisiä, koska tiedän että suurin osa ihmisistä on epävarmoja, niin hyvä vaan jos tulevat pikkaisen itsevarmemmiksi. En tietenkään asioista mitä en pidä totena, mutta jos nään jotain positiivista toisessa, yritän muistaa sanoa sen ääneen toiselle.

Vierailija
6/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros jotain

3-kymppinen nainen

Vierailija
7/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein itse nuorempana tuota. Se johtui siitä että olin hyvin yksinäinen, ja innostuin aina silloin harvoin kun löytyi joku, jonka kanssa koin löytäneeni henkisen yhteyden. Pettymyksiinhän se sitten aina lopulta johti, kun toinen osapuoli ei halunnutkaan olla niin läheinen kuin olisin toivonut.

No, nyt kun tiedostan sen johtuneen yksinäisyydestä, huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta, niin en enää tee samaa. Kehun toki uusia tuttavuuksia joiden kanssa synkkaa, mutta en ala välittömästi kutsua parhaaksi ystäväksi. Enkä odota saavani uudesta tuttavuudesta itselleni mitään 24/7-ajanviettoa. Mutta osaan nähdä, miksi jotkut toimivat noin.

Varmaan voi olla tätäkin tässä tuntemassani tapauksessa. Itselleni on tullut mieleen että haluaa vain hyötyä toisista ja puhuu tätä samaa kaikille ja saa tällä tavoin ihmiset pomppimaan oman pillinsä mukaan.

Vierailija
8/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ihminen elämän varrella tullut kohdattua joilta olen saanut kuulla olevani:" Täydellinen, kaunis, sielunkumppani, ihana ihminen, taitava ym." Yksi näistä vastakkaista sukupuolta. Jokainen heistä on osoittautunut epäluotettavaksi.

Ylistäminen on red flag minulle nykyään.

Vierailija
9/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros jotain

3-kymppinen nainen

Vähän vanhempi

Vierailija
10/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän monista ihmisistä aivan valtavasti ja he ovatkin ns parhaita ystäviä aina kun olemme tekemisissä. Miksi pitäisi olla vain yksi paras ystävä? Ei väliä vaikka olisi vuosia siitä kun näimme, olen iloinen hänestä ja kerron sen avoimesti. Meillä voi olla unohtumaton hetki yhdessä, voimme itkeä ja nauraa, tanssia, kokea asioita, avata sydäntämme. Ja tämän jälkeen voi olla pitkäkin aika kunnes olemme taas tekemisissä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
11/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimiehet osaavat sanoa sen, mitä naiset haluavat kuulla. rehelliset miehet jäävät yksin

Vierailija
12/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aiheeseen liittyen, olen itse joskus nuorena antanut sellaisia itsetunto buustauskehuja henkilöille, jotka ovat olleet kovin epävarmoja itsestään.   Yksikään heistä ei ole enää nykypäivänä epävarma vaan itseasiassa ovat aika rohkeita.  En sano, että se olisi minun ansiotani, mutta ehkä niillä sanoilla on ollut joku merkitys.  Olen esimerkiksi itseään hiljaisena ja epäsosiaalista pitänyttä kehunut sosiaaliseksi ja mukavaksi juttukaveriksi. Sitten seurannut sivusta miten tämä ihminen on muuttunut sosiaaliseksi.

Vierailija
13/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun jos jostakin asiasta tms pidän.

Sellainen joka koko ajan korostaa ja kehuu itseään on mulle totaalinen 👎

Vierailija
14/14 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kohdannut ensin kertoi salaisuuden ja henkilökohtaisia asioita minullehetken päästä soitti vanhalle ystävälle juhannus toivotukset ja puhui täysin samoin hänelle. Minä kerron tämän vain sinulle, koska tiedän, että ymmärrät.mulla on ollu niin ikävä sun ääntä jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi