" SUURPERHEKUUMEILIJAT" viikko 42
Kommentit (36)
Heräsin jo reilu tunti sitten ja nyt notkun hetken koneella ennen kuin siirryn pyykkisession pariin..
Positiivistä tässäpäivässä on se, että vuoto tuntuu nyt loppuneen kokonaan ja siltä osin asia on poissa päiväjärjestyksestä..
Mielestähän asia ei poistu, mutta nyt jo kykenen asiasta puhumaan ilman että itken.
Kuopuksetkin heräsivät jo heti seiskan jälkeen ja nyt leikivät tuossa vauvojensa kanssa kotia ja onpas mukavaa kuunnella pikku äitien keskustelua..arvatkaa naurattaako?? ja keneltäköhän nuo kommentit ovat peräsin, pitänee alkaa tarkkailla omia puheitani !
Tällepäivälle ei olla suunniteltu erikoisempaa ohjelmaa, kaupoilla pitää käydä ja jospa saisin otettua itseäni niskasta vihdoinkin kunnolla kiinni ja leipoisin muksujen kanssa vaikka pullaa syysloman kunniaksi !!
Mukavaa syyslomapäivää teille kaikille !!
Isotikru+ 4 pikkutikrua
En tiedä muistaako kukaan minua, mutta olen välillä käynyt täällä kuumeilemassa. Minulla neljä lasta, josta nuorin on 2 vuotias. Välillä päätän, että lapsiluku täynnä, mutta aina näin syksyisin kuume alkaa nousta. Täytynee täällä kuumeilla ensin yksinään ja sit ottaa mieskin mukaan....
T. Petrus
Viimenen syysloma päivä alkamassa...eipä ole erityisempiä suunnitelmia tälle päivälle.
Pyykkikone on pyörimässä ja siivoilla pitäis vähän , ettei mee viikonloppu siinä touhussa.
Ulkona tuntuu olevan aikas kylmä ilma. Mittari näytti vaan +2 astetta. Talvi tulee.
Kävin nostelemassa pinoa...ei mitään asiaa oikein ollut...
Hei! Mielenkiinnosta kyselen muilta mitä ootte ammatiltanne?
Mä olen lähihoitaja ja mies ajaa rekkaa.
Nyt lähen keittään kupin kahvia ja sitten alkaa SIIVOOMINEN.
Pikaseen koneella ennenkuin alan päivän askareet...
Meillä on tytöt kotosalla syysloman vietossa ja herra-esikoinen on pohjoisessa reissussa kaverinsa mökillä.
Kaupassa pitää viikonlopuksi käydä ja tervarista haen reseptin kun tarkastuksessa kävi ilmi että mulla on jonkinlainen pissatulehdus..kiitos kaunis kaikesta ronkkimisesta ym mutta ehkä tämä episodi kaikenkaikkiaan alkaa pikkuhiljaa olemaan ohi noin niinkuin fyysisesti, henkinen puolihan onkin sitten jo ihan toinen juttu !!
Ammatteja oli kyselty ja minä olen Risellan kollega isännän ollessa varastoalan rautainen ammattilainen elikkä varstomies..ihan tavallinen duunariperhe siis ollaan.
Nyt alkaa täällä olemaan sisallissota joten pakko mennä erotuomariksi..
Mukavaa viikonloppua kaikille !
Isotikru
Omaan napaan ei uutta.Tänään rv 18 ja masussa potkitaan.
Energiaa löytyy,nytkin mietin mitä tänään tekisin=)
Leanna+5 ja sissi
Ei mitään ihmeellistä tänne meidänkään päivään tänään ole tiedossa. Leipoa ajattelin ja siivousta tottakai. Muuten vaan ollaan ja möllötetään. Kolmonen on tiffanylasikurssilla joten rauha maassa jonkin aikaa:)
Ammattigalluppiin, itse olen myyjä ja mies on autonkuljettaja/maanviljelijä. Eli ihan tavallinen duunariperhe mekin.
Menisi nyt tämä viikonloppu vain nopeasti. Tänään mennään illalla kylään ja huomenna on työpäivä ja illalla sitten nelosen kummisedän synttärit. Sunnuntaina on sitten odotettu tätipäivä:)
Medison+5 ja kp26/28
Duunari perhe mekin.Ihan tavallinen sellainen=)
Odottelen miestä,lue autoa,pääsis liikenteeseen mutta ovat sairaalan lääkärit aina myöhässä.Tänään miehen jälkitarkastus leikkaukselle ja " tuomion" kuuleminen,lisää saikkuako ja onko parantunut hyvin/huonosti!
Vihdoin koitti perjantai ja mun loma alkoi :) Koko ensi viikko siis miehen kanssa lomaa, ihanaa. Mitään suunnitelmia ei ole, kun koululaisilla ei lomaa ole kuin maanantai enää. Mutta saanpahan vihdoin tehtyä monta rästihommaa täällä kotona. Ja mies ja minun isäni taitavat päästä vihdoin keittiön kaappeja laittamaan. (Meillähän siis remonttia on tehty jo toooosi kauan :) )
Leannalla on jo komeat viikot :) Kylläpä tää aika vaan menee nopeasti!
Petruksen muistan minäkin, vaikka olin itsekin välillä täältä pois. Olikohan niin, että meillä taisi olla aika samanlainen sarja lapsia jo olemassa?
Ammateista kyseltiin. Meillä minä olen alunperin lastentarhanopettaja, mutta nyt opiskelen kaupallista alaa, tavoitteena sitten joskus valmistua BBA:ksi. Mutta katsotaan nyt, kuinka monta vuotta siihen menee, jos tämä vauvaprojekti nyt tässä välillä toteutuu :) Ja mies on kaupan alalla esimiestehtävissä.
ON: kp 13/26 menossa, eli vielä ei kannata edes alkaa jännäillä. Ovis taisi olla jo siis alkuviikosta ja silloin kyllä harjoiteltiin ahkerasti, mutta kun ne limat jäivät tulematta, en oikein usko mahdollisuuksiini. Mutta senhän sitten taas aika näyttää. On tämä vaan yhtä odottamista koko touhu!
Jaha, nyt taidan lähteä kasaamaan porukkaa ja suunnistaa kohti viikonlopun ruokakauppa reissua.
M + 4
Onpa ollu taas sellainen lyödään äiti lyttyyn-viikko.. Olen muutaman päivän istunut päivystyksessä ja sairaalassa, ensin pienimmän ja sit vanhimman kanssa. On niin häijyt taudit liikkeellä ettei meinaa mennä ohi millään, yhden saa terveeks niin toinen alkaa. Mutta sitä näytti olevan muillakin.. Nyt ollaan taas voiton puolella.
Meille tuli pakkanen, jospa ne pöpöt nyt kuolis kerralla.
Mä jäin kyllä nyt tässä kuussa kelkasta- bongasin sen oviksen mutta itse touhut kyllä jäi ..Meidän simopapat ei kyllä elä 7 päivää, ellei toiset raahaa viimeisiä paareilla nirppanokkamunasolun luo tyrkylle. Joo, tän muijan munasolullekaan ei kelpaa mikä tahansa raakki vaan pitää olla virtaviivaisesti muotoiltu, anatominen ja upea.
Joten ens kuussa taas uusin voimin *puhkuu intoa mutta lysähtää takas koneen äärelle* Tätä menoa en edes muista miten se tapahtuu, hih, ihan neitseellinen olotila ;)
Mitenköhän Medisonin simpat selvis, alkaa olla kierto taas mielenkiintoisessa vaiheessa. Riippuu kyllä ihan teidän tuloksesta menenkö enää ollenkaan uimaan. Huono juttu kun ei tule raskaaksi vaan saa jonku hiivatin pneumokokin persuuksiin.. uima-altaasta siis..
Joku kyseli ammatteja.. kaupan alalla mekin olemme, ihan tavallisia työtätekeviä lainkuuliaisia kansalaisia.
Mun on pakko lähteä keittämään kahvit, mä en pysy hereillä.
N74 19/28-xx
Mua naurattaa siis ihan hirveesti aina Neppis sun tarinasi! Nytkin kyllä päivä piristyi kun lueskelin simppavaatimuksia ja paareilla kuljettamista. Jollakin on tuo tarinoinnin taito hyppysissä!!
Mitäs tänään, jännätään ja odotetaan. Eipä tässä muutakaan voi. Saapi sitten nähdä miten simpat on selvinneet meidän kylpyläreissusta:) Tuhrua ei ainakaan vielä näy ja mulla yleensä tuhraa ensin. Paleltaa hirveesti (okei, ulkona on ollut tosi kylmä ilma) ja väsyttää ihan sairaasti (tuli valvottua eilen liikaa). Oireita siis kuvitellaan ainaskin, mutta testailen sitten joskus loppuviikosta jos ei täti pyrähdä kylään sitä ennen.
Kolmonen teki tosi hienon enkelin siellä tiffanylasikurssilla! Olin oikein otettu että niin hienon toi kotiin. Tuolla se nyt roikkuu ikkunassa.
Vettä sataa ja on ihan harmaata, plääh. Oli ne aurinkoiset ilmat sitten hienoja. Nyt on meidän poppoon syyslomakin jo lopuillaan. Maanantaina taas kouluun normaalisti ja sitten alkaa se harrastuksiin kuskaaminenkin. Joten arki alkaa taas.
Medison+5 ja kp27/28
Koti ilta ja on jo niin pimeää.Mies pelaa intoa täynnä pleikkaria esikon kanssa(jääkiekkoa ja esikko tyttö;))ja odotan koska kuulen voivotuksen miten taas tytölleen hävis=)
Muut muksut leikki leijonaa ja vierashuoneessa on viidakko majoineen.Yleensä en siedä sellaista leikkiä jossa paikat remutaan mutta välillä pakko heltyä.
Tulkaa nyt muutkin hetkeksi palstalle ja antakaa tylsistyneelle luettavaa=)
L
Olen tässä tämän viikon pähkäillyt, mitä tuon jatkon kanssa tekis ja vähitellen kallistunut sille kannalle, että ei odotella mitään vaan mennään tjot-systeemillä. Jälkivuodot on ohi, mitä nyt peittojen pöllytykset aiheuttaa seuraavana päivänä vähän tiputtelua. Annettiinhan se suositus niistä yksistä kuukautisista, mutta kun monille on kuitenkin sanottu, että heti voi uuden yrityksen aloittaa, niin jätetään se odottelu.
Saunottu on ja nyt täytyy siirtyä muun väen pariin, tai paremminkin päästää isäntä koneelle. Sillä on aina palava tarve päästä koneelle lauantai-iltana ennen siirtymistä sohvalle ja unten maille.
On tosiaan niin pimeää, että meinaa ihan harmittaa. Ulos ei tahdo huvittaa mennä ollenkaan :( Perjantai-iltana täällä suunnalla sateli jo jotain lumen oloista, mutta eihän siitä mitään iloa vielä ole. Tänään taas jo mittarissa +5.
Eilen sain siivoiltua isompien lasten vaatekaappeja, vihdoinkin. Pienempien siivosin jo aikoja sitten, mutta nyt vasta ehdin paneutua isompiin vaatteisiin. On se kumma, miten niitä vaatteitakin vain on ihan älyttömät määrät, vaikka (varsinkin esikko) usein marisee, että ei ole mitään päälle pantavaa. No eihän sitä tietysti olekaan, jos kaikki ei kelpaa. Minä olen vielä sitä sorttia ihminen, että en meinaa millään raaskia laittaa vaatteita kiertoon, kun ajattelen, että niitä vielä joku meillä tarvitsee. Ja sitten niitä laatikoita on varastot väärällään ja lisääkin aina kuitenkin hankitaan :)
Tänään lähtee esikko kahden parhaan ystävänsä kanssa viettämään synttäreitään kaupungille. Hän halusi pitää ne niin, että käyvät ensin elokuvissa ja sitten syömässä jossain mukavassa paikassa. No, mikäs siinä, kun menijöitä ei ole tuon enempää. Isommalla porukalla alkaisikin jo käydä jokseenkin kalliiksi.
Medisonilla alkaa olla jännät paikat :) Missä vaiheessa aloitkaan tuntea ensimmäisiä oireita? Siis kato nyt, minä olen jo ihan varma, että plussaat :)
ON: ei mitään tuntemuksia. Paitsi ehkä se tunne, että raskaana ainakaan ei olla. Vaikka eipä niitä oloja vielä oikein voisi ollakaan, mutta jotenkin vain vaisto sanoo, että ei onnannut.
No joo, nyt vuoro seuraavalle, pyykit kutsuvat.
M + 4
Haukotus...nyt tulin piipahtaan koneella pikasesti.
Muksut heräskin tänään aikasin. 6.15 esikoinen huuteli sängystään -ÄITIII ja niinpä alkoi meitin aamu.
Mies lähti poikien kanssa vaihtamaan autoon talvirenkaita ja minä leivoin meiän neitin kans ison kasan porkkanasämpylöitä.
Viimenen pelti on uunissa ja nyt lähen keittään kahveeta.
Syysloma loppui meilläkin ja paluu arkeen alkaa.
Hyvä ,että jotakuta vielä naurattaa nää jorinat. Välillä ei tiedä itsekään itkiskö vai nauraisko kun suu suoltaa ja aivot käy täyttä höyryä yötä päivää. Sormet vaan on hiivatin hitaat, että tarinaa varmaan tulis kymmensormijärjestelmällä kymmenkertaisesti- heh.
Silloin muinoin kun kävin töissä niin joku asia jäi kaiveleen päivältä ja yön tietty uneksin siitä. Aamulla kun heräs tuntui, ettei ole nukkunu lainkaan vaan paiskinu hommia läpi yön. Sellanen rupee kuulkaa pikkuhiljaa nyppii ;)
Ja nyt kun tulee nukuttua sellattii parin tunnin huikosii öisin, päivällä jutut on ihan tolkutomia- En uskaltanu edes kakkosen open kans lähteä juttelee kun ei tiedä mitä tulee sanottua. Miehellekin sanoin ,että pitäis ostaa talvirenkaat, että saadaan pannari paistettua. Suomeksi: ajattelin puuttuvia talvirenkaita ja aioin tehdä pannaria mut munat puuttuivat. Mulla on onneksi varsin älykäs mies ja se osaa lukea puolet mun ajatuksisat joten ei kovin hämmästyny ;)
Meillä on valkea maa ja kolmonen haki jo pulkan ja lumikolan. Suksia en antanu kun kivet pirskatti raapii pohjat ihan piloille vaikka sama kai sen olis antaa hiihdella tuossa nurmikolla, sentin nietoksessa. Taisi kai olla jo kesäkuu kun pikku-ukko luopui kolastaan, hiekkakasalla teki sit hommia kun nurmi alkoi viheriöidä.
Syyslomaakaan ei olla vietetty vaan ensi viikolla taisi olla ne pakolliset pari tappelupäivää. Jos kuitenki veis ne uimahalliin-- Mä voisin jäädä katsomoon ja huudella etten uskalla tulla veteen kun simpat ei saa happee. Eivät isommat ainakaan sen jälkeen jankuta mua uimakuskiksi.
Puhelin hiivatti piipittää toisessa huoneessa ja häiritsee ajatuksen juoksua.. mutta samapa tästä on lähtee keitteleen kahvit ja kun se pannarikin on valmista niin vois nautiskella maajusseista.. Oletteko muuten katselleet sitä?
Heipä hei kaunokaiset ja vielä hönkäilen niitä plussia :))
taustalla ollaan. Koitan kyllä ehtiä laittaa kuulumisia jossain välissä.
T@hti