Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" SUURPERHEKUUMEILIJAT" viikko 42

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan liian hiljaiseksi on vetanyt taakin palsta; me ' vanhat' ollaan pikkuhiljaa siirtymassa elakkeelle; koittakaahan nuorempi vaesto saada puhtia kirjoituksiin!!!

ON kuuluu hyvaa, elama voittaa ja se tavallinen arki. Aloitin sitten pillerit ainakin 2 kk, joulukuun puolenvalin jalkeen mietin seuraavan kerran jatkoja?!

Aloittakaahan oikeen kova puheripuli nyt jokainen LUKEVA ei-aktiivinen kirjoittelija; kylla tanne muitakin uusia mahtuu, tervetuloa risella.

Vierailija
2/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...hiljaiseksi on käynyt. Taitaa moni olla syyslomilla perheineen,ettei ehdi kirjotella kuulumisia...

minä taas olen ihan yli-innokkaana naama kiinni ruudussa aina kun mahdollista lukemassa pinoa, mutta hiljasta on ollut niinkun levinia jo totesikin. Ja pillereitä syön minäkin toistaiseksi.

On se kumma, että kun kolmea ekaa muksua tehdessä en ajatellut kun , että saa tulla jos tulee...nyt neljättä haaveillessa yritän niin viisaasti mukamas siirtää haavetta etiäpäin.

On mulla mielestäni ihan pari hyvääkin syytä viä odotella.

1. Haluaisin olla kotona kun tällä hetkellä nuorimmainen alottaa koulun. 2. mulla on hampaat tosi reikiintyvät ja on tullu raskausaikana muutamia reikiä. Oon nyt yrittänyt ahkerasti käydä tarkistuttamassa hampaitani. Inhoan ja pelkään hammaslääkäriä.

Niin no, mies kyllä sanoi mulle jo, että ei niitä lapsia tarvii suunnitella kalenteri kädessä.

Lopetat pillerit ja antaa tulla jos on tullakseen...niin tekis mieli lopetella...alunperin piti odotella ens kevääseen.

Hmm????? Miettii kuumeisesti????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on todella, mutta syyllistyn kyllä itse monesti siihen , että luen viestit, mutta en sitten oikein ehdi itse kirjoittaa. Koitan tässä hieman tsempata =0) !

Meillä viikonloppu meni vilkkaasti isompien kisaviikonlopun puitteissa. Täytyy kyllä sanoa, että mukavampaa olisi itselle, kun saisi nuo nuorimmat jonnekin hoitoon.

Tämä aamu alkoi sitten kolmosen kerhokuvauksella, mutta yllättäen jostain kumman syystä neiti ei suostunut yksin kuvaan eikä sisarkuvaan. Myöskään nuorin ei halunnut kuvattavaksi. Liekö syynä sitten kuvaajan hieman huono ote lapsiin, oli kyllä aika tiukka ja myrtsi tapaus, että useat lapset itkivät. Minä en viitsinyt edes pakottaa, kolmonen meni sitten vain koko ryhmän kuvaan. Jotta tällainen kuvaussessio meillä tänään (0= !

ON Ovis luultavimmin oli eilen tai on tänään, mutta pupuiltu ei kyllä nyt olla muutamiin päiviin...Tulos siis varmaankin taas nolla tältä kuulta. Minä en kyllä vielä niin " aktiivisiin yrittäjiin" kuulukkaan, kun meillä yhä tämä tilaongelma, mutta jos siis alkunsa saisi niin olisihan se ihanaa. Kolmosta yritettiin kaksi vuotta, joten eihän nuo lapset aina kello kaulassa tule, nelonen sitten hiipikin matkustajaksi hieman varkain (0= !

Nyt kuopus ilmoittelee, että kakka on housussa joten ei kun vaipanvaihtohommiin.

Mami + tytöt

Vierailija
4/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan on syyslomaviikko käynnissä ja kaikki koululaiset siis kotosalla tämän viikon. Heti tänään oltiinkin shoppailemassa Raision Myllyssä. Mukavaa oli ja löytöjäkin tehtiin ihan kivasti. Rahaa paloi vähän turhankin paljon:)

Tämä viikko voi nyt mennä vähemmällä netissä pyörimisellä, mutta yritän kuiteskin silloin tällöin poiketa kurkkaamaan. Mulla onkin nyt piinaviikko päällä joten ihan hyvä että on ohjelmaa tälle viikolle. Tätiä odotan paikalle sunnuntaina ja lauantaina meillä on nelosen kummisedän 40v pippalot. Vähän harmittava ajankohta, en oikein tiedä mitä sitä tekisi. Toisaalta mietin että voishan sitä varmuuden vuoksi testata lauantaiaamulla, jolloin hyvällä lykyllä siinä voisi jo jotain näkyä jos on näkyäkseen. Sitten taas toisaalta on sellainen että en millään viitteis turhaan testata. Saapi nähdä.

Leannalle haluaisin yhden kysymyksen heittää. Ei tarvitse vastata jos et halua, tiedän että haluat pysyä " tuntemattomissa" . No, joka tapauksessa, sinä kun asut vähän suuremmassa paikassa niin miten teillä on neuvolanväki suhtautunut tällaiseen suurperheelliseen. Siis tällaisessa pienessä paikassa missä me asutaan niin ollaan jollain lailla tuttuja ja helposti tulee juuri näitä kommentteja että vieläkö teille. Mulla kävi viitosen odotusaikana niin että ihan loppuraskaudessa neuvolantäti kertoi minulle ehkäisyvaihtoehtona sterilisaatiosta. Kun ilmoitin heti että ei tule kuuloonkaan, toivomme vielä ainakin yhtä pienokaista, niin jäi tämä neuvolantäti suurinpiirtein suu auki mua tuijottamaan. Onneksi on kyseinen täti jo vaihtanut muihin maisemiin ja meillä on parhaillaan ihan mukava " oman kylän tyttö" neuvolassa. Hänellä on itselläänkin neljä lasta joten en usko häneltä saavani samanlaista tylsää kohtelua jos ja kun joskus pääsisin hänen asiakkaakseen taas. Hm, tulipa pitkä sepustus.

Jaaha nyt täytyy mennä laittamaan päivän ensimmäinen koneellinen puhtaita pyykkejä kuivumaan. Shoppailureissut on kivoja mutta kun nämä kotityöt jäävät vähiin.

Medison+5 ja kp22/28

Vierailija
5/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viikonlopun nettipimennossa, yhteydet heitti toimimasta. Ihan kuin kipeä kissa, joka välissä yritin käydä kurkkaamassa mutta kun ei toimi, niin ei toimi. TAi mikä lie örkkimörkki oli hiipinyt valokuituja pitkin väijymään meidän konetta.

Tällä viikolla en mene kyllä uimaan. Medison jo naureskelikin mun kauhuskenaarioita-- alkaa tässä kuulkaa tulla vainoharhaiseksi. Pelastakaa se viimeinenkin urhoollinen simeoni. Hyvä, etten kerää talteen niitäkin kavereita jotka vahingossa lipsahtavat ohi ;) Jos ei siis iskällä osumatarkkuus ole jostain syystä 100%.

Oletteko kokeilleet taikoja sukupuolen varmistamiseksi? Siis kirves sängyn alle,nukkua pää etelään, mies vasemmalta puolelta päälle, eestä ja takaa?

Ja jos olette niin mitä?

No meillä on sänky pää etelään, pitäis tulla tyttöjä. Ennen ovista pupuilua ja vältetty humalaspäissään touhuiluja ;) En nyt kyllä yhtäkkiä muista minä vuonna olin hulluna humalassa tai edes pienessä sievässä... siitä on aikaa ehkä kymmenkunta vuotta.. Ai mutta jos se koskeekin vain miehiä, eli humalassa miehet siittää poikia. Tän mukaan meidän isukki olis ollu siinä kunnossa useamman kerran.. hmm.. Joku lukee ja miettii, että Neppis parka, ukko ihan deeku, niilla kun on jo kolme poikaa. Ja vielä kirveen kans touhuilee.. ( se kirves on jätetty liiteriin siinä vaiheessa kun poikaluku kasvoi kolmeen)

Aika sekavaa arvon naiset mutta tämä varmaan kertoi, että meillä yritetään iltatähtöseksi isukille pikku prinsessaa. Noou hätä, pojat on kyllä yhtä ihania :))

ON: pitäis tulla ovis-moment.. ei kyl sitäkään näy eikä kuulu. Tulisko taas megakierto? Pitänee tarkkailla tilannetta. Sama kai milloin se muna sieltä lähtee liikkeelle, kunhan joskus lähtee. Kunhan vaan ei ole mätä, siis se muna.

Olipas taas tekstiä, yrittäkää kestää. En ole höyrähtänyt vaan yhä äärettömän ärtynyt univelkainen kuumeisen 8 kk vanhan hampaita tekevän natiaisen vanha äityli.

Ja pikkugalluppia noiden taikauskojen lisäksi: Mitäs kiertopäivää elellään muualla?

T. Neppis74 15/28-xxx

Vierailija
6/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe mini lomalla ja viiden aikoihin kotona.Saunasta tultiin juuri ja lapset leikkii.Mulla kamala hedari,en ymmärrä miksi nyt monena päivänä jomottanut...

Medison:Mulla on " hassu" äitiysneuvolan täti.En tiedä voinko sanoa että pidän tai en.Viimeksi kun viidettä aloin oottaa ja soitin 1. kertaa neuvolaan ja sanoin:minä täällä taas hei,tarvitsen neuvola ajan.Hän sanoi ettei tämä nyt mitään taas ole,kun näinkin pitkä väli(2v10kk tuli siis viimeksi ikäeroa)

Nyt otti hymyillen vastaan.

Lasten neuvolan puolella on huippukiva täti,joka aina kehuu meidän suurperhettä.Nyt kun oltiin 2v neuvolassa ja paljastin etten aijo " jättää" häntä vaan taas on seuraava asiakas hänelle meiltä tuloillaan,hän oli kovin iloinen.

Nyt en kyllä pysty kirjoittamaan,jyskytys senkun pahenee.Silmiä särkee...

Leanna ja 5penikkaa sekä sissi rv 17+

Vierailija
7/36 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös päänsärky jyskyttää, mutta sitkeästi vain tuijotan päätettä :) Mitäs sitä muutakaan...Nykyään kun lähes kaikki läksytkin on koneella tehtäviä.

Juu, täällä eletään kp:tä 9/26. Ja ihan kuin alkais ovistuntemuksia olla oikealla puolella. Mutta kuka piru on vienyt mun ovislimat???? Palauttakoon heti takaisin! Viime kierrossa nimittäin jomotukset tuntui vasemmalla, mutta mitään limoja en silloinkaan huomannut. Jos niitä ei tässäkään kierrossa ilmesty, niin alan olla jo huolissani. Eihän ne siimahännät mihinkään ilman otollista maaperää pääse :( Ja mulla siis yleensä ihan tuota limapuolta (yööks!) riittää :) Varsinkin, kun ovulaatio on oikealla puolella.

Meillä ei pahemmin ole mitään vippaskonsteja sukupuolen suhteen käytetty :) Ihan sitä perinteistä vain - siis peittojen pöllyttelyä. Tosin meillä pojat ovat saaneet alkunsa ovispäivän temmellyksestä ja tytöt sitten sellaisista kierroista, että pupuiltua tuli lähes joka päivä kierron aikana :) Mies siis mitä ilmeisin sekatyöläinen. Nyt jos vielä onnistaisi, niin sukupuolella ei olisi sitten niin mitään väliä. Mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin esim. Neppis sinua, jos kolmen pojan jälkeen toivoisit saavasi tytön. Siis ihan oikeasti. Mä en oikein ymmärrä sitä jeesustelua, että ei saisi edes ajatella toivovansa jompaa kumpaa sukupuolta. Kun ihan jokainen kuitenkin toivoo ensisijaisesti tervettä lasta.

Meillä muuten mies naureskeli eilen tulevansa aina oviksen alla ja aikana ihan hyväksikäytetyksi :) Kumma kun ei sitten kuitenkaan illan tullen valita! No, ketäs sitä sitten käyttäisi hyväkseen, jos ei omaa armasta siippaansa ;)

Huh, ei taida olla munkaan jutuissa oikein nyt päätä eikä häntää. Mutta pakkohan sitä jotain on taruilla, kun meinaa pinot kuivua vallan kasaan :) Eli, koittakaa kestää...

Mutta jos nyt siirtyisin takavasemmalle kadonneen liman metsästykseen.

M + 4

Vierailija
8/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kone reistaili viikonlopun ja nyt onneks toimii. Täällä ei oo minkäänlaista yritystä päällä kunhan haaveillaan, vaikka kyl mä viimeks ku alotin uuden laatan ni sanoin miehellenikin et mitäs jos en ottaskaan.... mies vaan tuumas että itte päätät hänelle sopii mikä vaan. Hiukan mua jarruttaa tuo edellinen raskaus kun se oli aika raskas ja äitipolilla sai juosta kerran kuukaudessa, ja loppu ajan supisteli joka päivä 4vk.n ajan enempi tai vähempi säännöllisesti ja tuntui että mua rankastaan jostain. Loppujen lopuks käynnistettiin viikolla 40+4....

Noh yritän tula ahkerammin kirjotteleen ni tultais tutuiksi :)

Nyt aamupalaa ja esikoinen eskariin.

S

Vierailija
9/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä mulla oli taas hauskaa kun luin Neppis sun tarinointiasi kirveestä ja pienessä sievässä touhuilusta:) Lapsetkin tossa jo ihmetteli että mitä se äiti oikein lukee kun oli ihan pakko nauraa ääneen.

Mistin kanssa samoilla linjoilla menen siinä, että kyllä mun mielestä ja on ihan turha suuttua ja pitää hirveetä mekkalaa jos joku uskaltaa ilmoittaa toivovansa tyttöä taikka poikaa. Onhan selvää että jokainen ensisijaisesti toivoo tervettä lasta, mutta ymmärrän kyllä että jos perheessä on jo monta jompaa kumpaa sukupuolta niin varmasti toivoo sitä toista. Ja saa toivoakin! Ei se ole keneltäkään pois jos joku uskaltaa sanoa että viiden pojan jälkeen toivoo tyttöä tms. Jossain vaiheessa täälläkin oli pitkä ketju tästä asiasta kun joku otti herneen nenään siitä että toiset " yrittää" esim. tyttöä touhuamalla muutama päivä ennen ovista jne.

Sekatyömies on meilläkin, meillähän on tyttö-poika vuorotellen systeemi mennyt tähän asti. Ei ole laitettu kirvestä sängyn alle, en edes tiedä mihin suuntaan meillä mahtaa sängyn pääty osoittaa ja siitä pienessä taikka vähän suuremmassakin humalassa touhuilusta ei oikein innostu:)

Mielenkiinnolla odottelen miten on niitten raukkaparka simmppojen mahtanut käydä siellä kloorivedessä:) Nyt on kp23/28 joten ei ole montaa päivää enää kun täti kurvaa paikalle. Oireita ei ole mutta enpä niitä näin aikaisin odota olevankaan. Nyt on oviksesta vasta 7 tai 6 päivää, mulla kun toi ovis oli aikast myöhäisessä vaiheessa. Vähän on alavatsaa nippaillu, mutta sitä nyt nippailee aina ennen menkkoja. Eilen palelin ihan järkysti mutta sekin selittyy sillä että täällä oli ihan hirmu kylmä. Saatiin lämmitystä päälle vasta eilen ja viime yö sitten menikin hikoillessa:) Odotellaan odotellaan...

Medison+5

Ps. on tämä syysloma sitten tosi kivaa kun aamusta asti on sellanen meno päällä että saa karjua naama punasena. Kohta heitän noi vekarat ulos juoksemaan kun en kerta kaikkiaan kestä sitä että sisällä rehmutaan ja tapellaan.

Vierailija
10/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas sitä todellakin hyvälle tuulelle, kun luki tota Neppiksen juttua =0) ! Meilläkään ei ole kokeiltu kirveitä, eikä touhuiltu pikku hiprakassa, johtuneeko sitten siitä , että meillä neljä tyttöä =0) !?

Minä jälleen väsyneenä, kun jostain syystä heräsin alkuyöstä ja oli huono-olo ja ohimoita kiristeli, nyt sitten unta noin 3h takana, kun käppäilin pihamaallakin yöllä. No olo on siis aika kauhia, toivottavasti jotenkin tästä päivästä selviän, kun tuo mieskin palaa vasta huomenna kotiin ...

Minulla nyt kp 16-24/30. Oviksen olen ollut tuntevinani ja limojakin löytyy, mutta katsellaan nyt.

Meillä täällä syyslomaa vain to ja pe elikkäs ei mitenkään hirveän pitkä. Vaihtelee näemmä paikkakunnasta riippuen.

'

Nyt kotitöihin !

Mami + tytöt

Vierailija
11/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikin oikeen miettimaan noita sun juttuja heh! Meilla on sangyn suunta pohjoiseen kesaisin ja lanteen talvisin, heh ja silti kaikki muksut on tyttoja! Kirvesta ei olla kokeiltu, ja mulla on tahan asti ollu niin hirveet oviskivut ettei tasan tarkkaan sina paivana olla pupuiltu!!! Mies kay suihkussa joka ilta ennen sankyyn tuloa? onko silla vaikutusta... Noh pupuillaanhan meilla toki muinakin aikoina, mutta taitaa kylla enimmakseen tapahtua ihan perinteiseen aikaan..kun talo rauhoittuu!

Muuten naitten kahden km:n kohdalla mulla onkin suurempi epailys pojista; hassua tallainen, mutta pelkkana spekulointina ettei oo ollu oviskipuja ja pupuilu ehka siks osunu ' oikeeseen' aikaan? Ja kun kesken menivat niin kai maar ne poikia sitten oli, meille kun ei taida sopia kuin tytot!?!

Oli se hyva etta laitoin kellon muistuttamaan pillerista; olisin heti 2. paivana unohtanu sen tyystin! Milloinkahan niitten puhti alkaa vaikuttaa, taidan odottaa viikon verran ennenkuin niihin luotan? Jotenkin on sellainen olo ettei kayttais ehkaisya?

Tanaan on taas aurinko taivaalla pitkasta aikaa joten pyykkia pihalle kuivumaan!

- levinia +25 astetta-

Laitoin lampotilaa, kun mulla ei viela kp:ta ole !

Vierailija
12/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sarja vaihtui kummasti 3 tytön jälkeen poikiin.Ja kai tämä kuudes nyt sarjaan sopivana,on se kolmas poika...

Mies on ihan hassu kun antaa puuttumatta mun höpistä siitä " seuraavasta vauvasta" Ja minäkin oon ihan hassu...En kyllä ennen ole jo raskausaikana suraavastakin " haaveillut" edes asia juolahtanut tässä vaiheessa mieleen.

Sekoamassako??????

Päätä yhä jyskyttää.Kahvi hieman lievitti tuossa aamulla mutta tiiliskiveä kannattelen hartioitteni välissä.

Täällä onkin taas Medison jännitettävänä ja taitaa olla muitakin????

Eipä tässä muuta nyt tule mieleen..

L+5+sissi rv 17+

Vierailija
13/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne kummempia, ulkoiltu, syöty, kuopus unilla ja isompia odottelen koulusta.

Väsy painaa niin, ettei meinaa silmät pysyä auki. Kaikenlisäksi taas on isojen harkkapäivä ja kuskaukset edessä ! Huoh, no täytyy toivoa, että pysyn jotenkin kuosissa tämän päivän.

Ulkona näyttää nyt niin syksyiseltä kun aurinko karkasi ja alkoi tuulla...hrr minä en pidä kylmästä, vaikka en kyllä suoranainen helle ihminen olekkaan. Levinian lämpötila kuulosti ihanalta =0) !

Tässä kaikki tällä erää, paitsi, että pakko kysyä , että onko muilla tuota limaa ja oviskipuilua useampana päivänä? Minulla kun tuppaa olemaan useita päiviä kipuilua sekä tuota limaakin.

No mutta nyt ryystän kahvit loppuun ja ehkä ehdin istahtaa hetkeksi sohvalle =0)!

Mami + 4

Vierailija
14/36 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut hiljaista, onko se todella syyslomaviikon ansiota (0=?!!

Päivä minulla nyt sikäli pulkassa, että kaikki tytöt vihdoin sängyssä. Kakkonen kuuluu kyllä yskivän niin , että mua ihan hirvittää(ventolinet kyllä juuri annoin) =0/.

Eipä minulla kummempia, Hyviä öitä kaikille !

Mami + nukkuvat neidot

Vierailija
15/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk mikä yö takana... tolla korvapotilaalla on nyt sit ilmeisesti masu kiopeenä antibiootista ja ventolinestä, se valvoi lähemmäs 4h viime yönä, ihan vaan pyöri ja hyöri ei saanu nukuttua. Aamulla sit noi muut eräs jo ennen seittemää, mul on tääl meidän kummipoikakin syyslomailemassa (3v), ja sellasta riekkumista pitivät että pari kertaa kävin komentamassa ja sit luovutin ja nousin itekin ylös. Väsyttää muuten ihan kivasti. Ei muuta ku kauppaan ja gefilusta hakeen pikku-ukolle.

Mun mieheni tipautti pommin eilen ja tuumas että ehkä me ei sitä neljättä yritetäkään kun se tulee niin KALLIIKSI!!! no kyllä mä sen vielä pehmitän, niin tein kolmosenkin kanssa... ;) Tosi kiva kuulla tollasta ku aikasemmin on sitä yhdessä haluttu!

KAi sitä tarttis kahvia keitellä jospa se päivä siitä syttyis, ja esikoisen eskarikin alkaa kohta.

Mukavaa päivää kaikille!

S

Vierailija
16/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun minäkin olevani hengissä..lukenut olen näitä juttuja joka päivä useastikkin mutta jotenkaan ei tunnu olevan mitään kirjoittamista..

Sairaslomalla olen vielä tämän viikon ja maanantaina töihin.

Syyslomaa olisi loppuviikko ja jotain pientä kivaa pitäis muksujen kanssa kehitellä, rituaalina syyslomalla on ollut, että käydään tuolla vähän kauempana uimassa ja kaupoilla mutta nyt on vaan vähän hankala tilanne ellei tämä vuoto nyt lopu...uiminen on kiellettyjen asioiden listalla !!

Onneksi maanantaina saan alkaa popsia teroluteja..jospa se sitten siitä alkais taas rullaamaan..

Mietin jo tilaanko ovistikkuja mutta toistaiseksi taidan antaa olla ja luottaa ihan omaan vaistoon, tärppipäivä kun tuntuu osuvan kierron 18-21 päiviin..

Nyt pitää alkaa soittaa tervariin ja kysyä eilisten labrojen tuloksia...

Isotikru

Vierailija
17/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans limat kadoksissa mutta jostain ihme oikusta sain aamulla päähäni tehdä ovistestin ja jee-jee kaks tasavahvaa viivaa putkahti. Mulla oli jo kyllä eilen illalla vatsa kipeä mut niitä kuuluja limoja ei näy.

Peitot ei kyllä pöllynneet muuta kuin juniorin ilmavaivoista :( On pikkumies toiminut elävänä ehkäisypillerinä ( ilmeisesti hänkin siskoa yrittää)

Ei vaan, on ollut niin kipeänä, että hädissäni raahasin jo päivystykseen illalla. Oksenteli ja ihan veltoksi heitti pikkuisen. Kun pääsimme lääkärin vastaanotolle, oli hän niin virkeä, että jokelteli lääkärille iloisena ja taas oli mammalla fiilis, että 4 lasta, enkä edes tiedä koska ne on kipeitä. Samaa varmaan tuumi se minuakin nuorempi pojankloppi, joka lääkärinä toimi. Ei mitään vikaa missään, lapsi on terve kuin pukki, lukuunottamatta ylähengitystieinfektiota, onneksi.

Nyt täytyykin sit tarkkaan pohtia päästänkö ukkokultaa kalsareineen lähelle kun on ne poikapäivät käynnissä.. Hmm.. melkein kuitenki se vauvakuume ylittää senkin pelon ;)

Kyllä on vauvakuumeisten naisten miehillä upeaa, ei puutetta tavarasta.

Voi kauhistus, juniorilla tursuaa kaamea kaakeli housujen vyötäröstä ulos.. Pitänee siirtyä pelastustehtäviin. Mä vähän ihmettelinkin tätä vahvaa tuoksua..

Vierailija
18/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla ollaan meilläkin...ulkoilin muksujen kanssa koko aamupäivän ja voi että oli kylmä tuuli.

En tykkää minäkään erityisemmin talvesta...se kaamea kerrospukeutuminen, villasukkien ja kadonneiden lapasten metsästys alkaa taas pian...hehe.

Kävin kurkkaan kuulumisia. Nyt lähen keitteleen päiväkahvia...

Vierailija
19/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin eilen kokeilin ihan uteliaisuuttani tuota ovistestiä ja sain myös ne kaksi tasavahvaa viivaa :) Mä en siis koskaan ennen ole moisia kapistuksia käyttänyt ja olo oli kuin raskaustestiä tehdessä, kun luin vessassa lukkojen takana niitä ohjeita :) Illalla olikin sitten taas ohjelmassa isännän hyväksikäyttöä eli saas nähdä, onko sitä munasolua ollut näkysällä.

Tänään oli mulla viimeinen tentti ennen syyslomaa. Lomaa siis koko ensi viikko, jippii! Lapset lomailevat kylläkin vain tämän viiko to ja pe sekä ensi viikon ma. Onneksi on tuo hoitaja kotona, niin ei aiheuta ylimääräistä päänvaivaa nuo päivät. Ja ensi viikolla minun seurana lomailee myös isukki, joten ihan yksin ei tarvii olla :)

Tänään onkin ollut ihanan aurinkoinen päivä täällä päin, mutta jo perjantaille taitaa olla luvassa jotain rännän tapaista ja kylmää ilmaa.

Ok, nyt lähden keittämään kupin kahvia ja syömään tämän päivän annokseni jäätelöä. Ootteko muuten maistelleet Aino jätskejä? Mustikkapiirakkaa ja uuniomenaa olen kokeillut ja molempiin tulee himo!

M + 4

Vierailija
20/36 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lasten kanssa jo käyty kaupungilla ostoksilla. Täytyy käyttää tämä syysloma hyödyksi näinkin. Löydettiin isoille tytöille kummallekin saapikkaat joten pakkaset saa mun puolesta tulla:) Harvemmin viitsinkin lähteä koko poppoon kera kauppoihin mutta tällai kun täytyy jotain vaatetta tai muuta sovitettavaa löytää niin pakkohan se on. Kiltisti muksut kyllä oli että ei valittamista.

Ostimme uuden pleikkaripelinkin syysloman kunniaksi. Nyt sitä sitten pelaavat kiltisti. Meillä kun oli tuo telkkarin kauko-ohjain muutaman päivän kadoksissa eikä siten pystynyt pleikkaria pelaamaan ollenkaan (voi voi). Normaalisti meillä on lapsilla pelipäivä lauantaisin mutta nyt syysloman kunniaksi saavat pelata tänäänkin.

Miten Pipsan odotus etenee? Olisi mukava kuulla väliaikatietoja, käyhän kertomassa jos vain suinkin jaksat.

Medison+5 ja kp24/28